Odemceni auta pri havarii
Odemceni auta pri havarii
Ahoj, pravdepodobne nejsem sam, kdo se pri zavreni dveri automaticky zamce, vozim sebou svoji mobilni kancelar, to znamena batoh s notebookem o velke hodnote. Kamarad mi rikal, ze je to hazard, ze kdyz se vybouru, tak ze se z auta nedostanu. Prijde mi to divne, za predpokaldu, ze se napriklad u astry pri havarii odstreluji pedaly, tak si rikam proc by se nemelo auto i odemknout? Co si o tom myslite? Jaka je pravda?
- Reklama
-
- Příspěvky: 5540
- Registrován: 19 pro 2006, 23:37
- Bydliště: Ostrava jak Cyp
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odemceni auta pri havarii
Co to znamená... to neznám...cubas píše:... ze se napriklad u astry pri havarii odstreluji pedaly...
Moje Astrina 1,7DTi
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
-
- Příspěvky: 5540
- Registrován: 19 pro 2006, 23:37
- Bydliště: Ostrava jak Cyp
- Kontaktovat uživatele:
hmmm... to jsou věci.... až se mi to chce vyzkoušet
Moje Astrina 1,7DTi
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
- genius0011
- Příspěvky: 2289
- Registrován: 24 říj 2007, 22:46
- Bydliště: Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Pedály (nebo spíš jejich uchycení) jsou konstruovány tak, aby se při posunutí požární stěny (při velkém nárazu) rozevřely boční plechy které drží mezi sebou osku na které je rameno pedálu. Oska se pak i s pedálem uvolní a nehrozí poranění nohou.
Jinak nemyslím si že by se auto po havárii odemklo samo. ŘJ centrálu nemá jak zjistit že došlo k nárazu (není propojena s ŘJ airbagu). O nárazu ví jen ŘJ centrálu s alarmem (aby spustila sirénu) a u té nevím, zda je schopna otevřít zámky po nárazu (má v datovém snímku položku - Havarijní snímač (snímač nárazu)). Možná ano. Na druhou polohu se v autě nezamčeš, to umí jen DO na klíči a při vypnutém zapalování a to jen po té, co se otevřely a zavřely řidičovy dveře.
Prostě po nárazu si buď otevřeš sám, nebo si otevřeš DO na klíči (centrál otevře dveře), nebo počkáš (v tom nejhorším případě) až někdo rozbije okno a dveře otevře.
Na závěr jen jedna zkušenost (naštěstí ne moje). Auto začalo hořet v motorovém prostoru, majitelka vystopila a auto se zamknulo na druhou polohu - samo!!!
Jinak nemyslím si že by se auto po havárii odemklo samo. ŘJ centrálu nemá jak zjistit že došlo k nárazu (není propojena s ŘJ airbagu). O nárazu ví jen ŘJ centrálu s alarmem (aby spustila sirénu) a u té nevím, zda je schopna otevřít zámky po nárazu (má v datovém snímku položku - Havarijní snímač (snímač nárazu)). Možná ano. Na druhou polohu se v autě nezamčeš, to umí jen DO na klíči a při vypnutém zapalování a to jen po té, co se otevřely a zavřely řidičovy dveře.
Prostě po nárazu si buď otevřeš sám, nebo si otevřeš DO na klíči (centrál otevře dveře), nebo počkáš (v tom nejhorším případě) až někdo rozbije okno a dveře otevře.
Na závěr jen jedna zkušenost (naštěstí ne moje). Auto začalo hořet v motorovém prostoru, majitelka vystopila a auto se zamknulo na druhou polohu - samo!!!
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
- genius0011
- Příspěvky: 2289
- Registrován: 24 říj 2007, 22:46
- Bydliště: Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Manuál strana 56:
Zamknuté dvere sa v prípade nehody odomknú (aby do vozidla mala prístup prvá pomoc) - ak nie je vypnuté zapaľovanie.
Zamknuté dvere sa v prípade nehody odomknú (aby do vozidla mala prístup prvá pomoc) - ak nie je vypnuté zapaľovanie.
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL