turbo na motor 1,6 16V 74 KW

Odpovědět
pealss
Příspěvky: 145
Registrován: 18 bře 2006, 17:00
Bydliště: Hranice
Kontaktovat uživatele:

turbo na motor 1,6 16V 74 KW

Příspěvek od pealss » 09 kvě 2006, 18:38

zdarec borci chtel bych se zeptat jetli to ma cenu davat turbo na benzin a na kolik to vyjde a kolik mi to vyhodi KW navic? dikec moc (ZACATECNIK :D )
kdo vi jestli .......

Reklama
 

Uživatelský avatar
Vojta
Příspěvky: 8053
Registrován: 25 led 2006, 12:39
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vojta » 09 kvě 2006, 20:36

no tak nějak by to určitě šlo ale nedělal bych to pokud nemáš aspoň nějaký zkušenosti s motorama......
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 870
Registrován: 22 led 2006, 18:31
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo na motor 1,6 16V 74 KW

Příspěvek od Oťas » 09 kvě 2006, 21:04

pealss píše:zdarec borci chtel bych se zeptat jetli to ma cenu davat turbo na benzin a na kolik to vyjde a kolik mi to vyhodi KW navic? dikec moc (ZACATECNIK :D )
Nad tím moc nepřemejšlej ten motor na to není konstrukčně dělanej, jestli chceš víc kobyl, kup si silnějš auto.
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW

Mike
Příspěvky: 208
Registrován: 30 bře 2006, 14:31

Příspěvek od Mike » 09 kvě 2006, 21:41

Jj, taky bych rek, ze to je spis draha sranda s nejistym vysledkem...

BTW nevite nekdo, jestli ma Z20LET blow off ventil na turbu?
Opel Astra Coupe Turbo

FIURY
Příspěvky: 50
Registrován: 23 dub 2006, 12:26
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od FIURY » 10 kvě 2006, 07:17

Já typuju že ne , ale t poznáš podle zvuku , projeď se kolem někoho a zeptej se :)

pealss
Příspěvky: 145
Registrován: 18 bře 2006, 17:00
Bydliště: Hranice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pealss » 10 kvě 2006, 12:43

diky moc to jsem chtel jen tak vedet a v motorech jsem takovy like a mam hodne znamych v soukromych servisech ale to je jedno diky moc za radu , by se musela urcite dat jina hlava s ventilama a urcite vymenit pistni krousky a vylestit kanalky aby teplotou se nezadrely vylace ze? to by vyslo trosicku draho :(
kdo vi jestli .......

pealss
Příspěvky: 145
Registrován: 18 bře 2006, 17:00
Bydliště: Hranice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pealss » 10 kvě 2006, 13:02

kluci chtel jsem se zeptat v jakych otackach ma ten motor nejvetsi kroutak a kolik to dela v Nm? dik
kdo vi jestli .......

Mike
Příspěvky: 208
Registrován: 30 bře 2006, 14:31

Příspěvek od Mike » 10 kvě 2006, 13:36

FIURY píše:Já typuju že ne , ale t poznáš podle zvuku , projeď se kolem někoho a zeptej se :)
No prave, ze to tak easy neni. Cet sem, ze vsechny moderni turbo motory (zazehovy) maj blow off ventil od vyroby (ale jak vypada nevim). Samozrejme nemaj open ale clossed loop variantu, tudiz to neni slyset. Kdybych tam mel open BOV, tak to slysim i uvnitr, ze... BTW uvnitr je slyset i kdyz se do toho opre turbo (mnam, mnam).
Opel Astra Coupe Turbo

pealss
Příspěvky: 145
Registrován: 18 bře 2006, 17:00
Bydliště: Hranice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pealss » 10 kvě 2006, 13:48

hm jedine co slysim tak je nad 3000 ot. /min ze ten motor dostava akceleracni zvuk a zacina poradne tahnout ta nevim co to je. ale libi se mi to 8)
kdo vi jestli .......

Podbot
Příspěvky: 104
Registrován: 25 dub 2006, 10:18
Bydliště: Milovice nad Labem

Příspěvek od Podbot » 14 kvě 2006, 23:19

pealss píše:kluci chtel jsem se zeptat v jakych otackach ma ten motor nejvetsi kroutak a kolik to dela v Nm? dik
Náš motor má maximum krouťáku v 3500ot/min, a činí 150N/m, maximální výkon v 6000ot/min, a to 74kW, točit točit točit 6000ot!!!
Astra Caravan G, 1.6 16V, X16XEL, 100 edition

Kvetoslavek
Příspěvky: 256
Registrován: 06 úno 2006, 17:25
Bydliště: Brünn
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kvetoslavek » 15 kvě 2006, 07:51

Go Hard or Go home!
ASTRA SRi 2.0 16v
Zatím plných 12 bodů....
Smrt AAA!

Charlie
Příspěvky: 1047
Registrován: 14 čer 2006, 12:16
Bydliště: Hořovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Charlie » 14 čer 2006, 21:56

Přesně tak, v 3500ot 150Nm a v 6000ot 100koníků :-)
Corsa C 1,0 12V, Peugeot 607 2,2HDi,

pealss
Příspěvky: 145
Registrován: 18 bře 2006, 17:00
Bydliště: Hranice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pealss » 14 čer 2006, 22:04

diky kluci za rady uz jsem to taky se nekde docetl ale do 6000 netocim ponevac to nejak pak uz netahne a nevim proc tocim tak 5000 az 5500 ot. a na 4ku to da tech 160km/h vcera jsem to uz testoval ;)
kdo vi jestli .......

pealss
Příspěvky: 145
Registrován: 18 bře 2006, 17:00
Bydliště: Hranice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pealss » 15 čer 2006, 22:43

nejlepsi se mi zda radit v 4500 tak je nejpruznejsi alespon se me zda a ani ta spotreba nebude tak hrozna ne?
:oops:
kdo vi jestli .......

AstraDTI

Příspěvek od AstraDTI » 16 čer 2006, 10:21

Pri jen castecnem zatizeni motoru se charakteristika (prubeh) tociveho momentu zmeni! Posouva se do ponekud nizsich otacek nez pri plnem plynu (ted mluvim o atmosferickym benzinu). RJ se vetsinou konstruuje tak aby motor jezdil optimalne s castecnym zatizenim na nizsich otackach a s plnym zatizenim v otackach vyssich. Plny plyn odspodu nebo lechtani plynu v otackach je plytvani paliva. Tzn. drzet co nejnizsi otacky pri malem zatizni motoru (rovina, kopec dolu, ...) a pri zrychlovani ci jizde do kopce podradit. Otacky by mely byt zkratka zavisle na zatizeni motoru.

Odpovědět