Chip Tuning

Úpravy od motoru až po plasty
Odpovědět
Melodi
Příspěvky: 790
Registrován: 14 bře 2006, 23:07
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Melodi » 04 kvě 2008, 16:02

Ja se divím že vás to ještě bavím - prostě nechte kubu ať čipuje a spokojené lidi ať jezdí když se vám to nelíbí tak nečipujte

Reklama
 

Uživatelský avatar
james11
Příspěvky: 1513
Registrován: 18 lis 2006, 15:35
Bydliště: ...kraj slivovice a klobásek...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od james11 » 04 kvě 2008, 16:42

taky nechápu o co AstraDTI jde...
<b>Astra 1,6 16V </b> http://sux.cz/252

Uživatelský avatar
synologic
Příspěvky: 2016
Registrován: 29 dub 2007, 20:25
Bydliště: BigCityHranice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od synologic » 04 kvě 2008, 17:21

O chipu taky uvažuji, už jsem se i u Bukace informoval, jestli můj 1.6 8V ventil půjde čipnout a půjde. :lol:
Ale na druhou stranu se mi tady ten " slovní souboj" - Bukac vs AstraDTI líbí.
Výměnou jejich názorů jsem se dozvěděl pár nových věcí a věřím, že ještě něco se určítě dovím. :wink:
Caravan
Obrázek
I pád na držku je pohyb dopředu...
Obrázek

Honzza
Příspěvky: 1049
Registrován: 06 zář 2006, 18:07
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Honzza » 04 kvě 2008, 17:25

Jak to vypada s tim chipem v Praze? Mozna zebychom byly uz 3 ;)
Astra H Caravan cosmo 1.9cdti 88kW
Corsa C 1.0 social edition

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 04 kvě 2008, 17:29

Bukac píše:
AstraDTI píše:Jeste pro Bukace, kdyby si chtel doplnit znalosti :D
Prace = sila x draha (sila pusobi v tomto pripade rovnobezne s pohybem)
Vykon = Prace / cas tedy pri konstantni sile= sila x draha za cas

U motoru se musime vyrovnat s rotacnim pohybem:
pusobime X Newtonama na metrove pace (jednotka Nm) - z toho ziskam drahu po ktere tema X Newtonama pusobim (2x pi x r). Protoze vim kolik mam otacek, znam drahu za cas.

Tady se bavime o vykonu na motoru, ale urcite vis ze se na valcove zkusebne meri i ztratovej vykon .... a ten pokud pridas k namerenymu na kolech, tak se dostanes na odhad vykonu na motoru.
Diky za lekci Fyziky ale maturoval jsme z ni za 1 apk jsme mel na vysce 6 semestru - tak si myslim ze tve elementarni znalosti zde publikovane jsou preci jsen zbytecne.
To jenom delas blbyho nebo ti to nedochazi?? Zase jsi placl nesmysl a ja dokazal ze mam pravdu. Nevim co sem pletes kolo??? Tam plati uplne to same. Proste vykon je otacky krat kroutak krat konstanta.
Btw mam z fyziky statnici a finisuju doktorat, takze myslim ze mam pravo te poucovat.
Takze hlaska ze se zvedl kroutak a vykon taky trochu je prachsprostej nesmysl a zakladni neznalost!!! Protoze jak jsem zde dokazal je jedno jestli se bavim o vykonu nebo kroutaku v danejch otackach, protoze jedno primo souvisi s tim druhym :idea:
Varis z vody a nepriznas to :wink: Tak ti drzim palce :wink:

Uživatelský avatar
AstraMan
Moderátor
Příspěvky: 7876
Registrován: 06 dub 2006, 20:07
Bydliště: Kolín

Příspěvek od AstraMan » 04 kvě 2008, 17:41

james11 píše:taky nechápu o co AstraDTI jde...
O to že se opírá o subjektivní pocity ostatních, což mu nestačí a chce tudíž reálný graf... Alespoň tedy tak jsem to pochopil.

Kdybych tomu rozuměl, tak bych také asi chtěl grafy, ale jelikož tomu nerozumím, tak se spokojím s tím, že dle referencí jede astra svižněji :wink:
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!

