Zdarec.Zkus vyčistit klapku vzduchu,v návodech je jak na to.Vyměň palivovej+vzduchovej filtr,svíčky.milhaus78 píše:Čus, prolezl jsem toto téma, ale nemohu najít stále odpověď na můj problém. Mám Astru G 1,6 16V rv. 1998 a při přidání plynu zhruba na 2000 až 3000 otáček, to začne škubat. Vím, že radíte zaslepení ventilu, ale je divné, že i po výměně EGR ventilu auto stále škube a to mi přijde divné, že dám nový díl a žádné zlepšení. Můžete mi prosím poradit. PLS
1,6 16V - Škubání
!!!Astra Forever!!!
- Reklama
zaslepka EGR?
chlapy mam ten sam problem astrička skube potvurka presne jako psal vavroch takze nejlepsi resení zaslepka? ok?kde ji muzu sehnat???mam 1.4 16v 2001
Re: zaslepka EGR?
Home made. (doma v garáži)771-701-0 píše:chlapy mam ten sam problem astrička skube potvurka presne jako psal vavroch takze nejlepsi resení zaslepka? ok?kde ji muzu sehnat???mam 1.4 16v 2001
Opel Astra G 1.6 16V X16XEL sportovní vložka K&N, sportovní výfuk Ulter Sport, pružiny Weitec -35/20
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=4398
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=4398
zdar, taky řeším stejný problém.
dal jsem nový palivový a vzduchový filtr, svíčky, nový egr, vyčistil klapu, nalil velfobin a nepomohlo. škubné to zcela nepravidelně někdy po 10km a někdy po 220km, v momentě, když jdou otáčky dolů pod 2000 a pokud náhodou dojíždím křižovatku, tak to chcípne uplně.
dal jsem nový palivový a vzduchový filtr, svíčky, nový egr, vyčistil klapu, nalil velfobin a nepomohlo. škubné to zcela nepravidelně někdy po 10km a někdy po 220km, v momentě, když jdou otáčky dolů pod 2000 a pokud náhodou dojíždím křižovatku, tak to chcípne uplně.
caravan r.v.2001 1,6 16V Z16XE
Udelej si zaslepku a skubani urcite zmizi!verim tomu na 100%xixu píše:zdar, taky řeším stejný problém.
dal jsem nový palivový a vzduchový filtr, svíčky, nový egr, vyčistil klapu, nalil velfobin a nepomohlo. škubné to zcela nepravidelně někdy po 10km a někdy po 220km, v momentě, když jdou otáčky dolů pod 2000 a pokud náhodou dojíždím křižovatku, tak to chcípne uplně.
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
Udelej si zaslepku a skubani urcite zmizi!verim tomu na 100%[/quote]
Hmm, tak jednoznačné to zase není, někomu to pomůže, někomu ne, ono těch okolností, proč ten motor cuká je totiž daleko více
Já už vyměnil co se dalo, no a motor cuká stále, taky se mi stále rozsvěcuje kontrolka elektroniky (stále to hlásí chybu nezapálení na druhém válci) už jsem vyměnil lištu, svíčky, vše jsem prostříkal kontoxem, no a stále stejná závada, prostě při deceleraci se mi rozsvítí kontrolka elektroniky, dojde totiž asi k nějaké chybě, já bych řekl, že asi je špatné časování ventilů, nebo přeskočený ozubený řemen o jeden zub, nebo jenom volná napínací kladka, nevím
Jedno ale už vím na 100%, jakmile to auto dám dohromady, tak jde pryč z domu, tak nebezpečný vůz nechci Jde totiž o to, že když budu předjíždět a najednou se stane, že auto přejde do nouzového režimu (protože se objevila chyba nezapálení na některém válci a auto pojede na tři nebo méně válců) a já už nebudu moci se zařadit zpět za předjížděný vůz, tak hrozí havárie, takové auto, prostě nechci
Hmm, tak jednoznačné to zase není, někomu to pomůže, někomu ne, ono těch okolností, proč ten motor cuká je totiž daleko více
Já už vyměnil co se dalo, no a motor cuká stále, taky se mi stále rozsvěcuje kontrolka elektroniky (stále to hlásí chybu nezapálení na druhém válci) už jsem vyměnil lištu, svíčky, vše jsem prostříkal kontoxem, no a stále stejná závada, prostě při deceleraci se mi rozsvítí kontrolka elektroniky, dojde totiž asi k nějaké chybě, já bych řekl, že asi je špatné časování ventilů, nebo přeskočený ozubený řemen o jeden zub, nebo jenom volná napínací kladka, nevím
Jedno ale už vím na 100%, jakmile to auto dám dohromady, tak jde pryč z domu, tak nebezpečný vůz nechci Jde totiž o to, že když budu předjíždět a najednou se stane, že auto přejde do nouzového režimu (protože se objevila chyba nezapálení na některém válci a auto pojede na tři nebo méně válců) a já už nebudu moci se zařadit zpět za předjížděný vůz, tak hrozí havárie, takové auto, prostě nechci
jj, tak to jsme na tom asi tak stejně, taky mi to dělá, když uberu plyn, do otáček to jde, řekl bych celkem normálně, taky mám nalítáno 173 000km, možná, že ten motor je už hotový, se sice divím, páč obyčejný Favorit vydrží až 400 000 kmxixu píše:no, mi se to ale projevuje opravdu pouze, když jdou otáčky dolů, při akceleraci se mi to ještě neprojevilo a ani to nehlásí žádnou chybu
auto jsem pořídil, když mělo nalítáno 150 tis., mých 20 tis. jsem byl spokojen, až teď se to nějak sere
muzu ti rict ze se mi uz jednou stalo ze mi to zacalo chcipat, vubec to netahlo dusilo se to, trepalo se to, jakoby to jelo jen na tri, nad 60km/h zacala blikat kontrolka a uz to nejelo vubec, na radu at to protahnu poradne sem se toho docela bal, ale pak sem se proste odchodlal nastartoval a auto se stale dusilo, tak sem za 1 az do omezovace (poznas ze najednou to nema tah, klidne to dej az tak) púroste aspon do 6500, za 2 to sami za 3 to sami a nekolikrat, najel sem taklhe cca 15km, pri jizde ve 110 mi poprvi zacala blikat kontrolka a nemelo to tah, tak sem zastavil a na neutral nekolikrat do omezovace, potom znova 1,2,3 do omezovace co to slo, no a hele od ty doby pokoj a je to vazne znat, tomu autu se vyplati takhle jho nekolikrat protahnout, nebat se toho a nechat to az do cervenyho, nic za zkousku nedas, jen to proste nechat rozjet a pak uvidis
Opel Astra G 5dv Hatchback 1,6 16V ,Z16XE, 74kw , r.v. 2001
-
- Příspěvky: 5540
- Registrován: 19 pro 2006, 23:37
- Bydliště: Ostrava jak Cyp
- Kontaktovat uživatele:
Má pravdu ten chlapec.... 16 ti ventily se musí točit, na to jsou stavěný a proto mají 16 ventilů
Moje Astrina 1,7DTi
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."