Chip Tuning

Úpravy od motoru až po plasty
Odpovědět
Bukac
Příspěvky: 57
Registrován: 20 dub 2008, 20:42

Příspěvek od Bukac » 03 kvě 2008, 22:34

AstraDTI píše:Ale ja v tom problem nevidim si nechat chipnout auto, sam jsem o tom uvazoval - ale nechce se mi auti uz trapit. Ani nerikam ze to Bukac dela spatne (ostatne predpokladam ze je od nekoho kupuje, nebo je nekde stahuje)!!! Jenom rikam fakta. Odspodu se proste vyrazne zvysit zatah nemuze. Proste to v 99 procentech u podobnejch motoru nejde, to je cely. To ze to o +- 7 procent zvedne vykony nezpochybnuju, ale ty subjektivni pocity muzou neodpovidat realite ...
Stacilo by nejake objektivni mereni a nebylo by o cem se bavit ...
No comment. JAsne stahuju to z WEBu....ach jo. TOtoje posledni rekace. NEjake stazene krivky od FOrdiho motoru. Predem par veci. NIC nikdenestahuju - SIJE mi to na miru Slovak - to jsem vsem klukum rekl , ja to nepocitam,na to NEMAM , necham to delat cloveka co zivi vyvojem sw pro Bosch Jednotky. To predem. Dale pak - da se upravit REAKCE plyu jak to ty pises, ale marnaslava jestli nekdo stal na krku pred cipem a po cipu tak je jedno jak je nastaveny pedal proste vidis odkud motor tahl pred a odkud tahne po cipu a proste NEOKECAS ze tahne z otacek i o 500 nizsich nez pred tim. Uz me to nebavi to mlaceni slamy. Fakt ne. toto je ma posledni rekace na PLANE prispevky. Fakt to nikomu necpu. NEvim co vyvijis a nebo co jsi delal, ale tve argumenty evidentne pochazi z jedne jedine - evidenten spatne - zkusenosti, uz tady na foru vidis ze tech bezninovych cipu jsme udelali nekolik- nerklu li desitky - neni to jen forum. U vsech je evidentninarust kroutaku v nizsich otackach, vykonu o trochu take. JA se mam o co oprit. A tvrdit nekomu ze je too tom ze nastavim mnozstvi smesi pri pulce plynu tak jako to bylo predtim pred tm pri trictvrte - ta tva oblibena "drivers will" - to je velmi cahtrny a chaby argument.
Cau
PS: Nejsem zadny bob ani brouk. To si nech pro svoji kociku prosimte jo ?? .
DIkas.

Reklama
 

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 03 kvě 2008, 22:43

Jo chlapce, ty se opiras o subjektivni pocity ja o fakta. Najdi mi nekde odbornej clanek, mereni, nebo neco podobneho hodnoverneho a bude to jasny. Moje zkusenost je s fabkou a neco jsem delal s m20 motorama BMW, to uz jsem psal. O tematiku jsem se dost zajimal a znam limity ceho se da dosahnout a znam figle jak zpusobit aby auto pusobilo ze je zivejsi.
Jinak nechapu ze je znatelnej narust kroutaku a vykonu trochu take :D Vykon je preci funkci kroutaku a otacek :D

P.S.: to ze jsem psal ze nedelas upravy sam jsem nemyslej jako kritiku ... to ze samotnou modifikaci delas dobre nezpochybnuju :wink: jenom neverim subjektivnim dojmum

Leo
Příspěvky: 766
Registrován: 19 čer 2006, 16:38
Bydliště: V lese na jihu
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Leo » 03 kvě 2008, 22:52

možná by se vyplatilo kdyby někdo z vás dojel na brzdu a pak sem hodil naměřená data a byl by pokoj
Znám ženský co se chytly na chlapy co je skopali, ale takovou co se chytla na knížky jsem ještě neviděl

Bukac
Příspěvky: 57
Registrován: 20 dub 2008, 20:42

Příspěvek od Bukac » 04 kvě 2008, 11:01

AstraDTI píše:Ja tam jenom nevidim ty hluchy mista a zatah od spodu. Naopak optimalizaci se vetsinou ziska vic ve vyssich otazkach ... Ten zatah odspodu je placebo+ se casto vyuziva modifikace reakce na plyn - tedy ze pri 1/2 plynu to jede jako predtim na 3/4, coz ale s narustem vykonu nema vubec nic spolecnyho.
Muj celkovej nazor na chipovani (kdyz chci vykon, tak si koupim vykonny auto a ne slaby+chip) do toho nepletu. Jen fakta a objektivni mereni.
Ucel mych prispevku: aby si lidi udelali vlastni nazor na vec, aby se koukli i na objektivni fakta a nerozhodovali se na zaklade subjektivnich pocitu nebo polopravd.
MAm odbrzdenou FElicii 1,6 MPI - 55 Kw - narust vykonu 12 PROCENT !!!!!!!! Brzdeno na STK v Kyjove - k veceru - pokud to vyjdenaskenuju grafy a poslu, to jsem pak zvedavy conato reknou MOUDRI :-)
A dalsi Astru - pokud bude odnas tak odbrzdim pred a po chipu ja na to tech 600 obetuju aby tady pritomnym VSEVEDUM trosicku spadnul jejich moudry hrebinecek :-)

Bukac
Příspěvky: 57
Registrován: 20 dub 2008, 20:42

Příspěvek od Bukac » 04 kvě 2008, 11:04

AstraDTI píše:Jo chlapce, ty se opiras o subjektivni pocity ja o fakta. Najdi mi nekde odbornej clanek, mereni, nebo neco podobneho hodnoverneho a bude to jasny. Moje zkusenost je s fabkou a neco jsem delal s m20 motorama BMW, to uz jsem psal. O tematiku jsem se dost zajimal a znam limity ceho se da dosahnout a znam figle jak zpusobit aby auto pusobilo ze je zivejsi.
Jinak nechapu ze je znatelnej narust kroutaku a vykonu trochu take :D Vykon je preci funkci kroutaku a otacek :D

P.S.: to ze jsem psal ze nedelas upravy sam jsem nemyslej jako kritiku ... to ze samotnou modifikaci delas dobre nezpochybnuju :wink: jenom neverim subjektivnim dojmum
Prosimte prestan PLACAT kraviny. Sam tady pises castecnou pravdu ze vykon je funkci kroutaku a otacek - vis jaky mas ty kroutak nakole coleze z tve klikovky ??? Takovy by ti mohl kdejaky TDI zavidet , ale pri jakychotackach - a co ucinnost motoru ?????
Vykon jako takovy neni sila co ti lezenazadnim kole - ano to je jeuz mereny vykon na brzde atenje MNOHEMmensinez hodnota udavana vyrobcem. JA mam zkusenosti s desitkami motoru - UZnavam zenejli z toho vysla ta Felicie kterou sme k veceru mrsknu aby jsi videl ze ty MYSTIFIKUJES.

Bukac
Příspěvky: 57
Registrován: 20 dub 2008, 20:42

Příspěvek od Bukac » 04 kvě 2008, 11:06

Leo píše:možná by se vyplatilo kdyby někdo z vás dojel na brzdu a pak sem hodil naměřená data a byl by pokoj
Bingooo - poprve co jsi napsal neco konstruktivniho. Presneto jsme udelali . Bohuzel vsechny co jsem cipoval jsou z daleka ale Feliciie je mistni a je ODBRZDENA - kluci to budete KOUKAT :-) Vecer se blizi.

Leo
Příspěvky: 766
Registrován: 19 čer 2006, 16:38
Bydliště: V lese na jihu
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Leo » 04 kvě 2008, 11:30

hm na feldu je tu každej zvědavej, ukaž astru G
Znám ženský co se chytly na chlapy co je skopali, ale takovou co se chytla na knížky jsem ještě neviděl

Bukac
Příspěvky: 57
Registrován: 20 dub 2008, 20:42

Příspěvek od Bukac » 04 kvě 2008, 11:56

Leo píše:hm na feldu je tu každej zvědavej, ukaž astru G
Principielne je to stejne preci. Ti rikam ze Astru nemam - nenizadny mistnak.

Uživatelský avatar
james11
Příspěvky: 1513
Registrován: 18 lis 2006, 15:35
Bydliště: ...kraj slivovice a klobásek...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od james11 » 04 kvě 2008, 12:21

já jsem skoro místňák :)
<b>Astra 1,6 16V </b> http://sux.cz/252

Jocker
Příspěvky: 2115
Registrován: 15 črc 2007, 13:21
Bydliště: Hranice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jocker » 04 kvě 2008, 12:33

Já se klidně obětuji:) odchipnout zmerit, chipnout a změřit.

Uživatelský avatar
james11
Příspěvky: 1513
Registrován: 18 lis 2006, 15:35
Bydliště: ...kraj slivovice a klobásek...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od james11 » 04 kvě 2008, 12:55

Jocker píše:Já se klidně obětuji:) odchipnout zmerit, chipnout a změřit.
tak to je super, zajímalo by mne to moc!
<b>Astra 1,6 16V </b> http://sux.cz/252

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 04 kvě 2008, 13:11

Bukac píše:
AstraDTI píše:Jo chlapce, ty se opiras o subjektivni pocity ja o fakta. Najdi mi nekde odbornej clanek, mereni, nebo neco podobneho hodnoverneho a bude to jasny. Moje zkusenost je s fabkou a neco jsem delal s m20 motorama BMW, to uz jsem psal. O tematiku jsem se dost zajimal a znam limity ceho se da dosahnout a znam figle jak zpusobit aby auto pusobilo ze je zivejsi.
Jinak nechapu ze je znatelnej narust kroutaku a vykonu trochu take :D Vykon je preci funkci kroutaku a otacek :D

