Vnitřní teploměr
-
- Příspěvky: 802
- Registrován: 27 zář 2006, 20:40
- Bydliště: Kósek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Tak už to někdo má udělaný? Čidlo jsem koupil nový za 270,- a přemýšlím kam ho v autě připevnit. Od stávajícího čidla natáhnu čtyři kabely do kabiny do přepínače. A teď poraďte. Jakej tam mám dát ten přepínač abych zapínal a zároveň rozepínal dva kabely. Chápete?
Astra G 2001 Z16XE ČERNÁ METLA
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=2440
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=2440
- Reklama
-
- Příspěvky: 802
- Registrován: 27 zář 2006, 20:40
- Bydliště: Kósek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
No já byl prohledat garáž a našel jsem ten přepínač takže pokud se mě bude zítra chtít a bude čas tak se na to vrhnu. Je nevím ještě kam mám dát to čidlo
Astra G 2001 Z16XE ČERNÁ METLA
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=2440
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=2440
jako čidlo mám zjištěné 2 ks termistorů 10 Kilo s obrácenou hodnotou zapojené paraelně, cena CCa 15 kč.
teď jenom zapojit, rozdíl proti origo čidlu zjištěný 1°C, já budu zapojovat na páčku zadního stěrače, který jsem odstranil.
teď jenom zapojit, rozdíl proti origo čidlu zjištěný 1°C, já budu zapojovat na páčku zadního stěrače, který jsem odstranil.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
- Red_Dragon
- Příspěvky: 40
- Registrován: 31 kvě 2007, 13:19
- Bydliště: kousek od Hořovic
- Kontaktovat uživatele:
teď jsem zkoumal zapojení v Opel TIS a jestli můžu poradit, tak doporučuju zapojit senzor přímo u konektoru displeje. Stačí jen spojit jeden vývod senzoru s tím venkovním. A druhý vývod zapojit přes přepínač, tzn. že se musí také přeštípnout druhý vývod venkovního senzoru a připojit na přepínač.
konektor MIDu - modro/bílý drát (pin2) a modrý drát (pin3)
konektor TIDu - modro/bílý drát (pin5) a modrý drát (pin7)
konektor MIDu - modro/bílý drát (pin2) a modrý drát (pin3)
konektor TIDu - modro/bílý drát (pin5) a modrý drát (pin7)
Astra G 5dv, 1.8 16V Z18XE, r.v.2002
- Red_Dragon
- Příspěvky: 40
- Registrován: 31 kvě 2007, 13:19
- Bydliště: kousek od Hořovic
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 802
- Registrován: 27 zář 2006, 20:40
- Bydliště: Kósek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Tak je to v čudu Právě jsem se na to chystal a chtěl jsem to čidlo trošku zmenšit, protože je tam moc výstupků a ucvakl jsem i to co jsem neměl. Takže doporučení pro ostatní: nestřihat prostřední kulatinku co je v prostředku tam jak se to zacvakává do mřížky. Takže jsem to vyhodil a přemýšlým co dál. Jestli koupit to co píše Spermin nebo znovu nový a hlavně kam to umístit
Astra G 2001 Z16XE ČERNÁ METLA
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=2440
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=2440
-
- Příspěvky: 802
- Registrován: 27 zář 2006, 20:40
- Bydliště: Kósek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Mám blbou otázku protože tomu nerozumím. Co to znamená obrácená hodnota u termistorů a jaký je rozdíl mezi PTC a NTC. Hledal jsem na http://www.gme.cz/index.php?lk=&sk=&act ... 7#KATALOGA ale nevím co mám přádně hledat. Nemůžete někdo poslat odkaz kde se to dá koupit? S tím zapojením na ten MID je super ale nějak se mě to nezdá že by to byl tak uzavřenej okruh, ale jelikož tomu nerozumím tak asi jo
Astra G 2001 Z16XE ČERNÁ METLA
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=2440
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=2440
- Red_Dragon
- Příspěvky: 40
- Registrován: 31 kvě 2007, 13:19
- Bydliště: kousek od Hořovic
- Kontaktovat uživatele:
- rychlyradim
- Příspěvky: 2619
- Registrován: 07 čer 2006, 15:30
- Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
- Kontaktovat uživatele:
chtěl jsem se zeptat jestli Vám to taky dělá....když je venku např. -5C a ja nastartuji auto...(ten den už ale muselo jet) tak mi teploměr ukazuje třeba 10C a postupně to klesá až na těch -5C...že by nějak sálala teplota z motoru přes teploměr?!?!????
Když příjdu ke studenemu autu..tak teplota je OK!
Když příjdu ke studenemu autu..tak teplota je OK!
Jíž jsem si zapojil měření vnitřní teploty
Potřebný materiál,
2x termistor 10K s obrácenou hodnotou zapojené paralelně cca 18 Kč
1x přepínač, Já náhodou použil s vypínáním cena 9 Kč
Sada konektorů 4 pozice - cena 7 Kč
Vodiče, tavné lepidlo
Nejdříve jsem musel zjistit, které piny displeje ukazují teplotu. Já jsem zjistil, že
To jsou piny 6 a 8 barevně to je modrý a modrobílý vodič. Tyto jsem přerušil a
zapojil přes přepínač původní čidlo i čidlo vnitřní teploty. Čídlo vnitřní teploty jsem umístil a
přilepil tavnou tyčinkou u noh spolujezdce a to proto, že při uzavřené cirkulaci tudy proudí vzduch.
Při zkoušce se můj typ přepínače ukázal jako potřebný, protože při přepnutí z nižší
teploty, na vyšší mi displayi ukazoval stále stejnou hodnotu, ale když jsem přepínač dal
do nulové hodnoty, vymazala se teplota a potom byl údaj na teploměru aktuální. A jeden
postřeh, při zkoušce jsem při plně zapnuté klimatizaci během 2 Km měl teplotu v kabině ze
30 na 21 °C, prostě paráda.
Potřebný materiál,
2x termistor 10K s obrácenou hodnotou zapojené paralelně cca 18 Kč
1x přepínač, Já náhodou použil s vypínáním cena 9 Kč
Sada konektorů 4 pozice - cena 7 Kč
Vodiče, tavné lepidlo
Nejdříve jsem musel zjistit, které piny displeje ukazují teplotu. Já jsem zjistil, že
To jsou piny 6 a 8 barevně to je modrý a modrobílý vodič. Tyto jsem přerušil a
zapojil přes přepínač původní čidlo i čidlo vnitřní teploty. Čídlo vnitřní teploty jsem umístil a
přilepil tavnou tyčinkou u noh spolujezdce a to proto, že při uzavřené cirkulaci tudy proudí vzduch.
Při zkoušce se můj typ přepínače ukázal jako potřebný, protože při přepnutí z nižší
teploty, na vyšší mi displayi ukazoval stále stejnou hodnotu, ale když jsem přepínač dal
do nulové hodnoty, vymazala se teplota a potom byl údaj na teploměru aktuální. A jeden
postřeh, při zkoušce jsem při plně zapnuté klimatizaci během 2 Km měl teplotu v kabině ze
30 na 21 °C, prostě paráda.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic