Zdar, tak to jsou pěkný věci asi myslim že je to jednoduší než se tady píše nemyslim si že to je kondenzátorama ....... takže to radio se při startu vypíná protože se odhazuje jako zátěž a to je vše jinak samozřejmě radia jsou napojená jak na spínané + od klíčku tak na travalé+ kvůli paměti..... ně se při staru vypně pokaždý..... no možná tu mám jednu konstruktivní poznámku k VDO já si můžu nastavit kritickou hladinu napětí při které se to radio a komponenty připojené k němu vypínají automaticky.... to je kvůli těm zesilovačům který si do auto lidi dodělávají...... nicméně nemyslim si že je to oběktivní protože napětí na baterce bude až do její uplné smrti jak takž konstantní.... zaleží na proudu kteý je schopna dodat takže by při startu se snižovalo napětí tak aby ovlivňovalo kondenzátory v rádiu se mi jeví jako nesmysl.....
Těm co se vypíná datum:
Ve svém displeji máme nastavé kód index, kterí umožnuje zobrazovat RDS na displeji. Jenže autorádio co tam máte se s diplejem nedomluví, a proto tam nemáte to datum - respektive RDS.
Ještě k tý kritický hodnotě, já v rádiu žádný takový nastavení nemám a přesto se mi po cca hodině vypne samo (pochopitelně když nemám nastartováno ) takže vycházím z toho že si to hlídá jednotka sama aby napětí nebylo na start příliš slabé. Toť můj poznatek
teď R Scenic 2.0 16v 103kw rv00
ex ASTRA 1.6 8v 55kw rv99 rip
Ti, co máte TIS se mrkněte na schéma zapojení spínačky. Rádio je zapojeno na 30 (trvalé nebo konstantní napětí) a na W (napětí při zasunutí klíče). Nemůže se tedy při startu odepínat. Způsobuje to odběr starteru. Poklesne napětí na rádiu a to na chvíli vypadne. Je ale stále pod W, takže jak se napětí zvýší, drží se zapnuté. Při startu se odepínají pouze komponenty na 15A, a to proto že mají velký odběr (ventilátor topení, vyhřívání sedadel, modul chlazení motoru - ventilátory).
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
genius0011 píše:Ještě k tý kritický hodnotě, já v rádiu žádný takový nastavení nemám a přesto se mi po cca hodině vypne samo (pochopitelně když nemám nastartováno ) takže vycházím z toho že si to hlídá jednotka sama aby napětí nebylo na start příliš slabé. Toť můj poznatek
K tvému poznatku nevím jaký typ radia máš, ale moje VDO je automaticky nastaveno tak že se po hodině samo vypne při vytaženém klíčku jestliže se mezi tím nezmění jeho stav.................... (nezasuneš ho)
Možná mám blbou připomínku,kterou ani třeba neřešíte,ale já mám za to,že se rádio při startu vypíná z ochrany před nějakým přepjetím při startu.jinými slovy,prostě se vypne,aby nedostalo šlehu od starteru při startu......Je to prostě ochranný krok.....
Opel Astra G 3Dv.edition 100, 1.6 X16SZR,Polar-Sea Blue
Chytrý člověk dělá nové chyby,hloupý stále stejné... Má Astra G
hrubost píše:Těm co se vypíná datum:
Ve svém displeji máme nastavé kód index, kterí umožnuje zobrazovat RDS na displeji. Jenže autorádio co tam máte se s diplejem nedomluví, a proto tam nemáte to datum - respektive RDS.
staci odpojit jeden kabel veduci do TIDu, alebo MIDu a uz budete mat datum trvale zobrazeny. neviem teraz ktory kabel to je, ale z radia idu 4 kable do TIDu. 3 z nich su na zobrazenie nazvu stanice a stvrty je vedeny z anteny, ked je antenny zosilovac napajany, tak ti to vysle signal po tom kabli aby zobrazil nazov stanice. To je moj nazor.
ja to uz neriesim, menil som TID za MID a tie 4 kable z radia som nezapojil tak mam iba datum a nic mi nechyba (uz iba najst niekoho na prehratie index kodu ale to je tema o inom )
pred vymenou TID za MID som menil aj radio. mam SONY CDX GT414U a vadilo mi ze tam nieje datum Pri starte sa radio vypne, aj ked ho nemam zapojene cez kluc, mam ho zapojene trvalo a baterku. Zatial s baterkou ziadny problem, uz to mam tak rok spravene. Odber som nemeral, zatial nebol dovod
Ja mám Panasonic a vypína sa pri štarte. Nevadí mi to. A čo som si všimol, tak aj originálne rádia sa pri štarte vypínajú. Je to také dôležité? Veď naštartuješ raz a ideš pár km a to štartovanie zaberá pár sekúnd - to je minimum.
Měl jsem origo a vypínalo se, mám teď Sony a vypíná se taky. To je úplně normální. Je tam prostě při startu velký odběr proudu na startéru a to rádio nedovede hrát z ničeho, tak se prostě vypne. Kdyby ten odběr trval dýl (řádově desítky sekund), tak se ti vymaže i paměť toho rádia. Tohle bych teda neřešil... Všude a vždy se mi rádio vypínalo a vypíná...
Moje Astrina 1,7DTi Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem.... A je vám jasné, že:"Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
tak si spravte statistiku kto ma aku bateriu - ja mam 74Ah a samozrejme pri starte a kratko po starte napatie siete kolíše, preto sa ani neodporuca hned zapinat svetla, klimu a pod...
Astra G - sportive, X20DTL, 1999, 3dv, spotreba 3,5-5 l/100km leto , 4,5-6 l/100km zima
Ja mám také sony a ted mi poradte raz vypina raz ne
a jeste otazka:mam k radiu pripojenej aktivni szbwoofer a z casu nacas se vypne pri vypnutem radiu,vtedy treba resetovat radio a pak uz hraje,co to muze zpusobit nevi nekdo?