Leo
Příspěvky: 766
Registrován: 19 čer 2006, 16:38
Bydliště: V lese na jihu
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Leo » 04 kvě 2008, 17:47

koukám samej študovanej :lol: :lol: :lol:
Znám ženský co se chytly na chlapy co je skopali, ale takovou co se chytla na knížky jsem ještě neviděl

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 04 kvě 2008, 17:47

Tak, tak. Jeste jsem u podobnych motoru nevidel ze by se zazracne zvedla vykonnost v nizsich otackach. Temer vylucne byva nejvetsi narust nad 4 tisice otacek s tim ze se vetsinou pohybuje mezi 5-10 procenty. Nejake vyhlazeni der ve vykonu, nebo vetsi zatah v nizsich otackach jsem nikdy nikde nevidel (ale slysel od uzivatelu - cili pocitam ze to je placebo+zmena reakce na plynovej pedal).

Edit: doporucil bych se kouknout treba na stranky fy Cimbu (delaj skodofky), nebo Superchips aby si clovek udelal obrazek co "chip" umi s motorem kterej ma, pripadne s nejakym konstrukcne podobnym.

Salám
Příspěvky: 1568
Registrován: 26 čer 2006, 14:56
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Salám » 05 kvě 2008, 12:03

Docela zajímavá diskuze.. Mě by zajímalo srovnání čipnuté 1.6 16V a nečipnuté 1.6 8V. Jestli ta čipnutá 16V v nízkých otáčkách pojede tak dobře jako 8V, tak by to nemuselo být marné očipovat, do města by to docela bodlo. Ovšem nikdo tu ještě neřešil ty emise-jestli motor splňuje limity i s čipem

Uživatelský avatar
monderka1
Příspěvky: 779
Registrován: 02 lis 2007, 17:06
Bydliště: Moravák žijící dočasně v Plzni
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od monderka1 » 05 kvě 2008, 13:04

A co to udělá se spotřebou???
1,6 8V r.v. 10/98 - je to dravec !!!
https://www.astra-g.cz/galerie/etien/

Bukac
Příspěvky: 57
Registrován: 20 dub 2008, 20:42

Příspěvek od Bukac » 05 kvě 2008, 14:20

Salám píše:Docela zajímavá diskuze.. Mě by zajímalo srovnání čipnuté 1.6 16V a nečipnuté 1.6 8V. Jestli ta čipnutá 16V v nízkých otáčkách pojede tak dobře jako 8V, tak by to nemuselo být marné očipovat, do města by to docela bodlo. Ovšem nikdo tu ještě neřešil ty emise-jestli motor splňuje limity i s čipem
Nase ano, ty nejnovejsi euro - nevim kolikatka NE. Ale u nas projdes na Emisich.

Uživatelský avatar
monderka1
Příspěvky: 779
Registrován: 02 lis 2007, 17:06
Bydliště: Moravák žijící dočasně v Plzni
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od monderka1 » 05 kvě 2008, 14:24

Jak to teda vypada s tou 1,6 8V? Zrovna ve ctvrtek jedu do Prerova,ale jsem tam jen do nedele.
1,6 8V r.v. 10/98 - je to dravec !!!
https://www.astra-g.cz/galerie/etien/

Uživatelský avatar
synologic
Příspěvky: 2016
Registrován: 29 dub 2007, 20:25
Bydliště: BigCityHranice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od synologic » 05 kvě 2008, 14:26

monderka1 píše:Jak to teda vypada s tou 1,6 8V? Zrovna ve ctvrtek jedu do Prerova,ale jsem tam jen do nedele.

Mám taky 1.6 8V a ptal jsem se na to Bukace.
Jde to, ale nadvakrát přes flash.
Caravan
Obrázek
I pád na držku je pohyb dopředu...
Obrázek

Uživatelský avatar
james11
Příspěvky: 1513
Registrován: 18 lis 2006, 15:35
Bydliště: ...kraj slivovice a klobásek...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od james11 » 05 kvě 2008, 16:16

tak včera mne Bukac chipnul, auto teď jede o poznání líp, líp táhne a snadněj ho dostanu do otáček :D taky se mi zná že motor je tižší :D
<b>Astra 1,6 16V </b> http://sux.cz/252

Frydex
Příspěvky: 5540
Registrován: 19 pro 2006, 23:37
Bydliště: Ostrava jak Cyp
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Frydex » 05 kvě 2008, 19:45

Že by další spokojený s benzínem ??? Kurňa chlapi, jak to chcete vysvětlit Astrakovi DTIčkovi :D To placebo vás dostáává... :lol: :lol:
Moje Astrina 1,7DTi
Obrázek Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."

Odpovědět