chcípání motoru po studeném startu
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
chcípání motoru po studeném startu
Ahoj lidi, mám malý problém s X14XE:
nastaruju studené auto - absolutně v pohodě chytí, volnoběh stabilní kolem 1000 ot,chod plynulý. Rozjedu se, auto jede v pohodě. Po ujetí cca 1 km se motor začne dusit, někdy případně jet na 3 válce,až na konec chípne, Při vyřazení, či prošlápnutí spojky jdou otáčky okamžitě na nulu a motor "umírá".Po chcípnutí motor zkouším znova startovat - na potřetí, bo na počtvrté to natočím a pak už běží naprosto normálně ... až do dalšího studeného startu...(např.další ráno)- to se celá situace opakuje.
Auto jsem nechal "napíchnout" - závada ani hláška žádná...
Jo a mám pocit že to blbne od posledního tankování...ale na to bych hlavu nedal.. nemáte někdo podobnou zkušenost?Poradíte někdo prosím?Díky předem
nastaruju studené auto - absolutně v pohodě chytí, volnoběh stabilní kolem 1000 ot,chod plynulý. Rozjedu se, auto jede v pohodě. Po ujetí cca 1 km se motor začne dusit, někdy případně jet na 3 válce,až na konec chípne, Při vyřazení, či prošlápnutí spojky jdou otáčky okamžitě na nulu a motor "umírá".Po chcípnutí motor zkouším znova startovat - na potřetí, bo na počtvrté to natočím a pak už běží naprosto normálně ... až do dalšího studeného startu...(např.další ráno)- to se celá situace opakuje.
Auto jsem nechal "napíchnout" - závada ani hláška žádná...
Jo a mám pocit že to blbne od posledního tankování...ale na to bych hlavu nedal.. nemáte někdo podobnou zkušenost?Poradíte někdo prosím?Díky předem
- Reklama
když šlápneš opatrně na plyn, tak se chvíli dusí a potom vrní? (jede)kimi píše:Bohužel stále nepřišel.Zkoušeli už jsem vyndat i palivové čerpadlo - to chodí,v nádrži žádnej bordel taky neni, vyměněnej MAP senzor.. zkrátka nic nepomáhá... Stále čekám jestli tady někdo nehodí nějakej tip a taky nic... Kdybys Ty na něco přišel určitě se ozvi..
A KDYBYSTE UVEDLI, ODKUD JSTE, MOŽNÁ BY VÁM NĚKDO PORADIL I OSOBNĚ.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
Help, help. Mám úplně stejný problém. Mám motor 1.6XEL
Při napíchnutí na diagnostiku jsme s kámošem zjistili, že napětí na teplotním čidle pozvolna klesá s teplotou z hodnoty asi 2V do 1,2V, pak při asi 40°C to skokově vyleze na cca 3V a pak zase klesá s teplotou.
To samé čidlo při papíchnutí na Zafiru a diagnostikování vykazuje klasický průběh cca od 4V za studena dolů s teplotou.
Toto je zatím hlavní směr našeho podezření. Ale absolutně netušíme co s tím.
Poradíte někdo????
Při napíchnutí na diagnostiku jsme s kámošem zjistili, že napětí na teplotním čidle pozvolna klesá s teplotou z hodnoty asi 2V do 1,2V, pak při asi 40°C to skokově vyleze na cca 3V a pak zase klesá s teplotou.
To samé čidlo při papíchnutí na Zafiru a diagnostikování vykazuje klasický průběh cca od 4V za studena dolů s teplotou.
Toto je zatím hlavní směr našeho podezření. Ale absolutně netušíme co s tím.
Poradíte někdo????
Svíčky jsou vyměněný,l ambda jakbysmet - čidla...dle tohop co mi říkal automechanik ( a je to dobrej kamarád) prošel taky všechny. Tu klapku prej čistil komplet (z obou stran).Jo jinak, teď bych řekl, že se to zlepšilo ( možná teplejší rána)... už mi to celkem dlouho nechcíplo....ale předevčírem se mi poprvé během jízdy rozsvítila elektronika motoru.Zastavil jsem, chcípl auto, znovu nastartoval a už nic...od tý doby klid...Tak já fakt nevim
Niektoré systémy riadenia spaľovacieho motora pri určitej teplote vody zvýšia napájacie napätie na čidle teploty z dôvodu presnejšieho snímania teploty. Ale či to platí aj pre X16XEL netuším.havelka píše:Help, help. Mám úplně stejný problém. Mám motor 1.6XEL
Při napíchnutí na diagnostiku jsme s kámošem zjistili, že napětí na teplotním čidle pozvolna klesá s teplotou z hodnoty asi 2V do 1,2V, pak při asi 40°C to skokově vyleze na cca 3V a pak zase klesá s teplotou.
To samé čidlo při papíchnutí na Zafiru a diagnostikování vykazuje klasický průběh cca od 4V za studena dolů s teplotou.
Toto je zatím hlavní směr našeho podezření. Ale absolutně netušíme co s tím.
Poradíte někdo????
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL