Mierne vylepšenie diesla 1.7TD ???
Mierne vylepšenie diesla 1.7TD ???
zdravim , dost tu citam o tuningu ale stale neviem ci sa da astre so vznetovym motorom nejak vylepsit vykon alebo trochu upravit zvuk. co spravi taky sportovy vzduchovy filter na diesel ?? a aky vyfuk by ste mi odporucili na astru 1.7TD ????? predstavoval by som si aby to tak trosku bublalo a mimochodom , co spravi taky chiptuning na diesly ??? neskrati mu to zivotnost
- Reklama
Re: Mierne vylepšenie diesla 1.7TD ???
1) Vzduchový filtr:
- Pokud myslíš pouze výměnu do stávajícího boxu, tak ti to trochu vzpruží při vyšších otáčkách, takže na diesel zbytečné.
- Pokud myslíš komplet výměnu za kuželový, tak to Ti neporadím... Údajně je o něco znatelnější tah, ale zároveň se později mohou vyskytnou údajně problémy s váhou vzduchu. Ale to bych teď kecal...
2) Výfuk:
- Zatím většina lidí, co se zaobírá sportovními výfuky, mě řekla že konkrétně z Astry G v diesel zvuk pomocí sportovního tlumiče nedostaneš. Sám jsem tomu nevěřil, ale je to opravdu tak, protože i u mě po výměně origo tlumiče za sportovní se zvuk nedostavil... Ale já mám motor X20DTL, třeba u 1.7 diesel to bude alespoň malinko znát
- V výsledku tedy asi také zbytečné...
3) Chip-Tuning
- Tímto určitě dosáhneš lepšího tahu motoru... Ohledně životnosti, lepší by bylo to dát do známější firmy, co má dobré zkušenosti atd., protože tam budeš mít větší šanci, že Ti to nějakou dobu i vydrží
- Z doslechu vím, že dnešní technologie je mnohem lepší, než dřívější tuning, takže docela dost věcí se vylepšilo ohledně životnosti atd... Ale zde i platí také pravidlo CENA=KVALITA
Takže sečteno podtrženo, pokud máš dost peněz, tak zkus CHIP-TUNING... Pokud ne, tak ostatní je spíše na vzhled
- Pokud myslíš pouze výměnu do stávajícího boxu, tak ti to trochu vzpruží při vyšších otáčkách, takže na diesel zbytečné.
- Pokud myslíš komplet výměnu za kuželový, tak to Ti neporadím... Údajně je o něco znatelnější tah, ale zároveň se později mohou vyskytnou údajně problémy s váhou vzduchu. Ale to bych teď kecal...
2) Výfuk:
- Zatím většina lidí, co se zaobírá sportovními výfuky, mě řekla že konkrétně z Astry G v diesel zvuk pomocí sportovního tlumiče nedostaneš. Sám jsem tomu nevěřil, ale je to opravdu tak, protože i u mě po výměně origo tlumiče za sportovní se zvuk nedostavil... Ale já mám motor X20DTL, třeba u 1.7 diesel to bude alespoň malinko znát
- V výsledku tedy asi také zbytečné...
3) Chip-Tuning
- Tímto určitě dosáhneš lepšího tahu motoru... Ohledně životnosti, lepší by bylo to dát do známější firmy, co má dobré zkušenosti atd., protože tam budeš mít větší šanci, že Ti to nějakou dobu i vydrží
- Z doslechu vím, že dnešní technologie je mnohem lepší, než dřívější tuning, takže docela dost věcí se vylepšilo ohledně životnosti atd... Ale zde i platí také pravidlo CENA=KVALITA
Takže sečteno podtrženo, pokud máš dost peněz, tak zkus CHIP-TUNING... Pokud ne, tak ostatní je spíše na vzhled
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
Re: Mierne vylepšenie diesla 1.7TD ???
noo zatial dik , zas som sa dozvedel nieco viac takze zostanem radsej pri tych optickych upravach a namiesto vykonu ma bude tesit super spotreba aspom sa budem moct viac vozitAstraMan píše:1) Vzduchový filtr:
- Pokud myslíš pouze výměnu do stávajícího boxu, tak ti to trochu vzpruží při vyšších otáčkách, takže na diesel zbytečné.
- Pokud myslíš komplet výměnu za kuželový, tak to Ti neporadím... Údajně je o něco znatelnější tah, ale zároveň se později mohou vyskytnou údajně problémy s váhou vzduchu. Ale to bych teď kecal...
2) Výfuk:
- Zatím většina lidí, co se zaobírá sportovními výfuky, mě řekla že konkrétně z Astry G v diesel zvuk pomocí sportovního tlumiče nedostaneš. Sám jsem tomu nevěřil, ale je to opravdu tak, protože i u mě po výměně origo tlumiče za sportovní se zvuk nedostavil... Ale já mám motor X20DTL, třeba u 1.7 diesel to bude alespoň malinko znát
- V výsledku tedy asi také zbytečné...
