Tak já taky přidám své zkušenosti s tímto benzínem, když mě začalo auto cukat, tak jsem natankoval Shell V-Power benzín a myslel jsem si, že se motor vyčistí
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
ale co se stane, když máte už hlavně sací potrubí zanesené od výfukových plynů, které tam přepouští EGR ventil?
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
ve spalovacím prostoru tento benzín uvolní usazeniny a když se auto vytočí tak, že EGR ventil se otevře a část spalin zpět vrací do sání, tak všechny tyto usazeniny jdou do sání a ne do výfuku, pak se hodně zanese sání a spodek vzduchové klapky a většinou se taky ucpe ve vzduchové klapce ta malá dírečka (cca průměr 1mm) odsávání benzinových par z nádrže, taky to může způsobit zadření některých ventilů, no a pak auto cuká, jede na tři i míň válců a rozsvítí se většinou kontrolka elektroniky motoru.
Tak to jsou asi tak moje poznatky, takto se to událo na mém autě, dokud jsem jezdil na benzin od OMV, tak to bylo OK, pak jsem dal Shell V-Power a auto vytáčel až na omezovač, no a pak se už jen hromadily problémy jeden za druhým.
Já bych doporučil,no už jsem to zde někde četl, po nějakém roce ježdění, nechat vyčistit počínaje od vzduchové klapky, EGR, palivový filtr,vzduchový filtr atd. taky sací potrubí!
Na autě mám najeto už cca 172 000km, tyto problémy se začínají nejvíce projevovat až tak, když má vůz něco kolem 100-150 tisíc km.