Y17DT - voda v oleji a olej ve vodě
Y17DT - voda v oleji a olej ve vodě
Setkal se z vás někdo s netěsností hlavy na Y17DT kolem vložek těsnění vstřiku? Má to za následek prosakování vody do oleje a oleje do vody (odkud kam to záleží na tlaku oleje nebo vody). Zkušenosti s výměníkem jsou v tomto případě bezpředmětné, protože jím to není.
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
- Reklama
-
- Příspěvky: 5540
- Registrován: 19 pro 2006, 23:37
- Bydliště: Ostrava jak Cyp
- Kontaktovat uživatele:
Já mám auto s tímto motorem a podle všeho byl ve vodě olej, protože nádobka je zasraná jak jetel a jsou tam černé mastné oka ve vodě. Vypadá to na měněné těsnění pod hlavou. Co s tím přesně bylo, nevím, už jsem to tak koupil, ale prý to u těhle motorů dělá. Kámoš má stejný motor a stejný příznak....
Moje Astrina 1,7DTi
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Re: Y17DT - voda v oleji a olej ve vodě
Caff ako si si istí že to nie je výmenník lebo aj mna presviedčali mnohí že to je všetko možne a nakoniec to bol ten zasraný výmennik,iba som ho obišiel a jazdím tak....]
no co naděláš, prostě neviděl, a furt lepší olej pod autem než ve vodnim okruhu odkud ho už nikdo nikdy nedostane...ale určitě se najdou i kusy co je olej ve vodě teprve čeká
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
Re: Y17DT - voda v oleji a olej ve vodě
Protože jsem tam zkoušel dva starší a nakonec jsem dal úplně nový original. A změna žádná.mladass píše:Caff ako si si istí že to nie je výmenník lebo aj mna presviedčali mnohí že to je všetko možne a nakoniec to bol ten zasraný výmennik,iba som ho obišiel a jazdím tak....]
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
mam ten isty problem s mojou ASTROU (Y17DT),najazdene 120 000 km,je kupovana na Slovensku od mojho kolegu, takze som druhy majitel a o auto je dobre postarane.Necistota-mastnota v chlad.okruhu sa zacala vytvarat minuly rok na jesen,naj. cca 100 000 km.Lenze olej zo systemu vobec nechyba,este som do vymeny oleja nedolial ani kvapku.Taktiez po radach som vymenil vymennik,ale nepomohlo.Taktiez mi v OPLI povedali,ze tesnenie pod hlavu to tiez nebude, nakolko motor funguje bez problemov,neprehhrieva sa a ani nezavzdusnuje,vodu ani olej nedolievam,len stale cistim expansku.Neviem ci to niesu spaliny z motora,ale od kial.Spod trysiek.Poradi niekto vyriesit tento problem,ked ani servis do toho nechce ist,lebo nema zaruceny vysledok bez nasledujucich reklamacii.dik.MATO z Trencina.
-
- Příspěvky: 5540
- Registrován: 19 pro 2006, 23:37
- Bydliště: Ostrava jak Cyp
- Kontaktovat uživatele:
Já to takhle mám už dva roky a kašlu na to. Tohle nikdy nevyčistíš. Ten olej je tam usazený všude a to můžeš čistit do nekonečna. Olej se neztrácí, tak je to v pohodě.
Moje Astrina 1,7DTi
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Ahoj!
Dlouho už chodím na toto fórum jako čtenář a dnes jsem se i zaregistroval, protože bych rád poprosil o radu. Řeším problém související s tímto vláknem - olej ve vodě + únik vody u 1.7 DTi (Y17DT). Shrnu to takto:
- Neustále mizí voda z nádržky asi 1 dcl na 1000 km. Vnější netěsnosti chlazení jsou zkontrolovány a zdá se, že nikde nic neteče.
- V nádržce se usazuje mastná emulze + drobná černá špína. Po úplném vyčištění najeto asi 4000km a zase to tam je.
- V oleji není po vodě ani památky - žádné kapky, šlem na víčku, na měrce, nic. Olej vůbec neubývá, mezi výměnou nemusím nic dolévat.
- Motor startuje a běží bez problémů, chlazení netlakuje (aspoň myslím, že ne nějak nadměrně).
- Celé to trvá už víc než rok, teď se to zdá se trošku zhoršilo.
Podle diskusí mě to navedlo na výměník chlazení oleje. Ale kam by pořád mizela ta voda?
Tak, že by těsnění pod hlavou? U toho bych zase čekal vodu v oleji, natlakované chlazení, kouř z výfuku, špatný chod motoru apod.
Nevím co zkusit nebo jak se pohnout dál, abych neměnil něco zbytečně. Nemáte radu?
Díky!
Dlouho už chodím na toto fórum jako čtenář a dnes jsem se i zaregistroval, protože bych rád poprosil o radu. Řeším problém související s tímto vláknem - olej ve vodě + únik vody u 1.7 DTi (Y17DT). Shrnu to takto:
- Neustále mizí voda z nádržky asi 1 dcl na 1000 km. Vnější netěsnosti chlazení jsou zkontrolovány a zdá se, že nikde nic neteče.
- V nádržce se usazuje mastná emulze + drobná černá špína. Po úplném vyčištění najeto asi 4000km a zase to tam je.
- V oleji není po vodě ani památky - žádné kapky, šlem na víčku, na měrce, nic. Olej vůbec neubývá, mezi výměnou nemusím nic dolévat.
- Motor startuje a běží bez problémů, chlazení netlakuje (aspoň myslím, že ne nějak nadměrně).
- Celé to trvá už víc než rok, teď se to zdá se trošku zhoršilo.
Podle diskusí mě to navedlo na výměník chlazení oleje. Ale kam by pořád mizela ta voda?
Tak, že by těsnění pod hlavou? U toho bych zase čekal vodu v oleji, natlakované chlazení, kouř z výfuku, špatný chod motoru apod.
Nevím co zkusit nebo jak se pohnout dál, abych neměnil něco zbytečně. Nemáte radu?
Díky!
Řešil jsem v poslední době dva motory 1.7 ISUZU s problémem ztrácení vody. U jednoho to bylo těsnění kolem vložky vstřiku (byl olej ve vodě a voda v oleji) a u druhého prasklý blok v horní části prvního válce (voda "tekla" nad píst a výfukem ven). Často se stává, že pustí gufero na vodní pumpě. Je dobré pak natlakovat okruh chlazení a vizuálně zkontrolovat kudy voda kape.
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Dík za odpověd. Netěsnosti navenek jsem procházel a nechal jsem přetěsnit přírubu přítoku vody na čelní straně motoru, tam to trochu unikalo. Jinde z venku už to vypadá ok, ale ještě tam musí být něco, protože úbytek vody je pořád. Ještě to budu asi zatím jen sledovat a kdyby se to nějak zhoršovalo, tak bych se zkusil ozvat. Je vidět, že s tím máš už zkušenosti.RomanK píše:Řešil jsem v poslední době dva motory 1.7 ISUZU s problémem ztrácení vody. U jednoho to bylo těsnění kolem vložky vstřiku (byl olej ve vodě a voda v oleji) a u druhého prasklý blok v horní části prvního válce (voda "tekla" nad píst a výfukem ven). Často se stává, že pustí gufero na vodní pumpě. Je dobré pak natlakovat okruh chlazení a vizuálně zkontrolovat kudy voda kape.
(btw. na jaře jsem si nechával u tebe dělat tempomat a funguje super... )