Výměna termostatu - foto
hrubost-jde to povolit normálním ořechem šestkou. Taky jsem to o víkendu měnil a poté, co jsem vypustil chladící kapalinu a odepnul ty hadice, tak jsem zjistil, že nemám příslušný torxe Ale tou šestkou to jde, jen ji tam musíš pořádně natlačit a při tom povolování do toho furt tlačit, aby ti to nevyklouzlo a spíš to dělat tak, že to jakoby utrhneš, prostě v jeden okamžk silně zatlačíš do toho šroubu, aby to neklouzlo a současně cukneš doleva. Pak už to jde dobře, jde jen o to prvotní utržení,
který s tím normálním ořechem jde hůř, protože má tendenci vyklouznout a ten šroub vokousat.
který s tím normálním ořechem jde hůř, protože má tendenci vyklouznout a ten šroub vokousat.
Astra 1.6 XEL 16V Caravan
- Reklama
No tak som dneska konečne vymenil ten termostat. Cena 1800 + 100 ten tmel. Vsetko som spravil tak ako som mal....Len neviem či to tak mám mat....ale na tých 90 sa dostane horkotazko...večšinou času to je len na tých 85 - 88 stupnov...a to by sa mal otvorit az pri 92 stupnov...čím to moze byt?
Ako motor sa zohreje ovela rýchlejsie, ale aj tak to neni to čo by malo....hmm?
Aký je na to váš názor? dik.....
Ako motor sa zohreje ovela rýchlejsie, ale aj tak to neni to čo by malo....hmm?
Aký je na to váš názor? dik.....
já mám rafičku taky těsně před 90, ale změna je ta, že po ujetí cca 10 kilometrů, kdy už se ten okruh prohřeje celej, se ta ručka skoro nehe, předtím to celkem výrazně kolísalo. Akorát mi to kleslo, když jsem jel fakt dlouhej a táhlej kopec se zařazeným kvaltem a otáčky byly přes 2000, z čehož usuzuju, že skutečně motor nedodával žádné palivo, čili byl vlastně vypnutej. Jinak při jízdě z kopce, kdy je přidaný plyn, tak to neklesá.
Astra 1.6 XEL 16V Caravan
-
- Příspěvky: 284
- Registrován: 27 říj 2007, 14:49
- Bydliště: Karviná
- Kontaktovat uživatele:
někdy je zbytečné měnit to celé i s tím tělesem, ve kterým je schovaný termostat. Uz jse tady o tom hodně psalo. Brácha ma taky Astruši a nechla si to dělat v servisu a tam ti to vždycky vymění komplet, protože to objednávaj jako jeden díl. Vyplázl za to něco kolem 12-13 stovek. I když jsem ho upozorňoval, předtím že to není potřeba nedal si říct . Já si to nechal sehnat u kamoše , který mi to aji vyměnil a stalo mě to 3 stovky. A výsledek úplně stejný, taky se oba nedostanem přes 90°C, ale vůbec to nekolísá a zahřeje dřív než předtím, nemluvě o tom, že to začíná topit už skoro na parkovišti .langdon2 píše:heh..dik za podporu..no snád máš pravdu....
v minulosti OPEL ASTRA 2,0 60KW, nyní SUZUKI SX4 1,6 GLX 4x4 79KW,
člen Carp Teamu Radegast Karviná
člen Carp Teamu Radegast Karviná
herminator píše:někdy je zbytečné měnit to celé i s tím tělesem, ve kterým je schovaný termostat. Uz jse tady o tom hodně psalo. Brácha ma taky Astruši a nechla si to dělat v servisu a tam ti to vždycky vymění komplet, protože to objednávaj jako jeden díl. Vyplázl za to něco kolem 12-13 stovek. I když jsem ho upozorňoval, předtím že to není potřeba nedal si říct . Já si to nechal sehnat u kamoše , který mi to aji vyměnil a stalo mě to 3 stovky. A výsledek úplně stejný, taky se oba nedostanem přes 90°C, ale vůbec to nekolísá a zahřeje dřív než předtím, nemluvě o tom, že to začíná topit už skoro na parkovišti .langdon2 píše:heh..dik za podporu..no snád máš pravdu....
