Chip Tuning
Narust vykonu
Ono chlapi na rovinu - je krasne mitnapapire ze 74Kw 100 Kw ale k cemu kdyz to hovno pojede ??
A naopak, koho zajima jeslti mas papirove "jen" 8 kw navíc, když nemusíš pořád řadit a podřazovat jak šašek, můžeš šlápnout a předjet i při 2000 otáčkách u 1,6 benzínu a pohodlně si užívat jízu - pak na těch papírových "jen 8Kw" zapomeneš.
A co tu padlo - PLACEBO efekt - kdo nezkusil tak neví. Ano u benzínu prostě tennárůst výkonu není takový, ale vyleze ti krouťák, maximum se posune dolů. narovná se. Ve finále se ten motor chová jinak - lépe a má větší zátah a je s ním komfortnější jízda při jakýchkoliv otáčkách.
U přeplňvaných motorů ať už nafty či benelí je více prostoru kde brát. Zase ale záleží na tom jaké máš čerpadlo - jaký tlak nafty umí vyvinout, u novějších motorů - common rail a nebo Pd pak na tom jaké máš vstřikovače.
A naopak, koho zajima jeslti mas papirove "jen" 8 kw navíc, když nemusíš pořád řadit a podřazovat jak šašek, můžeš šlápnout a předjet i při 2000 otáčkách u 1,6 benzínu a pohodlně si užívat jízu - pak na těch papírových "jen 8Kw" zapomeneš.
A co tu padlo - PLACEBO efekt - kdo nezkusil tak neví. Ano u benzínu prostě tennárůst výkonu není takový, ale vyleze ti krouťák, maximum se posune dolů. narovná se. Ve finále se ten motor chová jinak - lépe a má větší zátah a je s ním komfortnější jízda při jakýchkoliv otáčkách.
U přeplňvaných motorů ať už nafty či benelí je více prostoru kde brát. Zase ale záleží na tom jaké máš čerpadlo - jaký tlak nafty umí vyvinout, u novějších motorů - common rail a nebo Pd pak na tom jaké máš vstřikovače.
- Reklama
- Avantgarde
- Příspěvky: 242
- Registrován: 17 úno 2007, 12:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Avantgarde
- Příspěvky: 242
- Registrován: 17 úno 2007, 12:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Avantgarte
Kua tak to OPCko ci co to mas - to bych cipnul rad. Dela jsem tu Zafiru a to byla řežba. Teď mám pro něj nachystanou druhou verzi. Ta první měla mouchy. ALe i s tou tunou a pul těžkou zafirou to teda dělallo psí kusy, Co potom s tím kupátkem.....
- Avantgarde
- Příspěvky: 242
- Registrován: 17 úno 2007, 12:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
CHIP
Marek: https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=2115 to prave ma chipnute, origo od Opela a ten vykon je peknej, proto se zajimam..
-
- Příspěvky: 5540
- Registrován: 19 pro 2006, 23:37
- Bydliště: Ostrava jak Cyp
- Kontaktovat uživatele:
Leo nezklamal... to sem se nasmál zas jednou..
Moje Astrina 1,7DTi
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
To avantgarde
JAk říkám, to je moribundus tento motor po čipu to je totální zbrkloň. JAko já jsem tu Zafiru než jsem mu ji čipnul tak jsem ho školil se svou ciplou octavií, po čipu jsem se naněj jaksi nechytal
Co by to udělalo s tvou Astřicí ten čip - kua to bych chtěl vidět i já
Jenpár NEGATIV čipování: Homouše - rozumněj homokinetické klouby - vnitřní - u té 1,9 ky po 100 000 se odporoučely - nepraskly ale začaly třepat. U 1,9 tdi 66 kw se odporoučely stejným způsobem - u dvou ye tří čipovaných aut ale až po 200 000 - čipoval jsem je shodně když mely 10 000 a u jedné to bylo na výměnu po 200 000 u druhé po 235 000. Brzdy - je jasné že dostávají více zabrat - cipnul jsem si pred tím Fabii - co jsem mel pred touto oktavou jako firemni - z 74 na 96 a kroutak 360 000 - po 120 000 se osporoučela pravá poloosa a to tak že se střihal
Brzdy jsem nechával měnít co 40 000 !!!!! Ale jezdil jsemjak dobytek . Dnes má motor 320 000 - cipoval jsem hov 70 000 a šlape jak němec. JE to brutus. Ta fabie je vztekla jak svina .
Co by to udělalo s tvou Astřicí ten čip - kua to bych chtěl vidět i já
Jenpár NEGATIV čipování: Homouše - rozumněj homokinetické klouby - vnitřní - u té 1,9 ky po 100 000 se odporoučely - nepraskly ale začaly třepat. U 1,9 tdi 66 kw se odporoučely stejným způsobem - u dvou ye tří čipovaných aut ale až po 200 000 - čipoval jsem je shodně když mely 10 000 a u jedné to bylo na výměnu po 200 000 u druhé po 235 000. Brzdy - je jasné že dostávají více zabrat - cipnul jsem si pred tím Fabii - co jsem mel pred touto oktavou jako firemni - z 74 na 96 a kroutak 360 000 - po 120 000 se osporoučela pravá poloosa a to tak že se střihal
Brzdy jsem nechával měnít co 40 000 !!!!! Ale jezdil jsemjak dobytek . Dnes má motor 320 000 - cipoval jsem hov 70 000 a šlape jak němec. JE to brutus. Ta fabie je vztekla jak svina .
- Avantgarde
- Příspěvky: 242
- Registrován: 17 úno 2007, 12:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele: