njo ja jsem taky byla uplne tento kdyz jsem mela jit prvni, sla jsem se trema klukama... jsme maturovali 3 z cely skoly z fyziky hehe njo a o se vejsky tyce, matiku celkem tak nak zatim zvladam... sice integraly, parcialni derivace, vrstevnice teziste a tyhle kravinky mi dali trosku zabrat ale jakmile pochopis podstatu da se to pak delat nomarne. Njo a fyzika, to jsem zvedava... kdyz jsem z toho maturovala tak si rikam ze tam neco zustalo... ale pak este mam zkousku z konstrukci pozemnich staveb a to je zkouska na celej den pak geologie - sutry, mechanika - kravinky a deskriptiva njo 7zkousek njo
xpolstarekx píše:njo ja jsem taky byla uplne tento kdyz jsem mela jit prvni, sla jsem se trema klukama... jsme maturovali 3 z cely skoly z fyziky hehe njo a o se vejsky tyce, matiku celkem tak nak zatim zvladam... sice integraly, parcialni derivace, vrstevnice teziste a tyhle kravinky mi dali trosku zabrat ale jakmile pochopis podstatu da se to pak delat nomarne. Njo a fyzika, to jsem zvedava... kdyz jsem z toho maturovala tak si rikam ze tam neco zustalo... ale pak este mam zkousku z konstrukci pozemnich staveb a to je zkouska na celej den pak geologie - sutry, mechanika - kravinky a deskriptiva njo 7zkousek njo
ja jen pet. fyzika je uplne jina nez na SŠ. na vejsce je to sama derivace a integral (vyjadrena rychlost cas atd) je mi z toho na zvraceni......
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO
Já šel taky jako první. ale to už je hroooooooooooozně dávno. celejch 34 járů. No a pak na stavárně jak polštářek 7 kousků a deskriptiva ještě u Haranta. Jo to bejvávaly časy.
Princ William: Co se fyziky tyce tak mi utekla na zacatku a ted ji budu muset nejak za ty dva dny co na tu zkousku mam chytit jinak je to v riti ale mame ji jen jeden semestr tak alespon ze tak njo
xpolstarekx píše:Princ William: Co se fyziky tyce tak mi utekla na zacatku a ted ji budu muset nejak za ty dva dny co na tu zkousku mam chytit jinak je to v riti ale mame ji jen jeden semestr tak alespon ze tak njo
ja ji mam jen v letnim semestru. udelam zkousku a vickrat ji neuvidim teda doufam
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO
Nene mam gympl a ted jsem na CVUT FSv obor architektura a stavitelstvi njo ale asi tam dlouho nebudu, nez me vyhodi njo ... uvidime jinaaac fyziku mam taky jen letni semestr... ale dneska jsem mela prednasku a celkem jsem prekvapila prednasejiciho. Jsme probirali motory a on jako kdo tu ma diesla ze by nam vysvetlil jak to funguje, tak jsem se prihlasila, rekla mu to a on se slovy ze k tomu uz nema co rict pokracoval... pak jako... prisel na radu vankeluv motor a on jako kdo ho tu zna tak jsem se zase prihlasila rekla na cem je zalozenej a on... tusim ze se daval jen do mazdy mx... a ja na to, nene jen do RX7 a RX8 .... on a par lidi kolem se na me koukali jak na zjeveni a prej, vy tomu jako rozumite jo? hehe sem se musela pochlubit njooo
xpolstarekx píše:Nene mam gympl a ted jsem na CVUT FSv obor architektura a stavitelstvi njo ale asi tam dlouho nebudu, nez me vyhodi njo ... uvidime jinaaac fyziku mam taky jen letni semestr... ale dneska jsem mela prednasku a celkem jsem prekvapila prednasejiciho. Jsme probirali motory a on jako kdo tu ma diesla ze by nam vysvetlil jak to funguje, tak jsem se prihlasila, rekla mu to a on se slovy ze k tomu uz nema co rict pokracoval... pak jako... prisel na radu vankeluv motor a on jako kdo ho tu zna tak jsem se zase prihlasila rekla na cem je zalozenej a on... tusim ze se daval jen do mazdy mx... a ja na to, nene jen do RX7 a RX8 .... on a par lidi kolem se na me koukali jak na zjeveni a prej, vy tomu jako rozumite jo? hehe sem se musela pochlubit njooo
Škoda, že ten Wankelův motor má takové opotřebení. Jinak má největší účinnost. Mazdy MX jednu dobu (nevím jestli ještě teď to platí), konkrétně v modelu MX 3, měly nejmenší šestiválec na světě. MX 5 (čtyřválce Mazda) bylo kabrio s krycím názvem Miata, takový holčičí auto. Dokonce i Dejdar s ním jezdil. Pak už vím akorát o MX 6, ale to byl takovej bastard. Ale rozhodně to byl klasickej čtyřtakt. Nová RX8 má 2 válce (komory) o objemu asi 654 cm3. Přitom má 231 koní a 211 Nm při 5500 ot*s-1. Z toho všeho plyne, že Mazdy jsou hezká a funkční auta.
xpolstarekx píše:Nene mam gympl a ted jsem na CVUT FSv obor architektura a stavitelstvi njo ale asi tam dlouho nebudu, nez me vyhodi njo ... uvidime jinaaac fyziku mam taky jen letni semestr... ale dneska jsem mela prednasku a celkem jsem prekvapila prednasejiciho. Jsme probirali motory a on jako kdo tu ma diesla ze by nam vysvetlil jak to funguje, tak jsem se prihlasila, rekla mu to a on se slovy ze k tomu uz nema co rict pokracoval... pak jako... prisel na radu vankeluv motor a on jako kdo ho tu zna tak jsem se zase prihlasila rekla na cem je zalozenej a on... tusim ze se daval jen do mazdy mx... a ja na to, nene jen do RX7 a RX8 .... on a par lidi kolem se na me koukali jak na zjeveni a prej, vy tomu jako rozumite jo? hehe sem se musela pochlubit njooo
Teda koukám, koukám! Kdybys mu ještě sdělila, že i tento motor vznikl také v Německu a prvně ho v sériovým autě použila automobilka NSU a s modelem NSU RO 80 získala v roce 1968 dokonce titul AUTO ROKU, tak by mu možná spadla i čelist. Nebo že by to věděl? Jinak ten pocit vítězství musel být náádherný, že?
xpolstarekx píše:Nene mam gympl a ted jsem na CVUT FSv obor architektura a stavitelstvi njo ale asi tam dlouho nebudu, nez me vyhodi njo ... uvidime jinaaac fyziku mam taky jen letni semestr... ale dneska jsem mela prednasku a celkem jsem prekvapila prednasejiciho. Jsme probirali motory a on jako kdo tu ma diesla ze by nam vysvetlil jak to funguje, tak jsem se prihlasila, rekla mu to a on se slovy ze k tomu uz nema co rict pokracoval... pak jako... prisel na radu vankeluv motor a on jako kdo ho tu zna tak jsem se zase prihlasila rekla na cem je zalozenej a on... tusim ze se daval jen do mazdy mx... a ja na to, nene jen do RX7 a RX8 .... on a par lidi kolem se na me koukali jak na zjeveni a prej, vy tomu jako rozumite jo? hehe sem se musela pochlubit njooo
Teda koukám, koukám! Kdybys mu ještě sdělila, že i tento motor vznikl také v Německu a prvně ho v sériovým autě použila automobilka NSU a s modelem NSU RO 80 získala v roce 1968 dokonce titul AUTO ROKU, tak by mu možná spadla i čelist. Nebo že by to věděl? Jinak ten pocit vítězství musel být náádherný, že?
njo ten pocit byl uplne mazec njo tak tohle si zapamatuju a reknu mu to u zkousky trebas
JardaB píše:Škoda, že ten Wankelův motor má takové opotřebení. Jinak má největší účinnost. Mazdy MX jednu dobu (nevím jestli ještě teď to platí), konkrétně v modelu MX 3, měly nejmenší šestiválec na světě. MX 5 (čtyřválce Mazda) bylo kabrio s krycím názvem Miata, takový holčičí auto. Dokonce i Dejdar s ním jezdil. Pak už vím akorát o MX 6, ale to byl takovej bastard. Ale rozhodně to byl klasickej čtyřtakt. Nová RX8 má 2 válce (komory) o objemu asi 654 cm3. Přitom má 231 koní a 211 Nm při 5500 ot*s-1. Z toho všeho plyne, že Mazdy jsou hezká a funkční auta.
tak to ja se musim pochlubit. jedna me stoji doma ale je to 626 se 4valcem bez wankelu jinak mam takovej pocit ze delaji wankel v RX 8 tech 231 koni a jeste jeden vykon. objem je stejnej
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO
xpolstarekx píše:Nene mam gympl a ted jsem na CVUT FSv obor architektura a stavitelstvi njo ale asi tam dlouho nebudu, nez me vyhodi njo ... uvidime jinaaac fyziku mam taky jen letni semestr... ale dneska jsem mela prednasku a celkem jsem prekvapila prednasejiciho. Jsme probirali motory a on jako kdo tu ma diesla ze by nam vysvetlil jak to funguje, tak jsem se prihlasila, rekla mu to a on se slovy ze k tomu uz nema co rict pokracoval... pak jako... prisel na radu vankeluv motor a on jako kdo ho tu zna tak jsem se zase prihlasila rekla na cem je zalozenej a on... tusim ze se daval jen do mazdy mx... a ja na to, nene jen do RX7 a RX8 .... on a par lidi kolem se na me koukali jak na zjeveni a prej, vy tomu jako rozumite jo? hehe sem se musela pochlubit njooo
se nediv na holku celkem zajimave tema
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO
Zdeněk Lbc píše:MAZDA MX-5 je jméno roadsteru hlavně pro Evropu, MIATA pro Severní Ameriku. Není to žádný krycí název. Jsou to jen obchodní označení pro určitý trhy.
jenom s tebou souhlasim. je to tak jak pises
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO
JardaB píše:Škoda, že ten Wankelův motor má takové opotřebení. Jinak má největší účinnost. Mazdy MX jednu dobu (nevím jestli ještě teď to platí), konkrétně v modelu MX 3, měly nejmenší šestiválec na světě. MX 5 (čtyřválce Mazda) bylo kabrio s krycím názvem Miata, takový holčičí auto. Dokonce i Dejdar s ním jezdil. Pak už vím akorát o MX 6, ale to byl takovej bastard. Ale rozhodně to byl klasickej čtyřtakt. Nová RX8 má 2 válce (komory) o objemu asi 654 cm3. Přitom má 231 koní a 211 Nm při 5500 ot*s-1. Z toho všeho plyne, že Mazdy jsou hezká a funkční auta.
tak to ja se musim pochlubit. jedna me stoji doma ale je to 626 se 4valcem bez wankelu jinak mam takovej pocit ze delaji wankel v RX 8 tech 231 koni a jeste jeden vykon. objem je stejnej
Tak to já se taky pochlubím. Táta má taky mazdu, ale 6 MPS 260PS, 380Nm. a je s ní nadmíru spokojený.