Problém žhavenia 1.7 DTI isuzu
Problém žhavenia 1.7 DTI isuzu
Má niekto zistené ako presne pracujú žhaviče na 1.7 DTI ISUZU.Mne sa to správa následovne: Vonku bolo asi +2 stupne celzia.Na kábel žhaviča som napojil voltmeter.Po zapnuti zapaľovania tam prišlo napätie 12V na dobu asi 8-10 sek.Natočil som motor a opäť tam prišlo napätie 12 V,ale prerušované /ako keby impulzné/ na dou asi 4km. jazdy.Po tejto dobe napätie vypne.Pri zohriatom motore už žhaviče asi nežhavia.Pýtam sa preto,lebo už mám starši akumulátor a pri krátkych jazdách sa my nestiha dobijať.Počas doby žhavenia nameram len 12,5-13,5V,záleži od otáčok motora.Čo myslite,mám problém v riadeni žhavenia,alebo je to OK?
- Reklama
-
- Příspěvky: 5540
- Registrován: 19 pro 2006, 23:37
- Bydliště: Ostrava jak Cyp
- Kontaktovat uživatele:
Myslím že je to ok. Proto že se mi zdá, že by to odpovídalo tomu, co to dělá mi. Já mám asi žhaviče v hájí, protože se mi vždycky po nastartování rozsvítí kontrolka elektroniky a než se motor trochu zahřeje, tak 4-5 km, tak svítí a pak zhasne. Na diagnostice jsem koukal a v paměti mám uloženo, chyba žhavičů... Takže to tak jak popisuješ, bude ok...
Moje Astrina 1,7DTi
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
-
- Příspěvky: 5540
- Registrován: 19 pro 2006, 23:37
- Bydliště: Ostrava jak Cyp
- Kontaktovat uživatele:
Nejsem fridex a ty o tom víš prd
Moje Astrina 1,7DTi
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."