moje úprava AGR-EGR

Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Zamčeno
Uživatelský avatar
Majklus
Příspěvky: 1314
Registrován: 13 čer 2007, 15:32
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majklus » 30 led 2008, 18:48

Takze pokud dame tu zaslepku atk co?Mnelo byseto zmnenit jo?A ty to teda zkusis zitra jo?Bojimse protoze mi mame ty novejsi AGR a ty se prej jentak obejit nedaji,co treba Pedal?Mohl byto delat pedal?Plynovej?
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....


https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388

Reklama
 

gErda
Příspěvky: 1245
Registrován: 12 srp 2007, 19:28
Bydliště: Praha

Příspěvek od gErda » 30 led 2008, 18:48

Oliver píše:
Majklus píše:
Oliver píše:pro Majklus: jestli máš stejný EGR jako já a máš ho funkční, tj., že se ti ta jehla vysouvá, tak nemáš co řešit, udělej si stejnou podložku jako já a je to. :wink: No a jak vyzkoušíš ten EGR? Na ty dva krajní kontakty prostě napojíš 12 V a je jedno kde je plus a kde mínus, jehla pokud se vysunuje, tak je EGR funkční a nemusíš ho měnit! :D
JJ to jsem zkousela avpohode mi ta jehla vyjede,ale proste mito skube treba po mneste na 3 nemuzu jet 50km/h :(
přesně to samé to dělá mě! :cry: sice na trojku to jde, ale na čtyřku 50km, tak to škube, dělá mi to tak při cca 1600 - 1900 RPM! :( :roll:
ty jezdis 50 na 4 :?: :?: :?: :?: :shock:
Opel Astra G 5dv Hatchback 1,6 16V ,Z16XE, 74kw , r.v. 2001

Uživatelský avatar
Majklus
Příspěvky: 1314
Registrován: 13 čer 2007, 15:32
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majklus » 30 led 2008, 18:50

Nee ja jezdim po mneste na 3 tech 50-65km/h ale oliver asi jo.nevim cimtoje ale diagnostika nic nenajde ztim agr ventilem,to znamena asi zeje OK ale skube mrcha jedna to nechapu! :?: :?: :?: :roll:
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....


https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388

Oliver
Příspěvky: 285
Registrován: 23 led 2007, 18:42

Příspěvek od Oliver » 30 led 2008, 18:51

gErda píše:
Oliver píše:
Majklus píše: JJ to jsem zkousela avpohode mi ta jehla vyjede,ale proste mito skube treba po mneste na 3 nemuzu jet 50km/h :(
přesně to samé to dělá mě! :cry: sice na trojku to jde, ale na čtyřku 50km, tak to škube, dělá mi to tak při cca 1600 - 1900 RPM! :( :roll:
ty jezdis 50 na 4 :?: :?: :?: :?: :shock:
nééé, to nejede, to jenom cuká! :roll: ale i na trojku to dělá, když tam mám těch 1600 - 1900RPM :evil: :twisted:

Oliver
Příspěvky: 285
Registrován: 23 led 2007, 18:42

Příspěvek od Oliver » 30 led 2008, 18:53

zítra to zkusím a dám vědět co to dělá, je ale možné, že je potřeba abych vyčistil řádně vzduchovou klapku, to může taky dělat paseku, to může být to cukání. :? :roll: :(
no a k tomu, odkud kam jdou plyny, tak já si myslím, že právě přes tu jehlu jdou z výfuku a tou větší dírou jdou do sání, ale jenom si to myslím, nevím to. :?
Naposledy upravil(a) Oliver dne 30 led 2008, 19:11, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
Majklus
Příspěvky: 1314
Registrován: 13 čer 2007, 15:32
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majklus » 30 led 2008, 19:00

Tak moje skrtici klapka uz byla cistena vic nez dost:) ta se leskne jak kulky...:) ok tak teda zitra.
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....


https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388

Pavel007
Příspěvky: 76
Registrován: 13 led 2008, 01:00
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pavel007 » 30 led 2008, 19:54

No ne že bych se vám chtěl míchat do diskuze ohledně vhodně zařazeného rychlostního stupně, ale v manuálu k mé Astře 1.6 16v píšou, že městskou jízou při 50km/h na 4. rycholostní stupeň docílíme ekonomičtější jízdy a 25procentní úspory paliva než při jízdě na 3. stupeň :). Já myslím, že když se to na těch 50 vytáhne na 3, tak pak udržovačka na 4 je akorát. A taky tam píšou, že jízdou od 70 km vejš na 5, to je taky gut.
Astra 1.6 XEL 16V Caravan

gErda
Příspěvky: 1245
Registrován: 12 srp 2007, 19:28
Bydliště: Praha

Příspěvek od gErda » 30 led 2008, 20:02

to sou jejich chytry rady a pak to dopada tak jak to tady vidis, zaseknuty EGRka, zadreny skritici klapky atd. kolik to toci na 4 pri 50, 1800 ? to sice je ekonomictejsi ale tomu motoru to 100% neprospiva
Opel Astra G 5dv Hatchback 1,6 16V ,Z16XE, 74kw , r.v. 2001

