Neznámý problém

Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Uživatelský avatar
GibonArt
Příspěvky: 236
Registrován: 26 črc 2007, 22:56
Bydliště: Nižbor
Kontaktovat uživatele:

Neznámý problém

Příspěvek od GibonArt » 30 dub 2008, 18:51

Ahoj, dneska ráno mi za jízdy poklesl výkon a auto se začalo klepat. Jako při nízkých otáčkách, ale otáčky byly v pohodě jako vždy. Rozsvítila se a i priblikávala kontrolka motoru. Auto nechcípne a po chcípnutí rukou jde v poho nastartovat. Jede na mikro výkon a při přidání se šíleně klepe motor, který pak kvrdlá s celým autem. Zastavil jsem a několikrát nastartoval, ale nic. Tak jsem byl naštěstí kousek od domova a zpět jsem tak nějak dojel. Teď mi stojí chudinka v garáži, protože nikomu se nechce do konce týdne už pracovat. Takže diagnostika bude bůhví kdy. Mě přijde, že nešlape jeden válec. Rozvody a olej jsou dělaný. Svíčky to prej nejsou, ty by nesignalizovali chybu motoru... Nevíte někdo, kde cca hledat chybu? P.S.: zrovna, když jsem měl odjíždět na dovču. Tzv. ZÁKON SCHVÁLNOSTI... Díky

Reklama
 

Uživatelský avatar
-LJ-
Příspěvky: 435
Registrován: 15 dub 2008, 10:34
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od -LJ- » 30 dub 2008, 19:20

Me takhle klepala Calibra...bylo to jak traktor co jede po rozvorany ceste nekde....fakt desny...Uplne to hazelo a bylo to prasklou hlavou...

Ten motor uz jakoby umiral proste, nemohl...Tak nevim jestli mas to stejny...
Zkontroluj jestli nemas olej ve vode...

P.S. je to jen muj poznatek jelikoz mi to taky delalo tak me za to nekamenujte jestli to nejni pravda :)
LittleJohn-Obrázek
<Važ si toho co máš, dokud to máš...>
Moje 1.6 8V 3 dv Edice 100, X16SZR
Věci na prodej
Kritizovat znamená usvědčit autora že to nedělá tak jak bych to udělal já kdybych to uměl.....

Uživatelský avatar
m1lan
Příspěvky: 1773
Registrován: 31 led 2008, 08:26
Bydliště: Topoľčany SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od m1lan » 30 dub 2008, 20:05

co to mas za motor ???

Uživatelský avatar
RomanK
Příspěvky: 1180
Registrován: 12 led 2007, 18:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RomanK » 30 dub 2008, 21:51

Tady je info o motoru.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... ght=#81669

Při hledání chyby bych začal diagnostikou. Jak budeš vědět číslo chyby tak napiš a poradíme. Takhle podle popisu to může býz zapalovací lišta, nějaké čidlo, pootočené rozvody...hodně věcí
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]

jaroslav120
Příspěvky: 138
Registrován: 08 lis 2007, 08:52
Bydliště: Humenné
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jaroslav120 » 30 dub 2008, 23:08

vyblikaj si kod chyb https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=7297 budes mudrejsi :wink:
Opel ASTRA G 1,6 16V X16XEL vybava confort...

Uživatelský avatar
GibonArt
Příspěvky: 236
Registrován: 26 črc 2007, 22:56
Bydliště: Nižbor
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od GibonArt » 01 kvě 2008, 20:31

Tak jsem dneska dotáh známého s diagnostikou... NIC... ale přijel nějakej jeho kámoš elektrikář a jukl na to... strčil si celou diagnostiku hustě do kapsy. Problém je v liště. Jeden ze šmejdů, co vede ke svíčce byl načatej. Tím vysokým napětím se normálně udělal vodivej uhlíkovej kanál přes umělou hubičku na konci toho hajzlu co se nasazuje na svíčku. Nějakým způsobem to začalo prostě probíjet a udělal se tam tenhle svod, kterej zkratoval přívod ke svíčce a ta nepálila a tím pádem nefachal jeden válec. Páč motor běžel v poho, ale jen na 3 válce. Na svod přišel tak, že odkryl gumový těsnění, co je na tom umělým konci hubice ke svýčce. Nevim jak se to jmenuje... Pak sem hodím foto. Uhlík vyškrábal nožem a zkusili jsme to a zas to běželo na 4 válce. Avšak ten plast byl už tak vymletej, že po ujetí 300m zase jeden válec odumřel. Tlaky a vše ostatní jsou naprosto v normě bez procentní odchylky. Takže sháním lištu. Motor mám Z16XEL, 76kW 1.6 16V. Teď teda jen dobře koupit pokud možno novou popř. velmi solidní lištu a hurá na silnice.

