Neznámý problém
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Neznámý problém
Ahoj, dneska ráno mi za jízdy poklesl výkon a auto se začalo klepat. Jako při nízkých otáčkách, ale otáčky byly v pohodě jako vždy. Rozsvítila se a i priblikávala kontrolka motoru. Auto nechcípne a po chcípnutí rukou jde v poho nastartovat. Jede na mikro výkon a při přidání se šíleně klepe motor, který pak kvrdlá s celým autem. Zastavil jsem a několikrát nastartoval, ale nic. Tak jsem byl naštěstí kousek od domova a zpět jsem tak nějak dojel. Teď mi stojí chudinka v garáži, protože nikomu se nechce do konce týdne už pracovat. Takže diagnostika bude bůhví kdy. Mě přijde, že nešlape jeden válec. Rozvody a olej jsou dělaný. Svíčky to prej nejsou, ty by nesignalizovali chybu motoru... Nevíte někdo, kde cca hledat chybu? P.S.: zrovna, když jsem měl odjíždět na dovču. Tzv. ZÁKON SCHVÁLNOSTI... Díky
- Reklama
Me takhle klepala Calibra...bylo to jak traktor co jede po rozvorany ceste nekde....fakt desny...Uplne to hazelo a bylo to prasklou hlavou...
Ten motor uz jakoby umiral proste, nemohl...Tak nevim jestli mas to stejny...
Zkontroluj jestli nemas olej ve vode...
P.S. je to jen muj poznatek jelikoz mi to taky delalo tak me za to nekamenujte jestli to nejni pravda
Ten motor uz jakoby umiral proste, nemohl...Tak nevim jestli mas to stejny...
Zkontroluj jestli nemas olej ve vode...
P.S. je to jen muj poznatek jelikoz mi to taky delalo tak me za to nekamenujte jestli to nejni pravda
LittleJohn-
<Važ si toho co máš, dokud to máš...>
Moje 1.6 8V 3 dv Edice 100, X16SZR
Věci na prodej
Kritizovat znamená usvědčit autora že to nedělá tak jak bych to udělal já kdybych to uměl.....
<Važ si toho co máš, dokud to máš...>
Moje 1.6 8V 3 dv Edice 100, X16SZR
Věci na prodej
Kritizovat znamená usvědčit autora že to nedělá tak jak bych to udělal já kdybych to uměl.....
Tady je info o motoru.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... ght=#81669
Při hledání chyby bych začal diagnostikou. Jak budeš vědět číslo chyby tak napiš a poradíme. Takhle podle popisu to může býz zapalovací lišta, nějaké čidlo, pootočené rozvody...hodně věcí
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... ght=#81669
Při hledání chyby bych začal diagnostikou. Jak budeš vědět číslo chyby tak napiš a poradíme. Takhle podle popisu to může býz zapalovací lišta, nějaké čidlo, pootočené rozvody...hodně věcí
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
-
- Příspěvky: 138
- Registrován: 08 lis 2007, 08:52
- Bydliště: Humenné
- Kontaktovat uživatele:
vyblikaj si kod chyb https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=7297 budes mudrejsi
Opel ASTRA G 1,6 16V X16XEL vybava confort...
Tak jsem dneska dotáh známého s diagnostikou... NIC... ale přijel nějakej jeho kámoš elektrikář a jukl na to... strčil si celou diagnostiku hustě do kapsy. Problém je v liště. Jeden ze šmejdů, co vede ke svíčce byl načatej. Tím vysokým napětím se normálně udělal vodivej uhlíkovej kanál přes umělou hubičku na konci toho hajzlu co se nasazuje na svíčku. Nějakým způsobem to začalo prostě probíjet a udělal se tam tenhle svod, kterej zkratoval přívod ke svíčce a ta nepálila a tím pádem nefachal jeden válec. Páč motor běžel v poho, ale jen na 3 válce. Na svod přišel tak, že odkryl gumový těsnění, co je na tom umělým konci hubice ke svýčce. Nevim jak se to jmenuje... Pak sem hodím foto. Uhlík vyškrábal nožem a zkusili jsme to a zas to běželo na 4 válce. Avšak ten plast byl už tak vymletej, že po ujetí 300m zase jeden válec odumřel. Tlaky a vše ostatní jsou naprosto v normě bez procentní odchylky. Takže sháním lištu. Motor mám Z16XEL, 76kW 1.6 16V. Teď teda jen dobře koupit pokud možno novou popř. velmi solidní lištu a hurá na silnice.
-
- Příspěvky: 89
- Registrován: 12 čer 2006, 14:01
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Gibon: Myslím, že správné označení tvého motoru je Z16XEP, nikoliv Z16XEL.
Jinak na tu lištu bych zkusil mrknout tady http://www.zraly.cz/
Teda záleží odkud jsi, ale někteří lidi z opelclubu renbau tam díly berou a prý jsou některé i cenově fajn, nato že je to autorizák.
Jinak na tu lištu bych zkusil mrknout tady http://www.zraly.cz/
Teda záleží odkud jsi, ale někteří lidi z opelclubu renbau tam díly berou a prý jsou některé i cenově fajn, nato že je to autorizák.
Opel Vectra B sedan 1,8 16V, 190 000km
auto klima, BC, vše v el., alarm + plná spokojenost
auto klima, BC, vše v el., alarm + plná spokojenost
Pokud nepálil jeden válec, měla to ŘJ prostřednictvím čidla na klice a na vačce zjistit a napsat chybu nedokonalého spalování na 1.,2.,3. nebo 4. válci.
Nevím o tom, že by existoval motor Z16XEL. Může tam být Z16XE nebo Z16XEP. Myslím že v tomto případě je to Z16XEP (Twinport)(přesně jak píše Gibon) a ten má lištu jinou než X14XE,Z14XE,C16SEL,X16XEL,Z16XE,Z16YNG. kat. č. 1208021. Tahle nová lišta se používá v nových modelech. Astra H, Vectra C, Meriva, Zafitra B, Signum, Corsa D.Gibon: Myslím, že správné označení tvého motoru je Z16XEP, nikoliv Z16XEL.
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Promiň, přehlídl jsem se. Přesně jak píše RRAAFF_.
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
-
- Příspěvky: 89
- Registrován: 12 čer 2006, 14:01
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
To je divný, protože motor Z16XEL nikdy neexistoval, tak máš zřejmě jediný kus na světe. Byl pouze Z16XE 74kw, Z16XE1 (ten byl v Astře H) a Z16XEP - twinport. Toť dle oficiálního přehledu motorů Opel.
Takže taky kdoví, co tam na tý diagnostice nastavili.
Roman. jj v pohodě
http://www.opel-infos.de/
motoren -PKW otto a tam je přehled všech benzíňáků někdy od 50let.
Takže taky kdoví, co tam na tý diagnostice nastavili.
Roman. jj v pohodě
http://www.opel-infos.de/
motoren -PKW otto a tam je přehled všech benzíňáků někdy od 50let.
Opel Vectra B sedan 1,8 16V, 190 000km
auto klima, BC, vše v el., alarm + plná spokojenost
auto klima, BC, vše v el., alarm + plná spokojenost