Mlžení interiéru
Mlžení interiéru
Nadměrně se mi začal poslední dobou mlžit interiér. Jedná se o Astru G Kombi, rv. 1999. Palubní filtr jsem vyndal, ale neustává to... při teplotách lehce pod bod mrazu (do -5 st.) se to stíhá odmlžovat, ale jak je chladněji, auto se neskutečně mlží...
netušíte, čím to může být?
netušíte, čím to může být?
- Reklama
Pozor, ja mam skusenost, ze servomotor bol OK, ale bol zlomeny ten 4 hran( je z umel hmoty) Jednoducho som otocil klapku o 180*.T.z. ze co bol na lavej strane som dal na pravu a hotovo.tokin píše:Zaseklá klapka recirkulace, 100%.Odchází tam servo, které tuto klapku ovládá, klapka zůstává trvale zavřená.Máš 2 možnosti - klaku odpojit od serva a ručně natrvalo otevřít či výměna serva.Cenu bohužel neznám., voliljsem první možnost, od té doby mám klid
Pre opis: servomotor ma na vystupe stvorhranny hriadel.Ten sa nasunie do klapky, ktora ma tiez 4 hran (diera) ta bola prasknuta. Otocil som ju, lebo na druhej strane je tiez nasunuta na takom istom stvorhrane, ale tam je to len ako opora - nie je to namahane na krut, ako pri SM.
Dufam ,ze som to tu neopisal moc zlozito Pripadne dotazy mi adresujte sem
ASTRA-G-caravan (X17DTL)
Teď možná se budu ptát blbě, ale předpokládám, že klapka recyklace se ovládá tím tlačítkem pod regulací teploty a funguje jenom, když je zapnuto cokoliv jiného než vzduch na okna.din píše:Pozor, ja mam skusenost, ze servomotor bol OK, ale bol zlomeny ten 4 hran( je z umel hmoty) Jednoducho som otocil klapku o 180*.T.z. ze co bol na lavej strane som dal na pravu a hotovo.tokin píše:Zaseklá klapka recirkulace, 100%.Odchází tam servo, které tuto klapku ovládá, klapka zůstává trvale zavřená.Máš 2 možnosti - klaku odpojit od serva a ručně natrvalo otevřít či výměna serva.Cenu bohužel neznám., voliljsem první možnost, od té doby mám klid
Pre opis: servomotor ma na vystupe stvorhranny hriadel.Ten sa nasunie do klapky, ktora ma tiez 4 hran (diera) ta bola prasknuta. Otocil som ju, lebo na druhej strane je tiez nasunuta na takom istom stvorhrane, ale tam je to len ako opora - nie je to namahane na krut, ako pri SM.
Dufam ,ze som to tu neopisal moc zlozito Pripadne dotazy mi adresujte sem
Pokud je to ono, tak klapka funguje, protože při vyndávání filtru jsem ji zmáčkl a normálně se přívod nad větrákem zavíral a otevíral...
Nebo jde o jinou klapku?
V případě, že to mám přepnuté na "vzduch na okna", je to jediná možnost, jak +/- udržet auto aspoň trošku odmlžené, jinak se to neskutečně mlží...
Ta klapka, o které se byvíme je nad motorkem ventilátoru a otevírá (odkrývá) nebo zavírá (přikrývá) motorek topení? Je to ona? Pokud jo, tahle je OK. Při věndání filtru fungovala... Nebo ovládá ještě něco jiného? Jinou klapku?Petkar píše:Teď možná se budu ptát blbě, ale předpokládám, že klapka recyklace se ovládá tím tlačítkem pod regulací teploty a funguje jenom, když je zapnuto cokoliv jiného než vzduch na okna.din píše:Pozor, ja mam skusenost, ze servomotor bol OK, ale bol zlomeny ten 4 hran( je z umel hmoty) Jednoducho som otocil klapku o 180*.T.z. ze co bol na lavej strane som dal na pravu a hotovo.tokin píše:Zaseklá klapka recirkulace, 100%.Odchází tam servo, které tuto klapku ovládá, klapka zůstává trvale zavřená.Máš 2 možnosti - klaku odpojit od serva a ručně natrvalo otevřít či výměna serva.Cenu bohužel neznám., voliljsem první možnost, od té doby mám klid
Pre opis: servomotor ma na vystupe stvorhranny hriadel.Ten sa nasunie do klapky, ktora ma tiez 4 hran (diera) ta bola prasknuta. Otocil som ju, lebo na druhej strane je tiez nasunuta na takom istom stvorhrane, ale tam je to len ako opora - nie je to namahane na krut, ako pri SM.
Dufam ,ze som to tu neopisal moc zlozito Pripadne dotazy mi adresujte sem
Pokud je to ono, tak klapka funguje, protože při vyndávání filtru jsem ji zmáčkl a normálně se přívod nad větrákem zavíral a otevíral...
Nebo jde o jinou klapku?
V případě, že to mám přepnuté na "vzduch na okna", je to jediná možnost, jak +/- udržet auto aspoň trošku odmlžené, jinak se to neskutečně mlží...
Moje Astra má manuální klimu, není tam někde ještě nějaký další filtr? Dneska to byl totiž vrchol, na 6 km se mi tak zamlžilo auto, že nešlo nic vidět...