Taky jsem tady o tom hodně čet. Nakonec sem to vyměnil celý, páč mi nejak nedošlo jak vyrvat to samotný "tělo termostatu". Foto, starý termostat.
-
- Příspěvky: 284
- Registrován: 27 říj 2007, 14:49
- Bydliště: Karviná
- Kontaktovat uživatele:
v tom případě nelze nic jiného dělat, ale já byl asi ten vyvolenýPavel007 píše:No ale například v mým případě by to nepomohlo,
měl jsem vybroušenou tu dosedací část v tom kolenu a to tak že hodně,
takže mi to teklo tudy. Čili bych to radil nejprve zkouknout, ať se zbytečně nekupuje ten termostat navíc.
v minulosti OPEL ASTRA 2,0 60KW, nyní SUZUKI SX4 1,6 GLX 4x4 79KW,
člen Carp Teamu Radegast Karviná
člen Carp Teamu Radegast Karviná
-
- Příspěvky: 284
- Registrován: 27 říj 2007, 14:49
- Bydliště: Karviná
- Kontaktovat uživatele:
pansuu píše:herminator píše:někdy je zbytečné měnit to celé i s tím tělesem, ve kterým je schovaný termostat. Uz jse tady o tom hodně psalo. Brácha ma taky Astruši a nechla si to dělat v servisu a tam ti to vždycky vymění komplet, protože to objednávaj jako jeden díl. Vyplázl za to něco kolem 12-13 stovek. I když jsem ho upozorňoval, předtím že to není potřeba nedal si říct . Já si to nechal sehnat u kamoše , který mi to aji vyměnil a stalo mě to 3 stovky. A výsledek úplně stejný, taky se oba nedostanem přes 90°C, ale vůbec to nekolísá a zahřeje dřív než předtím, nemluvě o tom, že to začíná topit už skoro na parkovišti .langdon2 píše:heh..dik za podporu..no snád máš pravdu....
Taky jsem tady o tom hodně čet. Nakonec sem to vyměnil celý, páč mi nejak nedošlo jak vyrvat to samotný "tělo termostatu". Foto, starý termostat.
v tomhle nemůžu sloužit, jelikož jsem to svěřil odporníkovi a ten i když tvrdil že zpočátku taky nad tím důmal, na to nakonec přišel
v minulosti OPEL ASTRA 2,0 60KW, nyní SUZUKI SX4 1,6 GLX 4x4 79KW,
člen Carp Teamu Radegast Karviná
člen Carp Teamu Radegast Karviná
Ja som to zveril tiež "odborníkovi", chcel to vylupnúť skrutkovačom, pritom stačí zatlačiť tie "krídelká" čo tlačí pružina a stočiť. A to je vsjo . Nový zasa opačne vložiť, zatlačiť, otočiť. Treba dávať pozor (ako tu už niekto spomenul), aby bola dobrá dosadacia plocha na tom odliatku, lebo ak je poškodená termostat bude prepúšťať.
Strieborná ASTRA-G 1.6 16V X16XEL 98
Dobrá rada nad zlato!
ASTRA-G-1,6 -X16SZR,3dv.1999, ABS,4kotouč,4airbag,el.zrcátka,centrál,alarm, lité kola 16Allesio,křídlo Irmscher,Angel eyes,folie SunTek.
------
ASTRA-H-1,7CDTI-ENJOY,2005,ABS,4kotouč,8airbak,el.zrcátka,okna,centrál,AAC,CD30MP3,
16 origo Opel,OPC křídlo.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=2261
------
ASTRA-H-1,7CDTI-ENJOY,2005,ABS,4kotouč,8airbak,el.zrcátka,okna,centrál,AAC,CD30MP3,
16 origo Opel,OPC křídlo.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=2261