P.S.: to ze jsem psal ze nedelas upravy sam jsem nemyslej jako kritiku ... to ze samotnou modifikaci delas dobre nezpochybnuju :wink: jenom neverim subjektivnim dojmum
Prosimte prestan PLACAT kraviny. Sam tady pises castecnou pravdu ze vykon je funkci kroutaku a otacek - vis jaky mas ty kroutak nakole coleze z tve klikovky ??? Takovy by ti mohl kdejaky TDI zavidet , ale pri jakychotackach - a co ucinnost motoru ?????
Vykon jako takovy neni sila co ti lezenazadnim kole - ano to je jeuz mereny vykon na brzde atenje MNOHEMmensinez hodnota udavana vyrobcem. JA mam zkusenosti s desitkami motoru - UZnavam zenejli z toho vysla ta Felicie kterou sme k veceru mrsknu aby jsi videl ze ty MYSTIFIKUJES.
Clovece ty jses fakt diletant bez vzdelani. Vykon JE funkci kroutaku a otacek (kroutak x otacky x konstanta). Ted jsi ze sebe udelal hlupaka. Princip mereni vykonu motoru znam velmi dobre, take jsem videl desitky zmerenych motoru. Jedina pravda co jsi ted napsal je, ze vykon neni sila - to je totiz jina velicina :lol:

PS.: feldu klidne postni, tam tem 12-ti procentum verim, stejne takovy narusty jsou treba u nekterejch korejcu, ale tam je to dano necim trochu jinym (proste to nelze srovnavat s tema 16v z Opla Astry G). O tehle Opel motoru docilis neceho podobnyho jak jsem postnul pred/po u 2.0 forda ... proste narust nahore a ne vyplneny nejaky diry ve vykonu v nizsich otackach :roll: a jestli jo, tak budes mimo emisni limity :roll:

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 04 kvě 2008, 13:55

Jeste pro Bukace, kdyby si chtel doplnit znalosti :D
Prace = sila x draha (sila pusobi v tomto pripade rovnobezne s pohybem)
Vykon = Prace / cas tedy pri konstantni sile= sila x draha za cas

U motoru se musime vyrovnat s rotacnim pohybem:
pusobime X Newtonama na metrove pace (jednotka Nm) - z toho ziskam drahu po ktere tema X Newtonama pusobim (2x pi x r). Protoze vim kolik mam otacek, znam drahu za cas.

Tady se bavime o vykonu na motoru, ale urcite vis ze se na valcove zkusebne meri i ztratovej vykon .... a ten pokud pridas k namerenymu na kolech, tak se dostanes na odhad vykonu na motoru.

Bukac
Příspěvky: 57
Registrován: 20 dub 2008, 20:42

Příspěvek od Bukac » 04 kvě 2008, 15:53

AstraDTI píše:Jeste pro Bukace, kdyby si chtel doplnit znalosti :D
Prace = sila x draha (sila pusobi v tomto pripade rovnobezne s pohybem)
Vykon = Prace / cas tedy pri konstantni sile= sila x draha za cas

U motoru se musime vyrovnat s rotacnim pohybem:
pusobime X Newtonama na metrove pace (jednotka Nm) - z toho ziskam drahu po ktere tema X Newtonama pusobim (2x pi x r). Protoze vim kolik mam otacek, znam drahu za cas.

Tady se bavime o vykonu na motoru, ale urcite vis ze se na valcove zkusebne meri i ztratovej vykon .... a ten pokud pridas k namerenymu na kolech, tak se dostanes na odhad vykonu na motoru.
Diky za lekci Fyziky ale maturoval jsme z ni za 1 apk jsme mel na vysce 6 semestru - tak si myslim ze tve elementarni znalosti zde publikovane jsou preci jsen zbytecne.

Bukac
Příspěvky: 57
Registrován: 20 dub 2008, 20:42

Kroutak

Příspěvek od Bukac » 04 kvě 2008, 15:58

Jo v predhcozimprispevku jsi me nepochopil - kroutak nakolejsme myslel na slapacim kole kdyz jedes. Spoctes si to urcite sam pri svem vzdelani kdyz znas delku kliky a tihu . si lehce prevedes na silu pri klice pedalu ve vodorovne poloze. To jsem mel namysli tak si lehce spocets kolika Nm se domeris.
TO nebylo mysleno na kolo a kliku auta !!!!!!!! A vubec uz menebavi tyto zabomysi valky. KOncim s planyma debatama. JA si nepotrebuju dokazovat gymplackou fyzikou sve znalosit to opravdu ne.
TAkze at to uzavru. Placej tad co chces, ja sem jeste hodim ty krivky az je bdu mit k dispozici a pak uz ty NESMYSLY ignoruju. PA pa

Odpovědět