tahle věc se mi taky stala z ničeho nic ... svítila kontrolka elektriky a motoru a po chcípnutí znova a po ujetí dalších 10 km zhasnula sama. Stala se mi to po 20km jízdy. Byl jsem překvapenej, ale už se to tváří Ok.kimi píše:Svíčky jsou vyměněný,l ambda jakbysmet - čidla...dle tohop co mi říkal automechanik ( a je to dobrej kamarád) prošel taky všechny. Tu klapku prej čistil komplet (z obou stran).Jo jinak, teď bych řekl, že se to zlepšilo ( možná teplejší rána)... už mi to celkem dlouho nechcíplo....ale předevčírem se mi poprvé během jízdy rozsvítila elektronika motoru.Zastavil jsem, chcípl auto, znovu nastartoval a už nic...od tý doby klid...Tak já fakt nevim
chcípání motoru po studeném startu
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
- CharliCZek
- Příspěvky: 37
- Registrován: 30 led 2008, 20:48
Opel Astra 1,6, grey metal, 155 000 km
X16SZR
Astra-ever
X16SZR
Astra-ever
- Reklama
mě tohle dělala felda - vyměnilo se čidlo nasávaného vzduchu " myslim že to tady už bylo zmíněno" ¨ takže ŘJ nevěděla kolik má motor špatná fce sytiče při studeném motoru a tím pádem chudá směs...... prostě to chcípalo a nebo to nešlo vůbec nastartovat......
ASTRA-G CARAVAN 1,4-16V-66kW EDITION 2000
Hmm to sem nezkoušel při volnoběhu nato prudce dupnout, ale řekl bych že je to zbytečné akorát ti tímhle ŘJ stříkne velké množství pavila které se vlastně skoro ani nespálí a vyletí výfukem, možná je to taky způsob čištění,ale nevím, ale dneska to zkusím a zjistím jestli mi to něco vyplivlo a kolik sem měl otáček a pak dám vědět.
schválně zkus, díky. Mě ani nešlo o to že by to něco vyplivlo, spíš se mi zdá ta odezva na sešlápnutí plynu dost malá - což mě překváplo.Myslim, že pokud prudce sešlápnu plyn až na podlahu, že by měly ty otáčky vyletět víc než na cca 2500 tis. otáček.... jak říkám, přijde mi to málo a třeba to souvisí s mým problémem....
To ze nevylitnou ot. na volnobeh je tim ze pokud mas potenciometer tak seto proste tak deje,ja treba kdyz na to dupnu a hned pustim tak mi vylitnou na 2 tis. ot.
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
Tak sem to zkoušel, sešlápnul sem plyn prudce na podlahu a hned pustil a otáčky vyletěli max na 2500 a zkoušel sem to několikrát za sebou ale stačí pár milisekund než ten pedál pustíš a otáčky jdou výš, dostal sem se takhle až k 3 tisícům a co sem se i divil, z výfuku mi toho moc nevyletělo, ale záleží co máš za motor já mám 1.4 16V
Astra G Caravan 2.2 Dti 92 KW
- eSITe
- Příspěvky: 168
- Registrován: 11 úno 2007, 22:31
- Bydliště: Slovakia - Kosice
- Kontaktovat uživatele:
To iste aj ked ine
Caute mam podobny problem si myslim. U mna na X14XE to vyzera si takto :
Nastartujem auto otacky vyletia na 2000 priblizne a rozsvieti sa kontrolka .. vsetko ide v poriadku idem autom cca 2km kontrolka zhasne a v tej chvili ked zhasne zacinaju moje problemy auto po zosliapnuti spojky umiera nastartuje sa len po opetovnom pusteni spojky (jasne ze vdaka tomu ze je v pohybe) !!!
Odstavim autom vratim sa za hodinku kontrolka nesvieti auto umiera.. pridem na druhy den rano kontrolka svieti otacky vysoko auto ide a opakuje sa to co som popisal vyssie
Takze chlapi zhrnme si to co by ste odporucali (myslim postup krok za krokom) :
1.vymenit sviecky
2. vycistit skrtiacu klapku (ako kde ?)
co dalej ? niekde som zapocul nieco o volnobeznej triske poculi ste uz niekto o tom ?