Pavel007
Příspěvky: 76
Registrován: 13 led 2008, 01:00
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pavel007 » 30 led 2008, 21:18

no nevim, myslím že 2000 otáček, pokud nepotřebuješ akceleraci, tomu motoru nevadí. Já to dělám tak, že to vytáhnu tou 3 na cca 55, přeřadím na 4 a sešlápnu jen zlehka asi centimetr plyn a chvíli počkám, jestli to auto v klidu udrží těch 50-55, popřípadě jestli ještě po skutečně maličkém šlápnutí na plyn to má snahu zrychlit. Pokud jo, nechám za 4, pokud na tom zlehka šlápnutém plynu to auto začne zpomalovat a po mírném přidání to spíš usne, tak podřadím. Ono kolikrát silnice vypadá rovně,
ale někdy člověk jede do/z kopce ani neví, nejde to poznat, tak se dá operovat dle situace. Vždycky teda se zahřátým motorem. Ono možná ty egr a klapky by se tak nezasíraly, kdybych jako ve feldě nalil 4 litry oleje do motoru a po 15000 kilometrech to vylil a nalil další 4 litry :) Pokud má někdo tu smůlu a papá mu to těch půl litru na tisíc, nestačily by měnit jen olejový filtry? :)
Astra 1.6 XEL 16V Caravan

Oliver
Příspěvky: 285
Registrován: 23 led 2007, 18:42

Příspěvek od Oliver » 31 led 2008, 06:14

No já teď budu měnit olej a pak si budu přesně zapisovat kolik oleje dolévám a po kolika kilometrech, v tabulce pro ten motor co mám já (Z14XE) je napsané 0,6L/1000km! si myslím, že to je celkem hodně, nevím, už si to moc nepamatuji, ale když jsem měl škodovku 120, tak mě to bralo asi jenom něco kolem 0,2L/1000km, podle mne je Opel žrout oleje, když to tak člověk spočítá, tak by to bylo na 10 000km jen na dolití 5,5 litru, plus 3,5 litru náplň po vypuštění starého oleje, takže to máme celkem na 10 000km devět litrů oleje, no a pak že se nemá dostavit ropná krize :roll: :lol:

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Příspěvek od spermin » 31 led 2008, 12:34

Pánové, při konstantní rychlosti a při dvou osobách 50 Km na 5 ale bez akcelerace, nebo velmi opatrně,
ALE BOHUŽEL, ZA CHVÍLI TAM JE 60 :lol: :lol:
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Oliver
Příspěvky: 285
Registrován: 23 led 2007, 18:42

Příspěvek od Oliver » 31 led 2008, 14:05

Tak jsem akorát přijel, no můžu řict, že se to cukání při těch cca 1600 - 1900 RPM odstranilo, ale je tu jiný problém a to, že se mi rozsvítila kontrolka po asi 42km, když jsem si to vyhodnotil na diagnostice, tak tam mám stále tu chybu lambdy za katem 0136 - Signál sondy 2 příliš vysoký a ještě přibyla chyba 0400 - nesprávný signál ventilu EGR, tak nevím, ale asi na těch málo kilometrech se to nedá otestovat, musím ještě chvilku počkat až najedu těch km více.Když jsem měl vytočený motor asi na rychlost 110km RPM něco kolem 3000 a něco, tak při deceleraci to trochu zacukalo, ale bylo to jiné cukání než dříve při těch nízkých RPM, jenže pak se ta kontrolka rozsvítila! :? :shock: :? Hmm, tak nevím, ale asi bude lepší ještě dát tu novou lambdu, pak to možná bude lepší! :wink:

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 31 led 2008, 14:15

Oliver píše:, podle mne je Opel žrout oleje
Priste napis treba "muj Opel", protoze jinak je to co pises nepravda .... ju?

Oliver
Příspěvky: 285
Registrován: 23 led 2007, 18:42

Příspěvek od Oliver » 31 led 2008, 14:16

Jo, teď mě ještě napadlo, že když je signál na druhé lambdě příliš vysoký, tak je chudá směs, tak to nechám chvilku co to bude dělat se spotřebou, no a pokud to bude házet jenom tuto chybu tak to zatím řešit nebudu, no pokud bude spotřeba paliva velká, tak to asi bude chtít opravit. :? :( :?

Oliver
Příspěvky: 285
Registrován: 23 led 2007, 18:42

Příspěvek od Oliver » 31 led 2008, 14:18

AstraDTI píše:
Oliver píše:, podle mne je Opel žrout oleje
Priste napis treba "muj Opel", protoze jinak je to co pises nepravda .... ju?
hele já jen napsal to co je v knížce k autu, tak tam je napsané, že spotřeba oleje je 0,6L / 1000km, tak si to spočítej a přijdeš na to, že jsem měl pravdu a omluvíš se mi. :wink:

Zamčeno