Uživatelský avatar
COBEIN
Příspěvky: 4259
Registrován: 02 bře 2006, 19:22
Bydliště: Troppau- Sudetenstadt

Příspěvek od COBEIN » 01 kvě 2008, 20:41

Podívej se do inzerce vyměním tam jedna lišta je.
ASTRA LA VISTA

RRAAFF_
Příspěvky: 89
Registrován: 12 čer 2006, 14:01
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RRAAFF_ » 01 kvě 2008, 20:44

Gibon: Myslím, že správné označení tvého motoru je Z16XEP, nikoliv Z16XEL.

Jinak na tu lištu bych zkusil mrknout tady http://www.zraly.cz/
Teda záleží odkud jsi, ale někteří lidi z opelclubu renbau tam díly berou a prý jsou některé i cenově fajn, nato že je to autorizák.
Opel Vectra B sedan 1,8 16V, 190 000km
auto klima, BC, vše v el., alarm + plná spokojenost ;-)

Uživatelský avatar
RomanK
Příspěvky: 1180
Registrován: 12 led 2007, 18:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RomanK » 01 kvě 2008, 21:18

Pokud nepálil jeden válec, měla to ŘJ prostřednictvím čidla na klice a na vačce zjistit a napsat chybu nedokonalého spalování na 1.,2.,3. nebo 4. válci.
Gibon: Myslím, že správné označení tvého motoru je Z16XEP, nikoliv Z16XEL.
Nevím o tom, že by existoval motor Z16XEL. Může tam být Z16XE nebo Z16XEP. Myslím že v tomto případě je to Z16XEP (Twinport)(přesně jak píše Gibon) a ten má lištu jinou než X14XE,Z14XE,C16SEL,X16XEL,Z16XE,Z16YNG. kat. č. 1208021. Tahle nová lišta se používá v nových modelech. Astra H, Vectra C, Meriva, Zafitra B, Signum, Corsa D.
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]

RRAAFF_
Příspěvky: 89
Registrován: 12 čer 2006, 14:01
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RRAAFF_ » 01 kvě 2008, 21:34

Já píšu, že to je Z16XEP. GIBON napsal, že mám Z16XEL, tak se zřejmě upsal.
Opel Vectra B sedan 1,8 16V, 190 000km
auto klima, BC, vše v el., alarm + plná spokojenost ;-)

Uživatelský avatar
RomanK
Příspěvky: 1180
Registrován: 12 led 2007, 18:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RomanK » 01 kvě 2008, 21:39

Promiň, přehlídl jsem se. Přesně jak píše RRAAFF_.
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]

Uživatelský avatar
GibonArt
Příspěvky: 236
Registrován: 26 črc 2007, 22:56
Bydliště: Nižbor
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od GibonArt » 02 kvě 2008, 06:41

NN... je to XEL (verze 2004) i v diagnostice je to xel ai v technicaku

Uživatelský avatar
GibonArt
Příspěvky: 236
Registrován: 26 črc 2007, 22:56
Bydliště: Nižbor
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od GibonArt » 02 kvě 2008, 06:41

A diagnostika nenapsala chybu, jelikoz ze zapalovaci listy nemela zadnej feedaback (odezvu, zpetnou vazbu) neni tam totiz cidlo zadny

RRAAFF_
Příspěvky: 89
Registrován: 12 čer 2006, 14:01
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RRAAFF_ » 02 kvě 2008, 07:14

To je divný, protože motor Z16XEL nikdy neexistoval, tak máš zřejmě jediný kus na světe. Byl pouze Z16XE 74kw, Z16XE1 (ten byl v Astře H) a Z16XEP - twinport. Toť dle oficiálního přehledu motorů Opel.
Takže taky kdoví, co tam na tý diagnostice nastavili.

Roman. jj v pohodě


http://www.opel-infos.de/

motoren -PKW otto a tam je přehled všech benzíňáků někdy od 50let.
Opel Vectra B sedan 1,8 16V, 190 000km
auto klima, BC, vše v el., alarm + plná spokojenost ;-)

Uživatelský avatar
GibonArt
Příspěvky: 236
Registrován: 26 črc 2007, 22:56
Bydliště: Nižbor
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od GibonArt » 02 kvě 2008, 09:39

JE to blbý, ale fakt se dělal :-) je to motor, který je rokem 2004 a má 76kW a pak se prý dával už do Hček

Zamčeno