3) Chip-Tuning
- Tímto určitě dosáhneš lepšího tahu motoru... Ohledně životnosti, lepší by bylo to dát do známější firmy, co má dobré zkušenosti atd., protože tam budeš mít větší šanci, že Ti to nějakou dobu i vydrží
- Z doslechu vím, že dnešní technologie je mnohem lepší, než dřívější tuning, takže docela dost věcí se vylepšilo ohledně životnosti atd... Ale zde i platí také pravidlo CENA=KVALITA
Takže sečteno podtrženo, pokud máš dost peněz, tak zkus CHIP-TUNING... Pokud ne, tak ostatní je spíše na vzhled
-
- Příspěvky: 28
- Registrován: 09 úno 2008, 14:46
- Kontaktovat uživatele:
filtr
no ještě k tomu vzduchovému filtru, mám zkušenosti že sportovní filtr je dobré kupovat bud na konkrétní auto v tzv PŘÍMÝ KID SANÍ, nebo UNI ale pozor, jsou 2 druhy, jednorázový, po znežištění se kupuje nový a pratelný, že se opere a je to, je sice dražší ale ušetří se na tom hromada peněz, z těch pratelných jsou nejlepší na světě KN nebo GREEN, potom jsou taky dobré pipercross, nebo BMC ale ty používají formule 1 a jsou vidět třeba u MITSUBISHI EVO, takže dost drahé
já mám KN uni 60 vztup na motoru X20 a je to opravdu lepší
já mám KN uni 60 vztup na motoru X20 a je to opravdu lepší
Re: filtr
zdarek, mozes mi nieco popisat co sa zmenilo po vymene filtra ??? a mas tiez diesel ????? a co z vyfukom ??? nemas nahodou skusenost ???obadal.rada píše:no ještě k tomu vzduchovému filtru, mám zkušenosti že sportovní filtr je dobré kupovat bud na konkrétní auto v tzv PŘÍMÝ KID SANÍ, nebo UNI ale pozor, jsou 2 druhy, jednorázový, po znežištění se kupuje nový a pratelný, že se opere a je to, je sice dražší ale ušetří se na tom hromada peněz, z těch pratelných jsou nejlepší na světě KN nebo GREEN, potom jsou taky dobré pipercross, nebo BMC ale ty používají formule 1 a jsou vidět třeba u MITSUBISHI EVO, takže dost drahé
já mám KN uni 60 vztup na motoru X20 a je to opravdu lepší
Zdar chlapi, taky jsem měl 1.7 TD (50kw) a můžu říci k tomuto tématu to, co mi řeklo nezávisle několik rozumných lidí "od fochu". Jestliže má auto zastaralý způsob vstřiků a turbo jen jako kosmetický prvek, je naprosto zbytečné do něho po výkonové stránce cpát peníze. A co si budem povídat, 1.7 je tím příkladem. Samozřejmě nemyslím tím poslední model 1.7 s Common railem. U toho 2.0 už je alespoň obsah.. já to řešil výměnou za 1.6 16V a obavy, že projezdím narozdíl od dieselu kalhoty byly naprosto zbytečné.
Astra G 100 edition, 1.6 16V
Dovolim si Te trochu poopravit s tim motorem 1.7TD se opravdu da tezko neco rozumneho delat, protoze je to jeste predkomurkac, ktery jezdil v 90letech v eFku, ale 1.7dti, 2.0dti a2.2dti jsou 16V s primym vstrikem a 1.7cdti uz je navic CR, takze celkove "trochu" jine technologie, kde uz se da s tou ridici elektronikou neco delat, treba chipovat pokud to nekdo opravdu chce.
Spotreba sa ti paci? No ja mam tak 6.5 az 7 litrov na 100km co teda podla mna nie je bohvieco Aku mas ty?m1lan píše:ok , teda ako som povedal, neoplati sa do tochto motoru šahať tak investujem aspom do inych veci ako je nejaky spojlerik alebo kridelko a nebude ma uspokojovat vykon ale spotreba ta sa mi celkom paci a momentalne jazdim za 25SK
Astra H Caravan 1.7 CDTi (17DTH), 8xABG, ABS, ESP (HBA, HSA, TSA, DDS, PEPS), PDC, Day Light v5, Fog Lights, BC, CD70NAVI + CID
Ex Astra G Comfort 1999-2008 R.I.P, 1.7 TD (X17DTL), 2XABG, ABS, Fog Lights
My Crashtest Astra G hatchback vs VW Passat B3 Combi
chip-tuning
Nazdar, ja mam tiez astru 1.7 td 50kw a dal som ju chipnut, lebo ako vieme ten motor je dost lenivy. A teraz jazdi ako octavia , Je to hned citit od 1500 otacok potiahne a aj nieco predbehnem. Neviem aky to bude mat nasledok na zivotnost motora ale chipnut som dal preto aby to lepsie actelerovalo a nie aby som jazdil ako schumacher takze by som odporucal. Inac spotreba ako si pisal 6,5 az 7 mesto, mimo je to 5,5 l.
Opel Astra 2.0 DTI 74 kw caravan
Re: chip-tuning
Tak to by mě zajímalo, co si to dal za CHIP a jaké hodnoty máš teď oproti původnímfure píše:A teraz jazdi ako octavia , Je to hned citit od 1500 otacok potiahne a aj nieco predbehnem.
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
To neviem ake su tam hodnoty ale robil to znamy z ProfiTuning a nastavil to tak aby to nieco potiahlo a aby sa mi velmi nezdvihla spotreba. Takze som velmi spokojny. Inac vcera sme to prehanali trosku s kamaratom co ma audi a4 combi s automat. prevodovkov a nepredbehol ma. Isli sme na rovnako, a to ma 81 kw motor. Takze to asi urobil dobre.
Opel Astra 2.0 DTI 74 kw caravan
Chipping 1,7 TD
JA sam mam 1,7 DTI a cipnul jsem si ji a jede fakt hezky a octavii 1,9 TDi 66 Kw kombi jsem udelal jak malekho kluka - kamarad nechapal. JEde to o trosku hure nez nove 1,9 TD PD - octavie 2 co maji 77 kw.
JInak cipoval jsemi 1,7 TD - a clovek byl take spokojeny
JInak cipoval jsemi 1,7 TD - a clovek byl take spokojeny