chcípání motoru po studeném startu

Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Uživatelský avatar
CharliCZek
Příspěvky: 37
Registrován: 30 led 2008, 20:48

Příspěvek od CharliCZek » 14 úno 2008, 17:15

kimi píše:Svíčky jsou vyměněný,l ambda jakbysmet - čidla...dle tohop co mi říkal automechanik ( a je to dobrej kamarád) prošel taky všechny. Tu klapku prej čistil komplet (z obou stran).Jo jinak, teď bych řekl, že se to zlepšilo ( možná teplejší rána)... už mi to celkem dlouho nechcíplo....ale předevčírem se mi poprvé během jízdy rozsvítila elektronika motoru.Zastavil jsem, chcípl auto, znovu nastartoval a už nic...od tý doby klid...Tak já fakt nevim
tahle věc se mi taky stala z ničeho nic ... svítila kontrolka elektriky a motoru a po chcípnutí znova a po ujetí dalších 10 km zhasnula sama. Stala se mi to po 20km jízdy. Byl jsem překvapenej, ale už se to tváří Ok.
Opel Astra 1,6, grey metal, 155 000 km

X16SZR

Astra-ever

Reklama
 

Uživatelský avatar
medva1
Příspěvky: 250
Registrován: 15 pro 2006, 06:50
Bydliště: Praha-Západ, Štěchovice

Příspěvek od medva1 » 15 úno 2008, 22:39

mě tohle dělala felda - vyměnilo se čidlo nasávaného vzduchu " myslim že to tady už bylo zmíněno" ¨ takže ŘJ nevěděla kolik má motor špatná fce sytiče při studeném motoru a tím pádem chudá směs...... prostě to chcípalo a nebo to nešlo vůbec nastartovat......
ASTRA-G CARAVAN 1,4-16V-66kW EDITION 2000

kure
Příspěvky: 29
Registrován: 13 úno 2008, 11:27
Bydliště: Zlínský kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kure » 16 úno 2008, 14:16

Hmm to sem nezkoušel při volnoběhu nato prudce dupnout, ale řekl bych že je to zbytečné akorát ti tímhle ŘJ stříkne velké množství pavila které se vlastně skoro ani nespálí a vyletí výfukem, možná je to taky způsob čištění,ale nevím, ale dneska to zkusím a zjistím jestli mi to něco vyplivlo a kolik sem měl otáček a pak dám vědět.

Uživatelský avatar
kimi
Příspěvky: 60
Registrován: 22 bře 2007, 11:24
Bydliště: Sokolov

Příspěvek od kimi » 16 úno 2008, 14:41

schválně zkus, díky. Mě ani nešlo o to že by to něco vyplivlo, spíš se mi zdá ta odezva na sešlápnutí plynu dost malá - což mě překváplo.Myslim, že pokud prudce sešlápnu plyn až na podlahu, že by měly ty otáčky vyletět víc než na cca 2500 tis. otáček.... jak říkám, přijde mi to málo a třeba to souvisí s mým problémem....

Uživatelský avatar
Majklus
Příspěvky: 1314
Registrován: 13 čer 2007, 15:32
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majklus » 16 úno 2008, 14:45

To ze nevylitnou ot. na volnobeh je tim ze pokud mas potenciometer tak seto proste tak deje,ja treba kdyz na to dupnu a hned pustim tak mi vylitnou na 2 tis. ot.
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....


https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388

kure
Příspěvky: 29
Registrován: 13 úno 2008, 11:27
Bydliště: Zlínský kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kure » 17 úno 2008, 18:45

Tak sem to zkoušel, sešlápnul sem plyn prudce na podlahu a hned pustil a otáčky vyletěli max na 2500 a zkoušel sem to několikrát za sebou ale stačí pár milisekund než ten pedál pustíš a otáčky jdou výš, dostal sem se takhle až k 3 tisícům a co sem se i divil, z výfuku mi toho moc nevyletělo, ale záleží co máš za motor já mám 1.4 16V
Astra G Caravan 2.2 Dti 92 KW

Uživatelský avatar
eSITe
Příspěvky: 168
Registrován: 11 úno 2007, 22:31
Bydliště: Slovakia - Kosice
Kontaktovat uživatele:

To iste aj ked ine

Příspěvek od eSITe » 28 úno 2008, 11:02

Caute mam podobny problem si myslim. U mna na X14XE to vyzera si takto :

Nastartujem auto otacky vyletia na 2000 priblizne a rozsvieti sa kontrolka .. vsetko ide v poriadku idem autom cca 2km kontrolka zhasne a v tej chvili ked zhasne zacinaju moje problemy auto po zosliapnuti spojky umiera nastartuje sa len po opetovnom pusteni spojky (jasne ze vdaka tomu ze je v pohybe) !!!

