chybovy kod 0569 DFP
a aký kód chyby más?
mne na Astre H to funguje takto- pri vypnutom kluči stlacim sučasne na doraz pedal plynu a brzdy , nasledne otočim kluč do polohy I , po niekolkých sekundách sa na displey Km ukaže ECN / error number code/ a pod tým čislo 038008 , prve 4 čisla značia kod zavady, posledne 2 čisla stupen závažnosti , 0380 - chyba žhaviaceho okruhu.
Auto mam cca 8 mes. a ešte mi vůbec nezasvietila kontrolka žhavenia, dokonca ani pri -10 sC , pričom štartuje bez problémov, tá kontrolka mi začala svietit len posledny mesiac. asi skusim vymenit žhavice ( jeden však stoji 1200 sk :
mne na Astre H to funguje takto- pri vypnutom kluči stlacim sučasne na doraz pedal plynu a brzdy , nasledne otočim kluč do polohy I , po niekolkých sekundách sa na displey Km ukaže ECN / error number code/ a pod tým čislo 038008 , prve 4 čisla značia kod zavady, posledne 2 čisla stupen závažnosti , 0380 - chyba žhaviaceho okruhu.
Auto mam cca 8 mes. a ešte mi vůbec nezasvietila kontrolka žhavenia, dokonca ani pri -10 sC , pričom štartuje bez problémov, tá kontrolka mi začala svietit len posledny mesiac. asi skusim vymenit žhavice ( jeden však stoji 1200 sk :
- Reklama
včera som premeral odbor na žhavičoch a jeden je vadný, meral som to digit. multimetrom : + na zhavič a - na kostru , 3 mali odpor O,8 ohm ( udávaný pre tento typ žhaviča)a jeden 0,0 ohm. Do konca tyždna ho vymenim a uvidime čo to spravi s chybovou hlaskou 0380 a kontrolkou elektroniky motora . Mimochodom chodim na 3 zhaviče asi mesiac , a štart pri -6 C na šupu, ani raz nebol problém
Žhaviče moc neodchází, častěji odejde relé žhavení. Nevrací zpět signál o tom že žhaví(i když ve skutečnosti ano) a jednotka to vyhodnotí jako chybu. Když už jste někde na diagnostice tak si nechte udělat test relé žhavení (nejde tuším jen u Y17DT). Při aktivaci relé - musí zahlásit diagnóza relé žhavení: aktivní. Při deaktivaci relé - musí zahlásit diagnóza relé žhavení: neaktivní. Pokud je to v pořádku, pak bych měřil odpor žhavičů.
Jinak chyba 0380 u Zafiry Y22DTR rok 04 může mít tyto možnosti:
-P0380 Obvod žhavicího zařízení, nízké napětí
-P0380 Obvod žhavicího zařízení, vysoké napětí
-P0380 Obvod žhavící svíčky
-P0380 Přerušený obvod žhavicího zařízení
-P0380 Výkonový stupeň žhavícího zařízení, vysoká teplota
Jinak chyba 0380 u Zafiry Y22DTR rok 04 může mít tyto možnosti:
-P0380 Obvod žhavicího zařízení, nízké napětí
-P0380 Obvod žhavicího zařízení, vysoké napětí
-P0380 Obvod žhavící svíčky
-P0380 Přerušený obvod žhavicího zařízení
-P0380 Výkonový stupeň žhavícího zařízení, vysoká teplota
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
takže vadny žhavič som vymenil, kontrolka elektroniky sa už nerozsviecuje, len kod chyby je ešte uloženy v pamati palub. počitača . Ten vymeneny žhavič som skušal aj priamo na bateriu, vobec nežhavi .
pre RomanaK- Myslim že je jednoduchšie si najpr zmerat zhaviče doma ako ist na diagnostiku za 3000,- a zistia mi to isté . V prípade ak by žhaviče boli v poriadku, tak potom by som sa diagnostike asi nevyhol , Nateraz mam poriešené. Je pravda ze tieto žhaviče by mali vydržat aj cca 60- 90 tis. km, ja som na svojich najazdil 11 000 km a predsa 1 odišiel , a to som mal NGK, teraz som kupil Bosch .
pre RomanaK- Myslim že je jednoduchšie si najpr zmerat zhaviče doma ako ist na diagnostiku za 3000,- a zistia mi to isté . V prípade ak by žhaviče boli v poriadku, tak potom by som sa diagnostike asi nevyhol , Nateraz mam poriešené. Je pravda ze tieto žhaviče by mali vydržat aj cca 60- 90 tis. km, ja som na svojich najazdil 11 000 km a predsa 1 odišiel , a to som mal NGK, teraz som kupil Bosch .