No comment. JAsne stahuju to z WEBu....ach jo. TOtoje posledni rekace. NEjake stazene krivky od FOrdiho motoru. Predem par veci. NIC nikdenestahuju - SIJE mi to na miru Slovak - to jsem vsem klukum rekl , ja to nepocitam,na to NEMAM , necham to delat cloveka co zivi vyvojem sw pro Bosch Jednotky. To predem. Dale pak - da se upravit REAKCE plyu jak to ty pises, ale marnaslava jestli nekdo stal na krku pred cipem a po cipu tak je jedno jak je nastaveny pedal proste vidis odkud motor tahl pred a odkud tahne po cipu a proste NEOKECAS ze tahne z otacek i o 500 nizsich nez pred tim. Uz me to nebavi to mlaceni slamy. Fakt ne. toto je ma posledni rekace na PLANE prispevky. Fakt to nikomu necpu. NEvim co vyvijis a nebo co jsi delal, ale tve argumenty evidentne pochazi z jedne jedine - evidenten spatne - zkusenosti, uz tady na foru vidis ze tech bezninovych cipu jsme udelali nekolik- nerklu li desitky - neni to jen forum. U vsech je evidentninarust kroutaku v nizsich otackach, vykonu o trochu take. JA se mam o co oprit. A tvrdit nekomu ze je too tom ze nastavim mnozstvi smesi pri pulce plynu tak jako to bylo predtim pred tm pri trictvrte - ta tva oblibena "drivers will" - to je velmi cahtrny a chaby argument.AstraDTI píše:Ale ja v tom problem nevidim si nechat chipnout auto, sam jsem o tom uvazoval - ale nechce se mi auti uz trapit. Ani nerikam ze to Bukac dela spatne (ostatne predpokladam ze je od nekoho kupuje, nebo je nekde stahuje)!!! Jenom rikam fakta. Odspodu se proste vyrazne zvysit zatah nemuze. Proste to v 99 procentech u podobnejch motoru nejde, to je cely. To ze to o +- 7 procent zvedne vykony nezpochybnuju, ale ty subjektivni pocity muzou neodpovidat realite ...
Stacilo by nejake objektivni mereni a nebylo by o cem se bavit ...
Cau
PS: Nejsem zadny bob ani brouk. To si nech pro svoji kociku prosimte jo ?? .
DIkas.