jak se dostat k prednim vyskovym repro ?
jak se dostat k prednim vyskovym repro ?
je nutne sundavat tapec nebo lze jen trojuhelnik ?
[color=red][size=100][b][u]>>>DIAGNOSTIKA Kladno,Praha kdyby tak SZ<<<[/u][/b][/size][/color]
PRODEJ moje coupe Z22SE
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=40&t=22659&p=384981#p384981
PRODEJ moje coupe Z22SE
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=40&t=22659&p=384981#p384981
- Reklama
-
- Příspěvky: 5540
- Registrován: 19 pro 2006, 23:37
- Bydliště: Ostrava jak Cyp
- Kontaktovat uživatele:
plastové čudly za 7kč u Opla..
Moje Astrina 1,7DTi
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Re: jak se dostat k prednim vyskovym repro ?
Ahojte nemáte niekto od fotení ten trojuholník ako to tam vyzerá po demontáži aby som vedel ako mam vypáčiť??
Re: jak se dostat k prednim vyskovym repro ?
Zdravím,
tak včera som to domrvil ako sa len dalo. Nacvakávacie piny sú krehké. Polámal som polovicu z nich a jeden z nich dokonca zlomil aj uchytenie - uloženie pinu v plastovom trojuholníku. Niekde v inom vlákne som čítal, že sa tam dostanem cez kryt výškového reproduktoru - to je nezmysel - ten je so zatavenými stĺpikmi, jedine že ten kryt už nepoužijem. A po druhé, neviem ako by som sa dostal k mizerne prístupnému konektoru pre reproduktor.
Dnes pokračujem. Musím prispôsobiť rozmer výškového reproduktoru k uloženiu v trojuholníku. Tak isto zohnať protikus - samca k tomu konektoru čo je tam od výroby. Nacvakávacie piny kúpim aj do zásoby na zadné dvere, ale asi až v pondelok.
Ešte poznámka, tak či tak pre dobrý pocit a správnosť zapojenia, budem musieť doplniť aspoň cievku (dolno priepustný filter 6dB/okt.) pre reproduktor v spodnej časti dverí. Takže tapacírung bude musieť ísť dole. Ak by som tú cievku nedal, tak môžem výkonovo preťažovať zosilňovač v hornej polovici pásma (kde bude pokles impedancie bez tej cievky). Do cesty výškového reproduktoru mám zaradený kondenzátor 4,7uF (fabricky).
Veľa zdaru a ďakujem za tento klub - fórum.
tak včera som to domrvil ako sa len dalo. Nacvakávacie piny sú krehké. Polámal som polovicu z nich a jeden z nich dokonca zlomil aj uchytenie - uloženie pinu v plastovom trojuholníku. Niekde v inom vlákne som čítal, že sa tam dostanem cez kryt výškového reproduktoru - to je nezmysel - ten je so zatavenými stĺpikmi, jedine že ten kryt už nepoužijem. A po druhé, neviem ako by som sa dostal k mizerne prístupnému konektoru pre reproduktor.
Dnes pokračujem. Musím prispôsobiť rozmer výškového reproduktoru k uloženiu v trojuholníku. Tak isto zohnať protikus - samca k tomu konektoru čo je tam od výroby. Nacvakávacie piny kúpim aj do zásoby na zadné dvere, ale asi až v pondelok.
Ešte poznámka, tak či tak pre dobrý pocit a správnosť zapojenia, budem musieť doplniť aspoň cievku (dolno priepustný filter 6dB/okt.) pre reproduktor v spodnej časti dverí. Takže tapacírung bude musieť ísť dole. Ak by som tú cievku nedal, tak môžem výkonovo preťažovať zosilňovač v hornej polovici pásma (kde bude pokles impedancie bez tej cievky). Do cesty výškového reproduktoru mám zaradený kondenzátor 4,7uF (fabricky).
Veľa zdaru a ďakujem za tento klub - fórum.
Opel Astra (G) Classic II, Caravan, r.v. 2009 Gliwice (POL), Z14XEP, GAZ Biela Olympic, VDO Dayton CD1737X