Viem, ze uz sa na tu temu pisalo viac, ale precital som vela diskusnych prispevkov k tejto teme, aj som viacere veci vyskusal, ale stale mi moja Astra netaha, tak ako predtym, hlavne pri 4 a 5 rychlostnom stupni. Prve co som spravil, som vymenil vahu vzduchu (original Bosch), ale nepomohlo to. Bol som aj na diagnostike a nic tam nezistili (ani ziadna kontrolka mi nesvieti). Po precitani prispevkov som este skusil prekontrolovat podtlakove hadicky, ci niekde netaha falosny vzduch, ale vyzera to OK. Skusil som pri zapnutom motore odpojit hadicku, ktora ide od solenoidu k turbu, aby som vyskusal, ci je tam nejaky podtlak. "Nejaky" podtlak tam je, ale neviem, ci je dostatocny (neviem ako to zistit). Ked som zapojil hadicku naspat, a vytacal motor do vyssich otacok (cca 3000) klapka na turbe sa ani nepohla. Ked som ju skusal rukou posunut, tak drzala a nepohla sa (niekde vo fore som cital, ze to tak ma byt). Vie mi niekto poradit, v com by mohol byt este problem? Mam podozrenie na tu klapku na turbe. Je vidiet pohyb klapky, ked auto stoji a vytacam motor na otacky cca 3000?
Diki
Atra 2.0 Di - netaha
Atra 2.0 Di - netaha
Opel Astra G 2.0 DI X20DTL,r.v. 1999
- Reklama
Při nenastartovaném motoru je táhlo klapky turba v klidové poloze. Po nastartování se musí zatáhnout na maximum a otevře klapku v turbu. Při vyších otáčkách a při jízdě se klapka přivírá (táhlo vysouvá) - řídící jednotka tak přes solenoidní ventil reguluje plnící tlak v sání. Pokud je tedy táhlo pořád vysunuté, je chyba v solenoidním ventilu (pokud do něj jde podtlak). Táhlo jinak musí chodit a rukou by jsi ho měl měl zatáhnout. Pokud ne, je problém někde v mechanické části turba - ovládací podtlakový ventil nebo klapka turba. Ovšem ŘJ by to měla zjistit (čidlo plnícího tlaku v sání by naměřilo nedostatečný plnící tlak) a rozsvítit kontrolku.
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
takze vcera som si pozrel tu klapku turba, a ide to tak ako pises - pri nenastartovanem motore je v urcitej polohe a po nastartovani tiahlo pootvorilo klapku. Takze to vyzera byt v poriadku. Este sa chcem opytat, ci sa mi oplati cistit sanie, ci to ma nejaky vplyv na tah motora. Stale mam pocit ako keby nezaberalo turbo, ale vyzera tam vsetko v poriadku. Predtym ako mi to zacalo slabsie tahat, tak pri cca 1800-2000 otackach som citil, ze auto zacalo vacsou silou tahat (to robilo to turbo). Teraz je tah rovnaky vo vsetkych otackach, necitim ziadnu zmenu pri tych 2000 otackach. Nevie niekto v com by este mohol byt problem?
Diki
Diki
Opel Astra G 2.0 DI X20DTL,r.v. 1999
este jedna vec ma napadla. Niekde v tomto fore som cital ,ze auto sa uci stylu jazdy vodica. Pocas zimy jazdila na aute castejsie moja manzelka, jazdila len po meste a to maximalne 40 km/h a vzdialenosti,ktore presla boli cca 500m - 1 km. Mohlo sa stat, ze ten tah motora ma s tym nieco spolocne?
Opel Astra G 2.0 DI X20DTL,r.v. 1999
Myslim že určite nie, to je blbosť. Moja manželka chodí každý deň 2 km do práce a auto šľape ako hodinky. Mne to stále pripadá na tu váhu vzduchu, aj keď viem že si ju už menil. Je to divné.Pisi píše:este jedna vec ma napadla. Niekde v tomto fore som cital ,ze auto sa uci stylu jazdy vodica. Pocas zimy jazdila na aute castejsie moja manzelka, jazdila len po meste a to maximalne 40 km/h a vzdialenosti,ktore presla boli cca 500m - 1 km. Mohlo sa stat, ze ten tah motora ma s tym nieco spolocne?
X20DTL-G CARAVAN, AUTOMAT, PC, TEMPOMAT, KLIMA, KOŽA, 100 EDITION