turbo na motor 1,6 16V 74 KW
turbo na motor 1,6 16V 74 KW
zdarec borci chtel bych se zeptat jetli to ma cenu davat turbo na benzin a na kolik to vyjde a kolik mi to vyhodi KW navic? dikec moc (ZACATECNIK )
kdo vi jestli .......
- Reklama
Re: turbo na motor 1,6 16V 74 KW
Nad tím moc nepřemejšlej ten motor na to není konstrukčně dělanej, jestli chceš víc kobyl, kup si silnějš auto.pealss píše:zdarec borci chtel bych se zeptat jetli to ma cenu davat turbo na benzin a na kolik to vyjde a kolik mi to vyhodi KW navic? dikec moc (ZACATECNIK )
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
diky moc to jsem chtel jen tak vedet a v motorech jsem takovy like a mam hodne znamych v soukromych servisech ale to je jedno diky moc za radu , by se musela urcite dat jina hlava s ventilama a urcite vymenit pistni krousky a vylestit kanalky aby teplotou se nezadrely vylace ze? to by vyslo trosicku draho
kdo vi jestli .......
No prave, ze to tak easy neni. Cet sem, ze vsechny moderni turbo motory (zazehovy) maj blow off ventil od vyroby (ale jak vypada nevim). Samozrejme nemaj open ale clossed loop variantu, tudiz to neni slyset. Kdybych tam mel open BOV, tak to slysim i uvnitr, ze... BTW uvnitr je slyset i kdyz se do toho opre turbo (mnam, mnam).FIURY píše:Já typuju že ne , ale t poznáš podle zvuku , projeď se kolem někoho a zeptej se
Opel Astra Coupe Turbo
-
- Příspěvky: 256
- Registrován: 06 úno 2006, 17:25
- Bydliště: Brünn
- Kontaktovat uživatele:
Pri jen castecnem zatizeni motoru se charakteristika (prubeh) tociveho momentu zmeni! Posouva se do ponekud nizsich otacek nez pri plnem plynu (ted mluvim o atmosferickym benzinu). RJ se vetsinou konstruuje tak aby motor jezdil optimalne s castecnym zatizenim na nizsich otackach a s plnym zatizenim v otackach vyssich. Plny plyn odspodu nebo lechtani plynu v otackach je plytvani paliva. Tzn. drzet co nejnizsi otacky pri malem zatizni motoru (rovina, kopec dolu, ...) a pri zrychlovani ci jizde do kopce podradit. Otacky by mely byt zkratka zavisle na zatizeni motoru.