Benzín SHELL V Power čístí motor během jízdy

Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Zamčeno
Frydex
Příspěvky: 5540
Registrován: 19 pro 2006, 23:37
Bydliště: Ostrava jak Cyp
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Frydex » 07 bře 2008, 18:25

prosímtě nic neměň... nejdřív jí pořádně protáhni nohy a pak se uvidí....:wink: Ikdyž palivový filtr maximálně jednou za rok a půl až dva by se měnit měl.
Moje Astrina 1,7DTi
Obrázek Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."

Reklama
 

Uživatelský avatar
pariah
Příspěvky: 101
Registrován: 01 úno 2008, 13:39
Bydliště: Brno

Příspěvek od pariah » 08 bře 2008, 11:05

To sou takový ty domací opravy"kopni do toho a vono to pojede" :D :wink: .Pokud byl branej benzín na Shellce tak rozhodně špatnej nebyl.
!!!Astra Forever!!!

Uživatelský avatar
Sabina
Příspěvky: 57
Registrován: 28 kvě 2007, 20:12
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sabina » 08 bře 2008, 11:23

..nekdy na silveestra jsem brala v globusu..a jela jsem cca 70km za Brno a to me poprve 2x skublo...a od te doby to skublo asi tak 1x za 14dni..a od te doby co jsem vzala v-power na shellce,to skube kazdej druhej den... a mimochodem autí od čtvrtka stoji..jeste jsem nemela odvahu ho jet projet :cry:
Opel Astra 1,6 16V 11/98

pansuu
Příspěvky: 492
Registrován: 29 zář 2007, 17:15

Příspěvek od pansuu » 08 bře 2008, 11:52

Taky jsem teď dvakrát za sebou vzal V-pover a celkem spokojenost. Bylo to ze zoufalství, auto mi každou chvíli šlo na tři a možná ještě míň. Výměna svíček nezabrala, vyčištění EGR taky ne...A teď zatím klídek, motor si jen přede.

Uživatelský avatar
pariah
Příspěvky: 101
Registrován: 01 úno 2008, 13:39
Bydliště: Brno

Příspěvek od pariah » 08 bře 2008, 12:06

To chce jezdit na stojícím autě se nic neukáže a nezjistí.Tipy máš teď jenom udělat to správný rozhodnutí co s tím.Přeju hodně zdaru.Jo ještě sem se chtěl zeptat kam jezdíš do servisu??
!!!Astra Forever!!!

Uživatelský avatar
Sabina
Příspěvky: 57
Registrován: 28 kvě 2007, 20:12
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sabina » 08 bře 2008, 12:12

ja tankovala vzdy 95 a bylo to ok...az kdyz jsem natankovala v-power,tak to bylo jeste horsi...

do servisu jezdim do znamyma, mam dva..podle toho kterej ma na me cas...a ted nema cas nikdo
do ciziho servisu uz auto nedavam..mam ty zkusenosti,ze se venuji spis mymu radiu v aute nez tomu cemu maji a kufr mi jednou nezamkli (kdyz jsem na corse nemela central) apod.... takze uz to jen tak nekam nedam..
Opel Astra 1,6 16V 11/98

Uživatelský avatar
pariah
Příspěvky: 101
Registrován: 01 úno 2008, 13:39
Bydliště: Brno

Příspěvek od pariah » 08 bře 2008, 12:17

Tak plnou 95 od Futura a jezdit.Podle mejch zkušeností benzín dobrej a cena taky jo a teď maj akci ke každým 20l kupon do Tesca v hodnotě 50kč. :wink:
!!!Astra Forever!!!

Uživatelský avatar
Sabina
Příspěvky: 57
Registrován: 28 kvě 2007, 20:12
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sabina » 08 bře 2008, 13:39

pariah píše:Tak plnou 95 od Futura a jezdit.Podle mejch zkušeností benzín dobrej a cena taky jo a teď maj akci ke každým 20l kupon do Tesca v hodnotě 50kč. :wink:

ja ted vzala na shellce normalni 95 a najednou to prestalo ...ale i tak se bojim co bude..abych jeste neco tim vytahnutim na vyssi otacky neco nepodelala..ale zkusim to...odpoledne...
Opel Astra 1,6 16V 11/98

Uživatelský avatar
Sabina
Příspěvky: 57
Registrován: 28 kvě 2007, 20:12
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sabina » 09 bře 2008, 20:45

tak jsem ji dneska "protahla" nohy...za studena ok, krom toho ze na dvojku to u 3tis otacek mirne trhlo, ale jinak dobry..ale jak se motor zahřál..a ja se otáčela, že pojedu zpět,tak opět při rozjezdu (couvání) na mě blikla kontrolka emisí a jako by to bylo bez vykonu. Na 1 a 2 skoro bez vykonu, potom uz to zas frčelo... tak nevim...jestli s tim jet zitra do prace :?
Opel Astra 1,6 16V 11/98

Frydex
Příspěvky: 5540
Registrován: 19 pro 2006, 23:37
Bydliště: Ostrava jak Cyp
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Frydex » 09 bře 2008, 20:50

Sabi, nechej si vyměnit palivový filtr, stojí pár korun a vyřadíš tím aspoň jednu možnost čím to může být. Já mam takovou teorii, že když si natankovala ten Power Racing, tak to v nádrži a bůh ví kde rozpustilo nějaký bordel a ucpal se ten filtr, proto Ti to nechce jet. Je to jen myšlenka.... :wink:
Moje Astrina 1,7DTi
Obrázek Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."

Uživatelský avatar
Gallo
Příspěvky: 1551
Registrován: 08 zář 2006, 22:08
Bydliště: Troppau

Příspěvek od Gallo » 09 bře 2008, 20:59

Tak nevím, ale myslím, že problémy co tu popisujete nebudou jen benzínem. Je teda fakt, že já jezdím z 95% jen na benzín shell a to jak na obyč 95, v-power a teď jsem natankoval i v-power racing abych si ověřil jestli bude dělat problem. Problem samozřejmě nedělá a astrát jezdí jak má a neprotestuje.
Na autě mám udělanou jen běžnou údržbu, tj. vyměněný pal. filtr, vzduchový filtr, svíčky a teď jsem si nechal vyčistit škrtící klapku,váhu vzduchu a jen tak z recese AGR(1/2 roku nový). Největší změnu jsem zaznamenal po výměně svíček, dal jsem Brisk a NGK vyhodil, byť měly najeto jen cca 15.000Km. Takže bych možná začal tím...
Přeju ať to jezdí :wink:

PS: Ještě dodám, že jak škrtící klapka, tak i váha vzduch byly čísťoučké jako slovo boží, přesto byli vystříkány sprejem na čištění...
Naposledy upravil(a) Gallo dne 09 bře 2008, 22:16, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Sabina
Příspěvky: 57
Registrován: 28 kvě 2007, 20:12
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sabina » 09 bře 2008, 21:05

ja jsem netankovala v-power racing, ale normalni v-power. nevim jestli s tim mam jezdit, abych neco jeste nepodelala (katalyzator apod..)
Opel Astra 1,6 16V 11/98

Uživatelský avatar
Gallo
Příspěvky: 1551
Registrován: 08 zář 2006, 22:08
Bydliště: Troppau

Příspěvek od Gallo » 09 bře 2008, 21:46

Určitě s tím nic nepokazíš, to strach mít nemusíš :wink:

Frydex
Příspěvky: 5540
Registrován: 19 pro 2006, 23:37
Bydliště: Ostrava jak Cyp
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Frydex » 09 bře 2008, 22:07

Sabina píše:ja jsem netankovala v-power racing, ale normalni v-power. nevim jestli s tim mam jezdit, abych neco jeste nepodelala (katalyzator apod..)
To je jedno, prostě to je jiná kvalita jak od Tesca... 8)
Moje Astrina 1,7DTi
Obrázek Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."

Uživatelský avatar
Gallo
Příspěvky: 1551
Registrován: 08 zář 2006, 22:08
Bydliště: Troppau

Příspěvek od Gallo » 09 bře 2008, 22:15

Co se týká katalizátoru, a vlastně všech dílů, jak mechanických, tak elektronických, pokud jsou už nějakým způsobem chycený, tak půjdou do kopru, jestli natankuješ cokoliv...

Zamčeno