diagnostika- chyba EGR
diagnostika- chyba EGR
tak po zkusenostech s rozsvicenou kontrolkuou rizeni emisi ohledne ktery je tady toho vic nez dost a nazoru na ni a zkusenosti s ni jeste vic nez dost sem si dohod diagnostiku abych zjistil co by mohlo zpusobyt jeji rozsviceni a to ze sviti neustale a shasnout se ji proste nechce, 2 dny pred diagnostikou sem preventivne vyndal EGRko a vycistil ho, jehla byla totalne zasekla, chvili trvalo nez sem to vycistil ale jehlu sem rozhejbal, poradne vydrbal a rikal sem si ze je to vse ok, jenze na diagnostice vyjela tahle chyba
P0400 - Exhaust Gas Recirculation Circuit Range/Performance (Closed Valve)
(0B) - Present
z cehoz sem usoudil ze se jedna o EGR zrejme se zaseklou jehlou chybu sme vymazali ale po cca 50km se samozrejme kontrolka rozsvitila znova a sviti jak nejvic muze aby me upozornila ze se neco deje chtel jsem si o tom najit v tisu jenze ten se stahuje stale pomaleji co muze , tak si rikam ze se poptam a treba mi nekdo poradi takze moje otazka je jestli EGR uz je nadobro mrtvi a je potreba poridit novy, nebo je to chyba ktera se tyka neceho jineho, nebo cistit cistit cistit, vytacet protacet at to neni zaneseny a bude to v pohode (v coz nedoufam ) a nebo neco uplne jinyho, vsem odbornikum diky za poznatky
P0400 - Exhaust Gas Recirculation Circuit Range/Performance (Closed Valve)
(0B) - Present
z cehoz sem usoudil ze se jedna o EGR zrejme se zaseklou jehlou chybu sme vymazali ale po cca 50km se samozrejme kontrolka rozsvitila znova a sviti jak nejvic muze aby me upozornila ze se neco deje chtel jsem si o tom najit v tisu jenze ten se stahuje stale pomaleji co muze , tak si rikam ze se poptam a treba mi nekdo poradi takze moje otazka je jestli EGR uz je nadobro mrtvi a je potreba poridit novy, nebo je to chyba ktera se tyka neceho jineho, nebo cistit cistit cistit, vytacet protacet at to neni zaneseny a bude to v pohode (v coz nedoufam ) a nebo neco uplne jinyho, vsem odbornikum diky za poznatky
Opel Astra G 5dv Hatchback 1,6 16V ,Z16XE, 74kw , r.v. 2001
- Reklama
Jaké máš EGR? Plastové nebo plechové?
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Prosimte ja jsem ho vycistil a nic,tak znova a zase nic,tak zase znova a uz to de,zaseklej nebyl ale jenom dedoviral,jo a chtel jsem se zeptat,sice jeto od tematu ale nechci davat novej topic,prosimvas nevite zda se nejakym zpusobem muze projevit na skubani take Plyn?ymslim zda muze byt spatnej plyn?Jetam potenciometr.dik
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
no prave by me zajimalojestli to jde jeste zachranit nebo ne, pokud sem si vysvetlil dobre co napsala diagnostika tak podle "Closed Valve" soudim ze ho to bere jako zavrenej , jako zaseklou jehlu, nebo je to jinak? ach ty egr to je prace s nima
Opel Astra G 5dv Hatchback 1,6 16V ,Z16XE, 74kw , r.v. 2001
Každá značka má své mouchy, hold OPEL nejvíce trpí na tlumič výfuku a ten EGR ventil... Sice je to k naštvání, ale aspoň buďme vděčni za to, že i s touto vadou se dá jezdit... Horší by bylo kdyby odcházelo třeba u všech TURBO motoru zmíněné TURBO, to by bylo podstatně horší...
Jinak k tématu: gErdo, zkusil bych jej ještě několikrát pročistit a pokud by ani toto nepomohlo, tak bych poté uvažoval o výměně za jiný ( což ale nebude levné )
Jinak k tématu: gErdo, zkusil bych jej ještě několikrát pročistit a pokud by ani toto nepomohlo, tak bych poté uvažoval o výměně za jiný ( což ale nebude levné )
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
ok, tak zkusim jeste procistit, urcite to zkusim a uvidime, ted si vzpominam ze sem tu cet ze nekdo radil at se to na noc ta spodni cast ponori do nafty ze by to mohlo pomoc, tak uvidime, jinak teda shodnem se na tom ze ta chyba se tyka pouze EGR ventilu co vypsala ta diagnostika? vim ze to levny nebude ale douifam ze stale plati nabidka v jednom vrakovisti s nahradnima dilama kde prodavali novy EGRka za +- 2 litry, ale uz je to tak pul roku co sem o tom slysel tak to musim zjistit jak to ted vypadaAstraMan píše:Každá značka má své mouchy, hold OPEL nejvíce trpí na tlumič výfuku a ten EGR ventil... Sice je to k naštvání, ale aspoň buďme vděčni za to, že i s touto vadou se dá jezdit... Horší by bylo kdyby odcházelo třeba u všech TURBO motoru zmíněné TURBO, to by bylo podstatně horší...
Jinak k tématu: gErdo, zkusil bych jej ještě několikrát pročistit a pokud by ani toto nepomohlo, tak bych poté uvažoval o výměně za jiný ( což ale nebude levné )
edit : je klidne mozny ze sem to vycistil malo, prece jenom sem to delal poprvi tak nevim nevim ale zkusim znova , nic jineho nezbyva kupovat novy se mi zrovna moc nechce
Opel Astra G 5dv Hatchback 1,6 16V ,Z16XE, 74kw , r.v. 2001
no to mi je jasny ale zajimalo by me jestli uz mam kopat hrob pro ten muj starej a nebo se s nim da jeste neco udelat, umely dychani, elektrosoky nebo neco takovyho aby se probral a zacal makat tak jak ma no nezbejvba nez zkusit cistit a cistit ale mam takovej pocit ze dokud nekoupim novej tak budu cistit furt
Opel Astra G 5dv Hatchback 1,6 16V ,Z16XE, 74kw , r.v. 2001
posilal jsem ti SZ. Pres diagnostiku je mozne funkci EGR vyzkouset, v RJ motoru je na to special test. V zivych datech se sleduje mnozstvi prisavenho cerstveho vzduchu (hodnoty ze snimace MAF), pozice EGR ventilu a otacky motoru. Po aktivaci testu zacne automaticky RJ zvysovat otacky motoru a po dasazeni jiste hodnoty (1400? - nevim, zda-li je pro vsechny motory stejne) se EGR otevre a MAF musi pri spravne fci. EGR hlasit pokles mnozstvi prisavaneho cerstveho vzduchu.
Astra G Caravan Z16XE 2004
http://www.PepaS.cz - opravuji "nesvítící" displeje palubních počítačů MID a až přejdete na Astru-H či Zafiru-B, tak zase pro Vás něco budu mít
http://www.PepaS.cz - opravuji "nesvítící" displeje palubních počítačů MID a až přejdete na Astru-H či Zafiru-B, tak zase pro Vás něco budu mít
-
- Příspěvky: 802
- Registrován: 27 zář 2006, 20:40
- Bydliště: Kósek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Měl jsem úplně stejný problém s egr ventilem. Kontrolka se mě furt po smazání (PO 400) rozsvěcovala asi po 100 km. Čištění nepomohlo tak jsem koupil tady na foru za 1800,- novej a pohoda . Takže si myslím že čištění je ztráta času. A kdyby náhodou se ti to povedlo tak bude otázka času kdy se ti zase rozsvítí kontrolka znovu. Toť můj názor
Astra G 2001 Z16XE ČERNÁ METLA
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=2440
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=2440
cena kolem 4500 i vys je kdyz se podivas na origo dily opel, kdysi tu nekdo prodaval EGR dovezene z nemecka nebo odkud byli a ty byli cenove cca kolem 1800, a na jednom vrakovisti v praze kde maj i novy nahradni dily sem zase zaslech ze by meli mit novy EGRka kolem 2 litru, tak uz to zjistuju jak to je, ale chce to obepisovat i treba vrakace kde maj novy nahradni dily, obcas je takhle nechavaj vozit do cech ty EGRka a vyjde to daleko levneji a je to to sami.
Opel Astra G 5dv Hatchback 1,6 16V ,Z16XE, 74kw , r.v. 2001
tak pro info : ted mi napsali z jednech nahradnich dilu , ceny EGR co maj oni, cca 20 km za prahou
Nový orig 5190 repas 3155 starší 1500 až 2500
je potreba dost hledat a radsi pockat nez vyplaznout treba 5 litru, jezdit se s tim da, takze radsi vic hledat nez rychle kupovat
Nový orig 5190 repas 3155 starší 1500 až 2500
je potreba dost hledat a radsi pockat nez vyplaznout treba 5 litru, jezdit se s tim da, takze radsi vic hledat nez rychle kupovat
Opel Astra G 5dv Hatchback 1,6 16V ,Z16XE, 74kw , r.v. 2001