Benzín SHELL V Power čístí motor během jízdy

Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Zamčeno
Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od Princ William » 06 bře 2008, 15:26

V-power neni V power racing......V power obcas taky beru a taky zadnej problem nemam..... 8)
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO

Reklama
 

Oliver
Příspěvky: 285
Registrován: 23 led 2007, 18:42

Příspěvek od Oliver » 06 bře 2008, 19:34

No tak nevím, měl jsem celkem velké problémy s autem, jezdil jsem na V-Power, nyní tam mám benzin od nějaké benzínky u Slavkova (Brno) a jezdí to jak ďas :lol: normálně jedu na čtyřku hore kopcem, a mám tam asi 1700 RPM a necuká to! jede to úplně v pohodě :wink: :roll: :wink: :!: dokonce jsem zkoušel jet na pětku po městě 50km/h a žádný problém, auto jezdí v pohodě plynule bez cukání :!: :wink: :lol:

Uživatelský avatar
Gallo
Příspěvky: 1551
Registrován: 08 zář 2006, 22:08
Bydliště: Troppau

Příspěvek od Gallo » 06 bře 2008, 22:34

Tak jsem dnes zkusmo natankoval V-power racing a žádný problém. Auto jezdí bez jakéhokoliv problému...
Motor má čidlo det. spalování, takže bych s tím přirovnáním s 91 docela nesouhlasil. Dle mého mu V-power racing chutná a podle toho i jede;) Já jsem spokojený...

Uživatelský avatar
Boči
Příspěvky: 2354
Registrován: 27 bře 2007, 14:41
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Boči » 07 bře 2008, 07:22

Hmmm zajimavé. No ja vcera nahodil sportovni vlozku vz. filtru KN a s tim benzinem to jede ''líp''. Ale občas si cukne potvůrka. No az ho vyjezdim tak max. Shell V-Power (95)
Opel Astra G 1.6 16V X16XEL sportovní vložka K&N, sportovní výfuk Ulter Sport, pružiny Weitec -35/20 Obrázek
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=4398
Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
pariah
Příspěvky: 101
Registrován: 01 úno 2008, 13:39
Bydliště: Brno

Příspěvek od pariah » 07 bře 2008, 07:37

Zdarec
Já ho taky zkoušel a vše bylo v pohodě ale opravdu ten pocit z lepších vlastností to je si myslím spíš takový trošku placebo.Dokonce sem si udělal i smart kartu a nazbýral nějaký ty bodíky.No ale ruku na srdce(nebo spíš na peněženku)prostě rozdíl 5kč oproti benzínce u Futura to už je přece jen hodně velkej rozdíl.Rozdíl mezi 95 Shell a Futuráckou 95 je 3kč takže s ekonomickýho hlediska prostě vede obyč benzín.Maximálně na nějaký to pročištění jednou za půl roku tam hodit plnou Racingu a je pokoj.Tohle je můj ekonomickej pohled na věc.
Zdarec a přeju hodně krasných kilometru s Astřičkama. 8)
!!!Astra Forever!!!

Uživatelský avatar
Sabina
Příspěvky: 57
Registrován: 28 kvě 2007, 20:12
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sabina » 07 bře 2008, 10:35

Boči píše:Zdravím,

tak jsem včera nabral cca 15,5 litu Shell V-Power Racing 100 a světe div se ... Dneska jsem jezdil po Ově a nechápal se co se s autem děje. Když jsem se chtěl rychleji rozjet tak '' v plynu'' byly díry a auto vůbec nešlo za plynem a cukalo, vše se zlepšilo až když jsem měl více jak 2000 ot. pak jelo krásně (ikdyž místy taky cuklo) No a pak jsem to chtěl ''rozjet'' a max. jsem to vytahl na 160 km/h a víc ani ťuk. (před tím jsem dal i 200 km/h). Tak prosím o radu co se děje.

že by proces čištění ??? .... před natankováním žadný problém. Ani teď mi žádná kontrolka nebliká ... :cry:

Děkuji

Ahoj, mam ten stejnej problem...na benzince mi vnutili pred tremi tydny 98 benal, protoze 95 byla mimo provoz a ostatni stojany obsazeny a je spechala..tak jsem si rekla OK,vyzkousim ho..a od te doby samej problem...upadl mi vyfuk :lol: ten by asi upadl i tak,ale co zacalo delat auto,tak zaclo cukat..jak jsem jela na dvojku, vetsinou v zatacce,tak to poskočilo jak koza a jak jsem pridala vic plynu,tak to prestalo...ale nestava se to porad..jen občas..a včera při rozjezdech to mělo tendenci zdechat a rozsvicovala se mi kontrolka emisí, musela jsem pridat vic plynu,ikdyz to bylo bez vykonu a rozjelo se to...mela jsem v nadrzi uz asi jen 8-10l (predpokladam) a jak jsem nabrala 20l, tentokrat svoji 95natural,tak svete div se,ono to prestalo..a to jsem s tim jela za mekošem,aby se mi na to podival..a ono se to chovalo jak beránek...
Takze pokud to je benzinem (diagnostika na egr nic neukazala), tak toho pumpaře asi nakopu do p*dele
Opel Astra 1,6 16V 11/98

Uživatelský avatar
pariah
Příspěvky: 101
Registrován: 01 úno 2008, 13:39
Bydliště: Brno

Příspěvek od pariah » 07 bře 2008, 10:41

Nechci strašit ale něco podobnýho mi to dělalo když začlo umírat palivový čerpadlo.Chvilku sem se bál že odchází katalyzátor ale pak umřelo čerpadlo a bylo jasno.Největší průser bylo to že auti umřelo úplně a jediný řešení byl odtah.Nevím jestli to že je čerpadlo na cestě do věčnejch lovišť se dá zjistit proměřením nebo pohledem ale určitě být tebou tak se zeptám.Mě to stálo něco kolem 3000,-(čerpedlo z bouračky).Myslím že novej je něco kolem 7000-9000,-.
!!!Astra Forever!!!

Uživatelský avatar
Sabina
Příspěvky: 57
Registrován: 28 kvě 2007, 20:12
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sabina » 07 bře 2008, 11:10

pariah píše:Nechci strašit ale něco podobnýho mi to dělalo když začlo umírat palivový čerpadlo.Chvilku sem se bál že odchází katalyzátor ale pak umřelo čerpadlo a bylo jasno.Největší průser bylo to že auti umřelo úplně a jediný řešení byl odtah.Nevím jestli to že je čerpadlo na cestě do věčnejch lovišť se dá zjistit proměřením nebo pohledem ale určitě být tebou tak se zeptám.Mě to stálo něco kolem 3000,-(čerpedlo z bouračky).Myslím že novej je něco kolem 7000-9000,-.
no fuj, to jsi me moc nepotesil..ja uz se radovala jak to vytahnu do vyssich otacek a ze bordel vyfouknu ven a bude klid..a...
Cim se to meri?
Opel Astra 1,6 16V 11/98

Uživatelský avatar
pariah
Příspěvky: 101
Registrován: 01 úno 2008, 13:39
Bydliště: Brno

Příspěvek od pariah » 07 bře 2008, 11:18

Změřit nebo zkontrolovat jedině v servisu.Vím že sem Tě ani trošku nepotěšil ale pořád to ještě může být jenom zabordelenej benzínovej filtr nebo jenom čistící efekt benzínu.Však ono se časem ukáže.Přeju ať je to jen prkotina.
!!!Astra Forever!!!

Uživatelský avatar
Sabina
Příspěvky: 57
Registrován: 28 kvě 2007, 20:12
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sabina » 07 bře 2008, 11:21

pariah píše:Změřit nebo zkontrolovat jedině v servisu.Vím že sem Tě ani trošku nepotěšil ale pořád to ještě může být jenom zabordelenej benzínovej filtr nebo jenom čistící efekt benzínu.Však ono se časem ukáže.Přeju ať je to jen prkotina.

dík, snad to bude jen prkotina.. :roll:
Opel Astra 1,6 16V 11/98

Salám
Příspěvky: 1568
Registrován: 26 čer 2006, 14:56
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Salám » 07 bře 2008, 12:44

Přesně ten samý problém co popisuje Sabina jsem řešil taky...nepravidelné škubnutí (rozjezdy, přidání plynu v zatáčce) a při tom probliknutí kontrolky. Taky se to chovalo tak, že třebas dlouho v poho,pak zase každou chvíli škub škub (po natankování Shell V-power se problém zmírnil, ovšem nevyřešil). Diagnostika neukázala zhola nic...no.. Pak se šlo na výměnu svíček a palivového filtru a světe div se absolutně to přestalo !!!

Uživatelský avatar
Sabina
Příspěvky: 57
Registrován: 28 kvě 2007, 20:12
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sabina » 07 bře 2008, 12:48

Salám píše:Přesně ten samý problém co popisuje Sabina jsem řešil taky...nepravidelné škubnutí (rozjezdy, přidání plynu v zatáčce) a při tom probliknutí kontrolky. Taky se to chovalo tak, že třebas dlouho v poho,pak zase každou chvíli škub škub (po natankování Shell V-power se problém zmírnil, ovšem nevyřešil). Diagnostika neukázala zhola nic...no.. Pak se šlo na výměnu svíček a palivového filtru a světe div se absolutně to přestalo !!!
a kolik pls stoji cca vymena tohoto filtru a svicek? ikdyz svicky,podle servisky,se tam pry menili loni v breznu (auto mam od kvetna)
Opel Astra 1,6 16V 11/98

Uživatelský avatar
pariah
Příspěvky: 101
Registrován: 01 úno 2008, 13:39
Bydliště: Brno

Příspěvek od pariah » 07 bře 2008, 13:23

Podle mě je to oprava tak do 500-700,- podle servisu ale lepší se při domlouvání opravy předem zeptat. :wink:
!!!Astra Forever!!!

Uživatelský avatar
Sabina
Příspěvky: 57
Registrován: 28 kvě 2007, 20:12
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sabina » 07 bře 2008, 13:31

jj, uz jsem koukala na autokelly, tak to je parada (teda pokud je to tim) Az to vymenim,dam vedet... 8)
Opel Astra 1,6 16V 11/98

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Příspěvek od spermin » 07 bře 2008, 18:24

problémů může být více, pokud byly svíčky doopravdy měněné, tak to dobrý mechoš pozná podle špíny,
taky benzín nemusí být kvalitní, je vhodné brát u pumpy, kde je cvrkot. Už se ztalo, že načepovali naftu a potom to
honem ředili benzínem. nejlevnější je zkontrolovat kontakty a potom púokračovat. A svíčky se vždy hodí.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Zamčeno