Dodatečné zapojení zavírání oken pomocí DO, návod str.23

Palubní počítač, Tempomat, automatické nastavení sklonu světlometů, váha vzduchu, navigace, barevný displej
Odpovědět
Uživatelský avatar
Hlína
Příspěvky: 16
Registrován: 27 črc 2007, 18:53

Příspěvek od Hlína » 08 srp 2007, 00:23

Zdravim vsecky lidicky.Tak jak tady ctu taky bych si to nejradeji predelal,ale hodne lidi tu pisete ze s tim jsou docela problemi.No nevim jeste uvidim kdyztak napisu co se rozlo me za kontrolku.

Reklama
 

Uživatelský avatar
Defender
Příspěvky: 5792
Registrován: 31 srp 2006, 19:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Defender » 08 srp 2007, 07:03

Takze kluci, mam to na aute uz vic jak 2,5 roku a bez problemu. Ty dva draty se musi navzajem propojit, takze kdyz je nekdo strihne, tak mu zustanou 4 konce, ktery se musi navzajem propojit, nejednodusi je pouzit tu nozovou propojku ( maji ji v kazdym lepsim elektru), a tim ty draty spojis, no a pokud ti to bude delat neplech, tak neni problem tu propojku zase sundat. Mam za to, ze komu to blbne, tak to ma spatne zapojeny, mne se zadny kontrolky nerosveceli :) .
Mobil : 602318645

Uživatelský avatar
medva1
Příspěvky: 250
Registrován: 15 pro 2006, 06:50
Bydliště: Praha-Západ, Štěchovice

Příspěvek od medva1 » 08 srp 2007, 11:22

Defender píše:Takze kluci, mam to na aute uz vic jak 2,5 roku a bez problemu. Ty dva draty se musi navzajem propojit, takze kdyz je nekdo strihne, tak mu zustanou 4 konce, ktery se musi navzajem propojit, nejednodusi je pouzit tu nozovou propojku ( maji ji v kazdym lepsim elektru), a tim ty draty spojis, no a pokud ti to bude delat neplech, tak neni problem tu propojku zase sundat. Mam za to, ze komu to blbne, tak to ma spatne zapojeny, mne se zadny kontrolky nerosveceli :) .
Já ty dráty natvrdo sletoval a taky nemám problém.... jen technická k příspěvku výše...... jestli-že jsi stejně jako já na toto propojování (z opatrnosti) odpojil baterku je nutné po zapojení baterky projet ručně okno uplně nahoru a pro jistotu i dolů..... to je pro aby ŘJ věděla kde okno je...... dokud to neuděláš můžeš se u toho modlit a stejně ti to ty okna dálkou nezavře :shock: :D jako mě....myslim že tady už o tom někdo ale psal..... jinak to spojení drátů musí zvládnout i dítě ze školky aniž by na tom něco zkazilo
ASTRA-G CARAVAN 1,4-16V-66kW EDITION 2000

Uživatelský avatar
vasekpetr1
Příspěvky: 3106
Registrován: 24 led 2006, 08:33
Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče

Příspěvek od vasekpetr1 » 08 srp 2007, 11:44

On psal, že mu to nejede ani když podrží klíček v zámku. To by mělo fungovat i bez nastavení dorazů. Sám jsem zvědavý, kde má problém. Mně to jelo na první pokus. Teď mám udělané automatické rozsvěcení světel a nemůžu si to vynachválit.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.

A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)

Uživatelský avatar
medva1
Příspěvky: 250
Registrován: 15 pro 2006, 06:50
Bydliště: Praha-Západ, Štěchovice

Příspěvek od medva1 » 08 srp 2007, 13:03

vasekpetr1 píše:On psal, že mu to nejede ani když podrží klíček v zámku. To by mělo fungovat i bez nastavení dorazů. Sám jsem zvědavý, kde má problém. Mně to jelo na první pokus. Teď mám udělané automatické rozsvěcení světel a nemůžu si to vynachválit.
Jenže podržení klíčku v zámku je zase uplně jiný problém...... a to máš vyzkoušené že když nejsou "nastavená" okna že to funguje s podrženým klíčkem v zámku.....
ASTRA-G CARAVAN 1,4-16V-66kW EDITION 2000

Uživatelský avatar
mevis
Příspěvky: 36
Registrován: 22 čer 2007, 13:46
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od mevis » 08 srp 2007, 13:37

Defender píše:Takze kluci, mam to na aute uz vic jak 2,5 roku a bez problemu. Ty dva draty se musi navzajem propojit, takze kdyz je nekdo strihne, tak mu zustanou 4 konce, ktery se musi navzajem propojit, nejednodusi je pouzit tu nozovou propojku ( maji ji v kazdym lepsim elektru), a tim ty draty spojis, no a pokud ti to bude delat neplech, tak neni problem tu propojku zase sundat. Mam za to, ze komu to blbne, tak to ma spatne zapojeny, mne se zadny kontrolky nerosveceli :) .
Mě by zajímalo když to máš tak dlouho jak často jezdíš. Jde mi o tu lehkou spotřebu baterie když pojedu jednou za týden......
Opel Astra 1.4 16V X14XE 5dv. r.v. 1998

Uživatelský avatar
medva1
Příspěvky: 250
Registrován: 15 pro 2006, 06:50
Bydliště: Praha-Západ, Štěchovice

Příspěvek od medva1 » 08 srp 2007, 13:45

mevis píše:
Defender píše:Takze kluci, mam to na aute uz vic jak 2,5 roku a bez problemu. Ty dva draty se musi navzajem propojit, takze kdyz je nekdo strihne, tak mu zustanou 4 konce, ktery se musi navzajem propojit, nejednodusi je pouzit tu nozovou propojku ( maji ji v kazdym lepsim elektru), a tim ty draty spojis, no a pokud ti to bude delat neplech, tak neni problem tu propojku zase sundat. Mam za to, ze komu to blbne, tak to ma spatne zapojeny, mne se zadny kontrolky nerosveceli :) .
Mě by zajímalo když to máš tak dlouho jak často jezdíš. Jde mi o tu lehkou spotřebu baterie když pojedu jednou za týden......

Nevim jak Defender ale já si myslím že záleží na víc faktorech třeba jak ta baterka je stará jestli je teplo nebo zima aj. takhle to nemůžeš posuzovat... já mám baterku starou asi půl roku a jezdím velmi nepravidelně někdy auto celý týden vůbec nenastartuju a nemám s tím problém..... jen poznámka jak by jsi třeba vyřešil spotřebu alarmu nebo paměti na rádiu..... "taky to je nepatrná spotřeba" a auto jezdí
ASTRA-G CARAVAN 1,4-16V-66kW EDITION 2000

kukik20
Příspěvky: 126
Registrován: 21 dub 2007, 16:53
Bydliště: Raspenava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kukik20 » 08 srp 2007, 17:24

Tak tím klíčkem už mi to jde.Zítra to skusím znovu na tu dalku.

Uživatelský avatar
mevis
Příspěvky: 36
Registrován: 22 čer 2007, 13:46
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od mevis » 08 srp 2007, 20:02

medva1 píše:
mevis píše:
Defender píše:Takze kluci, mam to na aute uz vic jak 2,5 roku a bez problemu. Ty dva draty se musi navzajem propojit, takze kdyz je nekdo strihne, tak mu zustanou 4 konce, ktery se musi navzajem propojit, nejednodusi je pouzit tu nozovou propojku ( maji ji v kazdym lepsim elektru), a tim ty draty spojis, no a pokud ti to bude delat neplech, tak neni problem tu propojku zase sundat. Mam za to, ze komu to blbne, tak to ma spatne zapojeny, mne se zadny kontrolky nerosveceli :) .
Mě by zajímalo když to máš tak dlouho jak často jezdíš. Jde mi o tu lehkou spotřebu baterie když pojedu jednou za týden......

Nevim jak Defender ale já si myslím že záleží na víc faktorech třeba jak ta baterka je stará jestli je teplo nebo zima aj. takhle to nemůžeš posuzovat... já mám baterku starou asi půl roku a jezdím velmi nepravidelně někdy auto celý týden vůbec nenastartuju a nemám s tím problém..... jen poznámka jak by jsi třeba vyřešil spotřebu alarmu nebo paměti na rádiu..... "taky to je nepatrná spotřeba" a auto jezdí


Jo jasně mě tyhle postřehy zajímaj a díky ti za ně, já osobně jsem přesně ten typ co Astřičku vytáhne opravdu skoro jednou za týden (většinu věcí oblítám služebákem) takže mi nejde o nějaká přesná čísla v odběru ale o vaše zkušenosti... :wink:
Opel Astra 1.4 16V X14XE 5dv. r.v. 1998

Uživatelský avatar
RomanK
Příspěvky: 1180
Registrován: 12 led 2007, 18:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RomanK » 30 pro 2007, 20:14

No trochu tady čtu, a myslím že bych měl přispět. Samozřejmě mám v ve své Astře G zavírání oken na DO. Na rozdíl od zde popsaných ale funguje až při zavření dveří na druhou polohu. Na první polohu zůstanou okna otevřená. Při instalaci jsem pouze přidal do krabičky ŘJ centrálu nějaké polovodiče a vše funguje bez jakýchkoli problémů. Mám odzkoušené, že tak jde udělat i ve V-B. Pro více info: Roman 777620300 Brno

Uživatelský avatar
medva1
Příspěvky: 250
Registrován: 15 pro 2006, 06:50
Bydliště: Praha-Západ, Štěchovice

Příspěvek od medva1 » 11 úno 2008, 20:28

Zdar draci, tak jsem dnes přišel k dračici, chudák týden stála, otočim klíčem všechno co mohlo pohaslo a motor ani tuk... hned mě napadaly ty nejhorší myšlenky.... nabil jsem baterku mimochodem je půl roku stará, a začal měřit kde se stala chyba multimetr na baterku a měřit po důsledném odpojování komponent a za netrpělivého sledování ampermetru jsem došel k problému spotřeby a sice dodatečná úprava zavírání oken pomocí DO spotřeba se spojenými kabely 90mA a po rozpojení 15mA několikrát jsem to vyzkoušel a bohužel tomu tak bylo....
po spočítání dle základních vzorcu a kapacity baterky to taky sedělo skoro na hodiny přesně :shock: :(


takže jen taková přopomínka tato uprava se nehodí na auto které slouží ke "svátečnímu ježdění" :( zase po půl roce budu uset zavírat okna klasicky :( :(
ASTRA-G CARAVAN 1,4-16V-66kW EDITION 2000

Charlie
Příspěvky: 1047
Registrován: 14 čer 2006, 12:16
Bydliště: Hořovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Charlie » 11 úno 2008, 20:48

RomanK píše:No trochu tady čtu, a myslím že bych měl přispět. Samozřejmě mám v ve své Astře G zavírání oken na DO. Na rozdíl od zde popsaných ale funguje až při zavření dveří na druhou polohu. Na první polohu zůstanou okna otevřená. Při instalaci jsem pouze přidal do krabičky ŘJ centrálu nějaké polovodiče a vše funguje bez jakýchkoli problémů. Mám odzkoušené, že tak jde udělat i ve V-B. Pro více info: Roman 777620300 Brno
Nechtěl by jsi sem hodit návod?? Tohle by se mi líbilo
Corsa C 1,0 12V, Peugeot 607 2,2HDi,

Uživatelský avatar
vasekpetr1
Příspěvky: 3106
Registrován: 24 led 2006, 08:33
Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče

Příspěvek od vasekpetr1 » 11 úno 2008, 21:32

začal měřit kde se stala chyba multimetr na baterku a měřit po důsledném odpojování komponent a za netrpělivého sledování ampermetru jsem došel k problému spotřeby a sice dodatečná úprava zavírání oken pomocí DO spotřeba se spojenými kabely 90mA a po rozpojení 15mA několikrát jsem to vyzkoušel a bohužel tomu tak bylo....
po spočítání dle základních vzorcu a kapacity baterky to taky sedělo skoro na hodiny přesně


Možná blbě počítám, ale pokud budu brát kapacitu baterky 40 Amperhodin, tak při spotřebě proudu 90 miliamper by její kapacita měla vydržet až 18 dní (čili polovina kapacity 9 dní). Myslím si, že odběr z baterky 90miliků by neměl baterku až tak vycucat. Spíš jestli nemáš problém s dojezdem okna na něktrerých dveřích. Ale můžu se mýlit.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.

A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)

petis02
Příspěvky: 48
Registrován: 02 úno 2008, 21:34
Bydliště: Brněnský kraj

Příspěvek od petis02 » 11 úno 2008, 23:47

RomanK píše:No trochu tady čtu, a myslím že bych měl přispět. Samozřejmě mám v ve své Astře G zavírání oken na DO. Na rozdíl od zde popsaných ale funguje až při zavření dveří na druhou polohu. Na první polohu zůstanou okna otevřená. Při instalaci jsem pouze přidal do krabičky ŘJ centrálu nějaké polovodiče a vše funguje bez jakýchkoli problémů. Mám odzkoušené, že tak jde udělat i ve V-B. Pro více info: Roman 777620300 Brno
Tak toto se mi taky líbí.
Astra G Hatchback, 1.6 16V, X16XEL, 1999 edice 100

Uživatelský avatar
medva1
Příspěvky: 250
Registrován: 15 pro 2006, 06:50
Bydliště: Praha-Západ, Štěchovice

Příspěvek od medva1 » 12 úno 2008, 22:19

vasekpetr1 píše:

Možná blbě počítám, ale pokud budu brát kapacitu baterky 40 Amperhodin, tak při spotřebě proudu 90 miliamper by její kapacita měla vydržet až 18 dní (čili polovina kapacity 9 dní). Myslím si, že odběr z baterky 90miliků by neměl baterku až tak vycucat. Spíš jestli nemáš problém s dojezdem okna na něktrerých dveřích. Ale můžu se mýlit.
nepočítᚨ, ale vem fkt že mrzlo a navíc ta baterka se postupně vybíjela a při mém svátečním ježdění se nestíhala dobíjet..... takže určitě nebyla na plné kapacitě první parametr, tak potom týden auto stálo to je další snížení o 50% kapacity a když připočteš kolik proudu si bere baterka při startu tak jsi na tom co jsem psal v každém případě dle doporučení výrobce ... teď cituju škodovku.... by spotřeba auta za klidu k bezpečnému provozu neměla přesáhnout 30mA a při mých 90 je to trojnásobek.... teď jsem na 18-20mA což je paráda takže myslím že možné to je..... PS: baterku mám 45Ah takže odhad jsi měl skoro přesný.... ale vem v potaz ty faktory :)
ASTRA-G CARAVAN 1,4-16V-66kW EDITION 2000

Odpovědět