No, tak už vím, že to dělat nebudu. 4W žárovky jsou nahoře stejně svítivé, jako 5W dole. Tzn. že by to musela být žárovka o menším příkonu, tak asi 20W. Když totiž zapnete mlhovky a brzdy, jde vidět i ve dne, natož v noci, na křižovatce kdykoli z vozidla stojícího za vámi a hlavně v mlze, že horní světla svítí více. Proto brzdy nahoru nedoporučuji.
Jediná věc co je ještě jako dobrý nápad na 4 koncová poziční světla, pro ty co to máme je, že když nám odejde žárovky, jako mi se teď stalo, tak někam se musí dojet se třemy koncovými světly, což nevypadá hezky. Proto jsem chtěl dozadu dát do každého světla vypínač. Tím bych vyřešil i technickou, protože bych to před ní vypnul a hotovo. (K montáži vypínačů do koabiny nějak sešlo...
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
). Pak jsem ale přišel na lepší věc.
Náhradní žárovky.
Náhradní žárovky 4W/21W, upravené a již připravené pro montáž. Na žárovky si doma připájíme drátky, tak jako normálně ve světlech, ale s tím, že budou mít koncovky. Jsou to takové ty malinké spojky drátků, sehnatelné v každém elektru. Jsou dva druhy, jako na repro, takže se dá jendna menší a jedna větší, tak samo to bude ve světlech. (Zjistíme polaritu a dáme jednu na + a druhou na - , stejně jako ve světlech!!!! A když žárovky praskne, tak jednoduše není třeba brát domů celou lampu, ale jen vyměnit žárovku, nacvaknout kontakty, (malá a velká koncovka udržuje polaritu) a je to hotovo.
A STK? Jen se rozpojí ve světlech jeden drátek...
Aktuální: Opel Zafira B 1.8 | Z18XER . . . . Opel Astra G 1.8 | X18XE1
Předchozí: Opel Zafira B 1.9 CDTi | Z19DT
Předchozí: Opel Zafira A OPC | Z20LET
Předchozí: ]Opel Astra G 2.0 Di| X20DTL
Předchozí: Opel Astra G 1.4 | Z14XE