Nepojízdná Astra
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Nepojízdná Astra
Nazdar lidi, vlastním Astru G s motorem 1,4 16V. Mám nasledující problém: kdyz jsem vyrazil na cesty cítil jsem ze motor netáhne jak má a po chvíli trápení se mi jakdyby zadusil a zdechl... Při nastartování me drzel volnobeh a chod mtoru byl normální kdyz jsem pridal plyn zadusil se a zdechl, z prostoru motoru slo sliset siceni od EGR ventilu a ve vyfuku byla kaluz vody.... setkal se s tim nekdo? Palivovy cerpadlo funguje a motor ma 100000 najeto. Diky za poznatky
2000 Edition 1,4 16V
- Reklama
-
- Příspěvky: 138
- Registrován: 08 lis 2007, 08:52
- Bydliště: Humenné
- Kontaktovat uživatele:
Ked mas zapchaty katalizator tak nejazdi a nestartuj to lebo vsetke spaliny co nestihaju odist tlaci cez agr spat do motoru a tymto ten agr mozes pokazit. Odpoj katalizator a nastartuj to bez neho ked to pojde dobre tak tam navar univerzalny nestoji vela a mas po problemoch
Opel ASTRA G 1,6 16V X16XEL vybava confort...
ked mas vodu vo vyfuku a je jej dost tak sa pozri ci ti neunika voda cez tesnenie do spalovacieho priestoru. ak je voda v nadrzke v norme tak je to ok. ak nie tak je problem v tesneni. Pri zapchatom kate by sa voda vo vyfuku nemala robit vo velkom mnozstve. Neaky kondenzat sa urobi ale pises ze sa ti hromadi voda tak ratam ze je to nad normu.
Opel Astra G Cabrio 2.2 Dti
Pokud se mu ale netlakují hadice a po otevření nádržky chladící kapaliny se při nastartovaném motoru netvoří bubliny, tak je to v poho. Nebo si to přes nádržku může v každém servise nechat otlakovat, vyjde to na pár kč.Maranelo píše:ked mas vodu vo vyfuku a je jej dost tak sa pozri ci ti neunika voda cez tesnenie do spalovacieho priestoru. ak je voda v nadrzke v norme tak je to ok. ak nie tak je problem v tesneni. Pri zapchatom kate by sa voda vo vyfuku nemala robit vo velkom mnozstve. Neaky kondenzat sa urobi ale pises ze sa ti hromadi voda tak ratam ze je to nad normu.
END
No hadice pod tlakem jsou ale voda v nadrzce nebubla... ale nedavno sem na to borce co me astru kontroloval upozornoval bylo mi receno ze hlava a tesneni jsou v pohode tak nevim jestli mlzil... jeste je moznost ze to muze unikat z toho systemu rychliho ohrevu jak ta voda prochazi kolem vyfuku no dnes to tahnu do servisu tak uvidim nemam bohuzel prostor na vlastni opravy:( diky za poznatky
2000 Edition 1,4 16V
-
- Příspěvky: 138
- Registrován: 08 lis 2007, 08:52
- Bydliště: Humenné
- Kontaktovat uživatele: