par otazek + jeden problem

Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Uživatelský avatar
wisk
Příspěvky: 73
Registrován: 01 úno 2008, 12:28
Bydliště: Č.B.
Kontaktovat uživatele:

par otazek + jeden problem

Příspěvek od wisk » 07 úno 2008, 08:21

ahoj chtel bych se zeptat na par veci ohledne motoru.
1. vypina ridici jednotka privod paliva pri zarazene rychlosti napr. z kopce?
2. kolik stupnu je optimalni teplota motoru 1.6 16v X16XEL
3. kolik vam cca tenhle motor zere?

a ted ten problem - kdyz se chci rozjet a macknu plynovy pedal tak mi pride ze ma plyn zpozdeni...proste macknu a motor se zacne roztacet az po nejake chvilce (cca 0,5 vteriny - ale pri rozjezdu je to znat) dela to taky nekomu? da se toho nejak zbavit?

Reklama
 

Salám
Příspěvky: 1568
Registrován: 26 čer 2006, 14:56
Bydliště: Ostrava

Re: par otazek + jeden problem

Příspěvek od Salám » 07 úno 2008, 08:31

wisk píše:ahoj chtel bych se zeptat na par veci ohledne motoru.
1. vypina ridici jednotka privod paliva pri zarazene rychlosti napr. z kopce?
2. kolik stupnu je optimalni teplota motoru 1.6 16v X16XEL
3. kolik vam cca tenhle motor zere?

a ted ten problem - kdyz se chci rozjet a macknu plynovy pedal tak mi pride ze ma plyn zpozdeni...proste macknu a motor se zacne roztacet az po nejake chvilce (cca 0,5 vteriny - ale pri rozjezdu je to znat) dela to taky nekomu? da se toho nejak zbavit?
1.ANO
2. cca 85 stupňů
3.dálnice 6l/100km, město 7,5l/100km

problém-stačí si zvyknout-plyn se chová krapet jinak než třeba u koncernu fauvé

Uživatelský avatar
wisk
Příspěvky: 73
Registrován: 01 úno 2008, 12:28
Bydliště: Č.B.
Kontaktovat uživatele:

Re: par otazek + jeden problem

Příspěvek od wisk » 07 úno 2008, 08:35

Salám píše: 1.ANO
2. cca 85 stupňů
3.dálnice 6l/100km, město 7,5l/100km

problém-stačí si zvyknout-plyn se chová krapet jinak než třeba u koncernu fauvé
dik za odpovedi...cet sem na tomhle foru ze casto byvaj problemy s termostatem tak nevim jestli ho taky nemam vymenit. vcera sem jel do prace a motor se mi ohral asi az po 6ti km a to bylo asi 7°C

Salám
Příspěvky: 1568
Registrován: 26 čer 2006, 14:56
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Salám » 07 úno 2008, 08:53

tyto hodnoty jsou zcela běžné, já bych termostat neměnil.. :wink:

Uživatelský avatar
wisk
Příspěvky: 73
Registrován: 01 úno 2008, 12:28
Bydliště: Č.B.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wisk » 07 úno 2008, 09:03

Salám píše:tyto hodnoty jsou zcela běžné, já bych termostat neměnil.. :wink:
hm hm...dobre...jen sem zvyklej ze teplota drzi. ale ted se pohybuje mezi 80-85°C . pred tim sem mel formana a ten se zahral na pulce toho co astra-pride mi to divny. no uvidime...termostat mam uz koupenej tak to pri nejhorsim muzu zkusit...
OPEL ASTRA G 1.6 16v X16XEL ,cerna metla, elegance

Uživatelský avatar
Vavroch
Příspěvky: 66
Registrován: 02 črc 2006, 21:11

Příspěvek od Vavroch » 07 úno 2008, 09:55

Nu co se tyka ty spotreby ... mam ten samej motor co ty, najeto 120 000km ... a mesto bych hadal tak na 8,5l ... vetsi streky tak na 7l ... uz se tady mnohokrat resily spotreby, a docela me udivujou nektery cisla ... taky bych rad za takovy jezdil ... ale nejspis to bude rokem vyroby motoru... ne ? - I kdyz Salám uvádí taky 1998 ... tak nevim ... Tot otazka do pranice ... Jinak ta teplota je onech 85 stupnu.


Jo spotreba, dle technicaku u tohodle motoru: 10,1/6/7,5
Opel Astra G, 1,6 16V, 74kw/101k, r.v. 1998 Comfort - ALU Dezent V, ostatní: stěrače AeroTwin;

Salám
Příspěvky: 1568
Registrován: 26 čer 2006, 14:56
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Salám » 07 úno 2008, 10:09

wisk píše:hm hm...dobre...jen sem zvyklej ze teplota drzi. ale ted se pohybuje mezi 80-85°C . pred tim sem mel formana a ten se zahral na pulce toho co astra-pride mi to divny. no uvidime...termostat mam uz koupenej tak to pri nejhorsim muzu zkusit...
No jestli teplota kolísá, tak je vadný termostat-o tom žádná, tak ho vyměň když už je koupený..co se týká rychlosti toho zahřívání, tak je to dáno umístěním čidla teploty na vnějším okruhu chl.systému oproti jiným autům (pokud se pletu, tak zkušenější mě opraví :lol: )

Vavroch: za sedmičku dlouhé štreky je docela dost-takovou spotřebu tu mají s 1.8 16V stačí si to tu jen prolézt..