Koberce zkusím vysušit, ale bohužel to asi teď neudělám....
A co se týče roztužené ženy v autě... Ano, před lety ano (s dneska už manželkou), ale dneska už jsem šťastně ženatý, starší a navíc při našich délkách - já 191 cm, manželka 186 cm - to není žádná sranda, takže si takovéto věci odpouštíme
Takze vravis, ze musis vysusit koberce?......t.z. ze tam mas tie vlnene - investuj do tych gumovych a budes urcite spokojny.klubo píše:to snad neni ani možný...ale v každym případě by mělo pomoct zapnout na chvíli klimu, mělo by se to odmlžit
Ale aj tak sa priklanam (ku KLUBOvi) - ta klima by mohla pomoct. - ale skor si myslim, ze to bude tymi kobercami!!!.Ak si vymenil pelovy filter a klapka (ako vravis ) funguje, tak by s tym nemali byt problemy. Tento problem byva iba pri nefunkcnosti klapky recirkulacie
ASTRA-G-caravan (X17DTL)
Koberce mám standardní oplácky (nevyndávací), žádné jiné tam nebyly, v minulém roce jsem koupil gumové, takže tím to asi nebude... Je možné, že původní jsou navlhlé, ale již přes rok jezdím s gumovými v létě v zimě, takže tudy cesta nevede...din píše:Takze vravis, ze musis vysusit koberce?......t.z. ze tam mas tie vlnene - investuj do tych gumovych a budes urcite spokojny.klubo píše:to snad neni ani možný...ale v každym případě by mělo pomoct zapnout na chvíli klimu, mělo by se to odmlžit
Ale aj tak sa priklanam (ku KLUBOvi) - ta klima by mohla pomoct. - ale skor si myslim, ze to bude tymi kobercami!!!.Ak si vymenil pelovy filter a klapka (ako vravis ) funguje, tak by s tym nemali byt problemy. Tento problem byva iba pri nefunkcnosti klapky recirkulacie
No nic, budu se na to muset podívat více... Takhle to fakt nejde, protože když nevidím bočními okny, stojí to za...
Dneska vyndám kastlík u spolujezdce a ještě jednou zkontroluji klapku vnitřní recyklace a pak mně ještě napadá, že by mohl být ucpán venkovní přívod vzduchu a furt to pak dokola honí (s otevřenou nebo uzavřenou klapkou) vzduch zevnitř a proto se to rosí.... Uvidíme...
Gary
Měl jsem to samé co popisuješ.Mě totiš to servo třeba 10krát fungovalo a po 11 nechodilo.Já bych radil.otevřít a pak rozpojit štekr.Musíš to nechat v poloze -vzduch z venku.Než jsem toto udělal tak jsem musel jezdit s pootevřeným zadním oknem,v autě bylo jako v prádelně.Teď je vše OK!
Astra CARAVAN G 1.7DTL v plný palbě.
Re: Gary
Taky si myslím, že to bude něco podobného, protože to 2 roky chodilo bez problémů. BTW: ta poloha - vzduch z venku - je když je motor ventilátoru zakrytý tou blbostí? Je to tak? jenom se ujišťuji...Gary píše:Měl jsem to samé co popisuješ.Mě totiš to servo třeba 10krát fungovalo a po 11 nechodilo.Já bych radil.otevřít a pak rozpojit štekr.Musíš to nechat v poloze -vzduch z venku.Než jsem toto udělal tak jsem musel jezdit s pootevřeným zadním oknem,v autě bylo jako v prádelně.Teď je vše OK!
- dj.chicken
- Příspěvky: 274
- Registrován: 24 led 2006, 07:19
- Bydliště: ostrava
- Kontaktovat uživatele:
mlzeni
no sice nejsem odbornik ale nekdy se mi taky zamlzi okna tak opustim klimosku na nejvyšší vykon a na nejtepleji na okna...ty vyfuky v pravo a vlevo v aute mam nasmerovane na okna a ofukujou mista primo pro to abych videl na zrcatka....kazdopadne kdyz nas jede hodne a jsme mokri tak ani ta klima nepomaha...proto otevru predni okynka asi na pul centimetru...a klimosku si dam na nejdepleji na nohy a okno...a asi napulku...je mi teplučko a okynka se odmlžujou...tak to zkus aspon nez zjistis cim to je...
''ASTRULE G'' 2.0Di 16V 3-dv. ''EDITION-100''
PRODÁM SVOJI ASTRULKU, NEPOJÍZDNÁ (PRAVDĚPODOBNĚ ZADŘENÝ MOTOR) K ODBĚRU IHNED!!!!!!! SMLUVNÍ CENA 15 000,- PŘI RYCHLÉM JEDNÁNÍ SLEVA!!! veškeré dotazy rád zodpovím
PRODÁM SVOJI ASTRULKU, NEPOJÍZDNÁ (PRAVDĚPODOBNĚ ZADŘENÝ MOTOR) K ODBĚRU IHNED!!!!!!! SMLUVNÍ CENA 15 000,- PŘI RYCHLÉM JEDNÁNÍ SLEVA!!! veškeré dotazy rád zodpovím