Odstavim autom vratim sa za hodinku kontrolka nesvieti auto umiera.. pridem na druhy den rano kontrolka svieti otacky vysoko auto ide a opakuje sa to co som popisal vyssie :(

Takze chlapi zhrnme si to co by ste odporucali (myslim postup krok za krokom) :

1.vymenit sviecky
2. vycistit skrtiacu klapku (ako kde ?)

co dalej ? niekde som zapocul nieco o volnobeznej triske poculi ste uz niekto o tom ?

Som uz fakt zufaly jazdit s autom v takom stave ked sa nemozem nanho spolahnut je hrozne a hlavne ked stojim na krizovatke a vsetci pozeraju ako to tomu chlapikovy zase zdochlo :(
.... Opel ASTRA 1,4 16V..................
Moj maly siiiip :D :D..................
www.funzoo.sk - :)

Uživatelský avatar
eSITe
Příspěvky: 168
Registrován: 11 úno 2007, 22:31
Bydliště: Slovakia - Kosice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od eSITe » 10 bře 2008, 23:33

to kimi : nieco nove ?
.... Opel ASTRA 1,4 16V..................
Moj maly siiiip :D :D..................
www.funzoo.sk - :)

Uživatelský avatar
eSITe
Příspěvky: 168
Registrován: 11 úno 2007, 22:31
Bydliště: Slovakia - Kosice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od eSITe » 11 bře 2008, 17:10

Chlapi ! a skusali ste nieco take ako regulacny volnobezny ventil ??


http://www.elitecat.sk/ArticleSelection.aspx?B=0

myslim ze toto je presne to co by pomohlo no sypmtomi na to ukazuju !
.... Opel ASTRA 1,4 16V..................
Moj maly siiiip :D :D..................
www.funzoo.sk - :)

Uživatelský avatar
kimi
Příspěvky: 60
Registrován: 22 bře 2007, 11:24
Bydliště: Sokolov

Příspěvek od kimi » 18 bře 2008, 07:21

Novýho je to, že auto jezdí normálně :) Nic neškube- nechcípá - to ani po delším stání (4dny),, Jediný co mi štve je, že se mi začala s železnou pravidelností rozsvěcovat kontrolka elektroniky motoru.Po zahřátí motoru (ujetí cca 5-10 km )se mi někdy rozsvítí a svítí pořád až do konce jízdy (vypnutí zapalování).Po restaru vše OK. Po znova cca 5-10 km se situace opakuje. Pak třeba dva-tři dny nic , je klid a pak to začne znova.Auto se ale chová normálně, a to i když kontrolka právě svítí.Tj. žádný nouzový režim, výkon v normálu.Na diagnostice mi vyjel "egr".Jenže ten je vyměněnej (fungl novej), a navíc momentálně i zaslepenej... takže to nějak nechápu :shock:

Uživatelský avatar
eSITe
Příspěvky: 168
Registrován: 11 úno 2007, 22:31
Bydliště: Slovakia - Kosice
Kontaktovat uživatele:

Hmm

Příspěvek od eSITe » 18 bře 2008, 13:49

No takze u mna sa to tiez upravilo ale trosku inak ... na zaciatku to zomiera nesvieti kontrolka ziadna po prejdeni 3-4 km sa rozsvieti kontrolka elektroniky a potom sa auto zacne spravat normalne ... rozmyslal som aj nad tym ci to nebude nahodou lambda , ci nie ? :x
.... Opel ASTRA 1,4 16V..................
Moj maly siiiip :D :D..................
www.funzoo.sk - :)

Uživatelský avatar
Arwy
Příspěvky: 714
Registrován: 27 črc 2006, 16:50
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Arwy » 18 bře 2008, 16:42

kimi píše:Novýho je to, že auto jezdí normálně :) Nic neškube- nechcípá - to ani po delším stání (4dny),, Jediný co mi štve je, že se mi začala s železnou pravidelností rozsvěcovat kontrolka elektroniky motoru.Po zahřátí motoru (ujetí cca 5-10 km )se mi někdy rozsvítí a svítí pořád až do konce jízdy (vypnutí zapalování).Po restaru vše OK. Po znova cca 5-10 km se situace opakuje. Pak třeba dva-tři dny nic , je klid a pak to začne znova.Auto se ale chová normálně, a to i když kontrolka právě svítí.Tj. žádný nouzový režim, výkon v normálu.Na diagnostice mi vyjel "egr".Jenže ten je vyměněnej (fungl novej), a navíc momentálně i zaslepenej... takže to nějak nechápu :shock:
Vyhoď záslepku EGR a nič Ti už svietiť nebude :wink: .
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL

paav
Příspěvky: 3
Registrován: 18 led 2008, 18:15

Příspěvek od paav » 17 dub 2008, 11:43

Zdravím kimi, můj problém s motorem x 14 xe není stále vyřešen, tobě to jezdí již bez problémů, popř co mělo vliv na "uzdravení" díky paav

Zamčeno