Uživatelský avatar
monderka1
Příspěvky: 779
Registrován: 02 lis 2007, 17:06
Bydliště: Moravák žijící dočasně v Plzni
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od monderka1 » 07 úno 2008, 10:14

No Saláme, těch tvých 6 litrů po dálnici bych rád viděl? To jedeš ,ale 90 km/h? Ve 130 km/h ti to nemuže žrát 6 litrů??!!!!!
1,6 8V r.v. 10/98 - je to dravec !!!
https://www.astra-g.cz/galerie/etien/

Salám
Příspěvky: 1568
Registrován: 26 čer 2006, 14:56
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Salám » 07 úno 2008, 10:39

Ano..při 130 to žere víc. 6 litrů je při klidné jízdě v rychlosti kolem 100 - 110km/h o tom se nehádám..

Uživatelský avatar
wisk
Příspěvky: 73
Registrován: 01 úno 2008, 12:28
Bydliště: Č.B.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wisk » 07 úno 2008, 11:10

Salám píše:No jestli teplota kolísá, tak je vadný termostat-o tom žádná, tak ho vyměň když už je koupený..co se týká rychlosti toho zahřívání, tak je to dáno umístěním čidla teploty na vnějším okruhu chl.systému oproti jiným autům (pokud se pletu, tak zkušenější mě opraví :lol: )
tak sem se na to byl mrknout...nastartoval sem...v klidu sem si preparkoval - 100m ujeto - nechal chvilku na volnobeh no a hadice od termostatu do chladice uz byla tepla...podle me je termostat pootevreny a chladici kapalina proteka porad...
OPEL ASTRA G 1.6 16v X16XEL ,cerna metla, elegance

Uživatelský avatar
wisk
Příspěvky: 73
Registrován: 01 úno 2008, 12:28
Bydliště: Č.B.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wisk » 07 úno 2008, 11:12

jinak moje spotreba hned po zakoupeni v prumeru 7,5 l . no a ze sem ji moc nesetril... :twisted:
OPEL ASTRA G 1.6 16v X16XEL ,cerna metla, elegance

Uživatelský avatar
rychlyradim
Příspěvky: 2619
Registrován: 07 čer 2006, 15:30
Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rychlyradim » 07 úno 2008, 11:24

Salám píše:Ano..při 130 to žere víc. 6 litrů je při klidné jízdě v rychlosti kolem 100 - 110km/h o tom se nehádám..
Přidávám se k Salámovi, úplně stejná spotřeba kol 100-110Km/h = 6 - 6.2L/100Km :P a na pořádný dálky to klesá i pod 6L (což mě udivuje)

Uživatelský avatar
Samothe
Příspěvky: 2443
Registrován: 22 čer 2007, 10:16
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Samothe » 07 úno 2008, 12:07

rychlyradim píše:
Salám píše:Ano..při 130 to žere víc. 6 litrů je při klidné jízdě v rychlosti kolem 100 - 110km/h o tom se nehádám..
Přidávám se k Salámovi, úplně stejná spotřeba kol 100-110Km/h = 6 - 6.2L/100Km :P a na pořádný dálky to klesá i pod 6L (což mě udivuje)
tak tak při téhle rychlosti kolem 6 litrů někdy i pod ale většinou spotřebu moc neřeším :D

Uživatelský avatar
Defender
Příspěvky: 5792
Registrován: 31 srp 2006, 19:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Defender » 07 úno 2008, 12:29

Tak pánové to jsem překvapen :P , já po Praze tak kolem těch 8,5 - 9 l, ( je fakt, že není město jako město, když ale jezdím v centru tak to odpovídá) no a dálka, čili dálnice tak těch 7 - 7,5 (na dálnici teda fakt většinou nejezdím 110 km/h) :)
Mobil : 602318645

Uživatelský avatar
Choze L
Příspěvky: 73
Registrován: 15 čer 2007, 19:52
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Choze L » 07 úno 2008, 13:53

Jak tady řešíte ten termostat - dlouho jsem popojížděl po městě a ventilátor se mi sepnul už při 91 stupních, tak uvažuju jestli ten budík ukazuje dobře třeba vzhledem ke stáři auta. Taky mi to dělá že se ručička teploměru zvedne třeba jen na 70 stupňů po ujetí i 15 km při venkovní teplotě +8.
Přitom spotřeba zůstává při klidné jízdě po městě do 7 L.
Mám i pocit, že by ta astra mohla lépe/ dříve topit. l
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW - X16XEL - Hatchback
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - B14NEL - CD 600 - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW - A14XER - CD 40 USB - výhřev sedadel a volantu

Zamčeno