Som uz fakt zufaly jazdit s autom v takom stave ked sa nemozem nanho spolahnut je hrozne a hlavne ked stojim na krizovatke a vsetci pozeraju ako to tomu chlapikovy zase zdochlo
Nastartujem auto otacky vyletia na 2000 priblizne a rozsvieti sa kontrolka .. vsetko ide v poriadku idem autom cca 2km kontrolka zhasne a v tej chvili ked zhasne zacinaju moje problemy auto po zosliapnuti spojky umiera nastartuje sa len po opetovnom pusteni spojky (jasne ze vdaka tomu ze je v pohybe) !!!
Odstavim autom vratim sa za hodinku kontrolka nesvieti auto umiera.. pridem na druhy den rano kontrolka svieti otacky vysoko auto ide a opakuje sa to co som popisal vyssie
Takze chlapi zhrnme si to co by ste odporucali (myslim postup krok za krokom) :
1.vymenit sviecky
2. vycistit skrtiacu klapku (ako kde ?)
co dalej ? niekde som zapocul nieco o volnobeznej triske poculi ste uz niekto o tom ?
Som uz fakt zufaly jazdit s autom v takom stave ked sa nemozem nanho spolahnut je hrozne a hlavne ked stojim na krizovatke a vsetci pozeraju ako to tomu chlapikovy zase zdochlo
- eSITe
- Příspěvky: 168
- Registrován: 11 úno 2007, 22:31
- Bydliště: Slovakia - Kosice
- Kontaktovat uživatele:
Chlapi ! a skusali ste nieco take ako regulacny volnobezny ventil ??
http://www.elitecat.sk/ArticleSelection.aspx?B=0
myslim ze toto je presne to co by pomohlo no sypmtomi na to ukazuju !
http://www.elitecat.sk/ArticleSelection.aspx?B=0
myslim ze toto je presne to co by pomohlo no sypmtomi na to ukazuju !
Novýho je to, že auto jezdí normálně Nic neškube- nechcípá - to ani po delším stání (4dny),, Jediný co mi štve je, že se mi začala s železnou pravidelností rozsvěcovat kontrolka elektroniky motoru.Po zahřátí motoru (ujetí cca 5-10 km )se mi někdy rozsvítí a svítí pořád až do konce jízdy (vypnutí zapalování).Po restaru vše OK. Po znova cca 5-10 km se situace opakuje. Pak třeba dva-tři dny nic , je klid a pak to začne znova.Auto se ale chová normálně, a to i když kontrolka právě svítí.Tj. žádný nouzový režim, výkon v normálu.Na diagnostice mi vyjel "egr".Jenže ten je vyměněnej (fungl novej), a navíc momentálně i zaslepenej... takže to nějak nechápu
- eSITe
- Příspěvky: 168
- Registrován: 11 úno 2007, 22:31
- Bydliště: Slovakia - Kosice
- Kontaktovat uživatele:
Hmm
No takze u mna sa to tiez upravilo ale trosku inak ... na zaciatku to zomiera nesvieti kontrolka ziadna po prejdeni 3-4 km sa rozsvieti kontrolka elektroniky a potom sa auto zacne spravat normalne ... rozmyslal som aj nad tym ci to nebude nahodou lambda , ci nie ?
Vyhoď záslepku EGR a nič Ti už svietiť nebude .kimi píše:Novýho je to, že auto jezdí normálně Nic neškube- nechcípá - to ani po delším stání (4dny),, Jediný co mi štve je, že se mi začala s železnou pravidelností rozsvěcovat kontrolka elektroniky motoru.Po zahřátí motoru (ujetí cca 5-10 km )se mi někdy rozsvítí a svítí pořád až do konce jízdy (vypnutí zapalování).Po restaru vše OK. Po znova cca 5-10 km se situace opakuje. Pak třeba dva-tři dny nic , je klid a pak to začne znova.Auto se ale chová normálně, a to i když kontrolka právě svítí.Tj. žádný nouzový režim, výkon v normálu.Na diagnostice mi vyjel "egr".Jenže ten je vyměněnej (fungl novej), a navíc momentálně i zaslepenej... takže to nějak nechápu
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL