Vynechávající řádky displej

Palubní počítač, Tempomat, automatické nastavení sklonu světlometů, váha vzduchu, navigace, barevný displej
Dave
Příspěvky: 98
Registrován: 11 kvě 2006, 11:16
Bydliště: Most

Příspěvek od Dave » 14 led 2008, 22:20

Nebo troje stejný vjetnamský digitálky kuchnout a dát tři do řady. To by možná šlo ne? No dá se s tím laborovat. Bude ale asi větší problém to trefit na správné mýsto když to bude o kousek víš nad spojem.
Opel Astra Caravan 2.0 DI

Reklama
 

Frydex
Příspěvky: 5540
Registrován: 19 pro 2006, 23:37
Bydliště: Ostrava jak Cyp
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Frydex » 14 led 2008, 23:49

chlapi, mám urvaný ten vodivý pásek od samotného displeje, to bude asi problém co ?
Moje Astrina 1,7DTi
Obrázek Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."

Sintom
Příspěvky: 110
Registrován: 31 říj 2006, 21:15
Bydliště: Praha 4 / Praha Radotín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sintom » 15 led 2008, 08:46

No ty vodivý gumy se obávám že nebudou mít takovou rozteč, že tam bude třeba půl milimetru, no a i kdyby tam bylo mín tak se to z délkou rozhodí a stejně to nepůjde. Co se týče stříbřící lázně mám bez galvanizování, naleju ponořím na půl hoďky a samo se to perfektn chtne na jakýkoliv kov. Ty jo fakt nevím co stím, udělali to magorsky, vůbec jim nedošlo že je to pro utomobilový průmysl, tohle bych dal tak možná do tý kalkulačky, ale né někam kde je vlhko horko zima navíc ta vlhkost pak zmrzne.

Mava
Příspěvky: 134
Registrován: 07 črc 2007, 06:12

Příspěvek od Mava » 15 led 2008, 18:37

Zajimalo by me v jake fazi doporucujete tu opravu. Vynechavaji mi nekdy 3 az 5 slopcu, ale nekdy treba taky jen jeden, ale obcas (hlavne v lete ve vedrech) se to rozesere, ze jich vynechava i vic, treba 8. Vzdy je to celkem citelne, ale stve me to. Klidne bych tu 1000 obetoval, ale zase nechci riskovat, ze to nevyjde a bude to jeste horsi. Takze se ptam jaka jsou rizika a jestli ma smysl do toho jit v mem pripade...

Dave
Příspěvky: 98
Registrován: 11 kvě 2006, 11:16
Bydliště: Most

Příspěvek od Dave » 16 led 2008, 08:40

Máš pravdu. V létě v teplech mi to dělalo taky více. V tvém případě bych ještě počkal až to bude dělat víc, a to stoprocentně příjde. Já se do toho pustil, už mě štvalo když jsem někoho vezl a ty otázky "co to tam máš". Vyzkoušel jsem si to na jednom TIDu, říkal jsem si holt ho obětuji v zájmu vědy. A šlo to v pohodě, jenže tam je to jednoduší. Pak když jsem rozebral MID tak jsem jen čuměl a hodně se rozmejšlel "odtrhnout či neodtrhnout", zvlášť když jsem se na to optal na pár vrakáčích a všude "nemáme". Jinak riziko nespravení a ještě horšího stavu tu je, záruku že to spravím ti nemohu dát, a to asi nikdo kdo to umí. Můj odhad je 90% bez problémů.
Opel Astra Caravan 2.0 DI

Mava
Příspěvky: 134
Registrován: 07 črc 2007, 06:12

Příspěvek od Mava » 17 led 2008, 18:17

A kolik si těch MIDů už opravoval a jaká byla bilance? :-) Taky mě napadla ještě jedna vychytávka. Už mám modrý podsvícení pudíků a chtěl bych to udělat i u displeje. Akorát bych tam nechtěl modrou, prý je pak za denního světla displej špatně čitelný, tak bych tam raději měl diody s bílým světlem. Myslím, že by to bylo čitelnější a vzhled by taky byl modernější než světlo od žárovek. Jak je tam vyřešené podsvícení? Jsou tam žárovky s paticí jako u budíků? Popř. jestli tam vedou nějaké plastové cesty, které světlo rovnoměrně rozvádějí...

Sintom
Příspěvky: 110
Registrován: 31 říj 2006, 21:15
Bydliště: Praha 4 / Praha Radotín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sintom » 17 led 2008, 18:28

Ahoj , náhodou modrá je skvěle vidět jukni se sem, to je Mid u mě... dokud nevynechával http://www.offroad-frontera.com/ pak dej články, pak rady a tipy, a pak dodělávka palubního počítače. holt s emusíš proklikat.

Co se týče opravy pustil jsme se do toho taky, nejdřív jsem to chtěl zkusit pájením (horkým vzduchem) takže jsem to zkusil nejdříve na starým tidu bohužel fólie už se rozteče při 180 stupních a pro cín potřebuju minimálně těch 230 takže tudy cesta nevedla. takže jsme to dělal dle doporučeného popisu, akorát místo lina jsem použil gumový těsnění. bohužel to dopadlo špatně už třikrát jsme to rozšroubovával a zašroubovával, ta rozteč jě moc malá a nejde se vůbec trefit. budu to zkoušet dál, ale myslím že se netrefím to jsem si to i na bokách i vepředu předlepil takže to přichycuju naprosto přesně ale nejde to :o/ (teda mě)

Sintom
Příspěvky: 110
Registrován: 31 říj 2006, 21:15
Bydliště: Praha 4 / Praha Radotín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sintom » 17 led 2008, 23:45

Jo a jsou tam 3 žárovky v paticích jako od budíků před nima světlovot a za displejem rozrážecí deska (takovej matnej plast) Použímám LEDky z GM ne ty obyčejný na 20 mA ale rozptylný na 100 mA a vypadá to čupr, ted jsem dělal další pokus a zase nic svítila mi půlka :o( už na to kašlu nechám to na víkend

Uživatelský avatar
Defender
Příspěvky: 5792
Registrován: 31 srp 2006, 19:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Defender » 18 led 2008, 07:31

No mně teda taky nesvítí nějaký fragmenty na displayi, ale skoro pokaždý jiný :roll: . Někdy svítí všechno a někdy se to skoro nedá číst, takže to je ta samá závada jako u všech? Díky. :)
Mobil : 602318645

Uživatelský avatar
Arwy
Příspěvky: 714
Registrován: 27 črc 2006, 16:50
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Arwy » 11 srp 2008, 11:35

Použil som Daveho postup a vizerá to nádejne. Pásku na prevodník som trafil na prvý krát. Pôvodne som sa do toho ani nechcel púšťať. Pokúšal som sa zlé kontakty (vypadávali mi asi 4 riadky) medzi páskou a prevodníkom "oživiť" kontoxom, ale po jedo aplikícií sa lepidlo začalo rozpúšťať a tak som pásku chtiac nechtiac musel odlepiť. Po vyčistení kontaktov a provizórnom prichytení lepiacou páskou sa oživili aj pôvodne vypadnuté stĺpce. Ešte špekulujem nad konečným upevnením pásky k prevodníku.
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL

Uživatelský avatar
Hany
Příspěvky: 538
Registrován: 09 čer 2006, 21:29
Bydliště: Napajedla, Uh. Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hany » 15 srp 2008, 12:37

Tak jsem se držel Daveho návodu a je to OK, jen horní řádek nemůžu,, nahnat,, ale to mě tak nevadí, hlavně když jsou sloupce dobré.
Já jsem tu pásku úplně od převodníku neodtrhával, jen ty vodívé spoje jsem očistil, kraj, cca 2-3 mě držel, tak jsem pak nemusel pracně usazovat zpět pásku na převodník, jen jsem ji natáhl, a přelepil izolepou, jak píše Dave.
fotky zkusím poslat Miloshovi, a s článkem od Davehoto to uděláme jako návod. Doufám, že Devemu to nebude vadit.
OPEL ASTRA G COMBI, 2000 EDITION , 1.7 DTI ISUZU , system BEHR

Uživatelský avatar
madalv
Příspěvky: 397
Registrován: 13 bře 2009, 11:56

Re: Vynechávající řádky displej

Příspěvek od madalv » 07 čer 2009, 22:12

Ahoj, mám TID a je nějaký potrhaný ten pásek (u toho co to má držet), ale nějak jsem se tu nedočetl, jestli se to tedy da spravit nebo ne...

Frydex
Příspěvky: 5540
Registrován: 19 pro 2006, 23:37
Bydliště: Ostrava jak Cyp
Kontaktovat uživatele:

Re: Vynechávající řádky displej

Příspěvek od Frydex » 07 čer 2009, 23:22

TID nebo MID ? Jestli je to opravdu TID, tak se vykašli na nějaké opravy... seženeš ho celý za 200-300,-
Moje Astrina 1,7DTi
Obrázek Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."

Odpovědět