..no, a ještě něco, jestli můžeš, tak se toho střepu Opláckého co nejdříve zbav, taky to chci dát do pořádku a okamžitě prodat, ale jaksi na to zatím nemám peníze, abych to opravil a prodal, opravdu budu rád, když se toho Opela zbavím, a koupím si zase Forda, to je alespoň lepší na opravu, no a vypadá taky dobře ( Focus).arnie píše:Ja mam opel taky jen chvili, ale moc spokojen zatim nejsem no. Snad se to brzy změni. Myslim, ze na tom vytaceni neco bude.
Svítí žlutá kontrolka motoru
Re: motor
- Reklama
jo, ale jo, proč by ne, jenže s Opelama je více problémů než je zdrávo, v servise ví prd a vořech, jenom vyměňují díly, to umím taky, mít na to prachy, tak to mám už opravené, tak si říkám, že si asi zařídím soukromý servis, páč ti hoši z nás dělají jenom blbce, když tam člověk přijede, tak nic neví a jenom zkoušejí, tak to dokážu já taky, měnit jeden díl po druhém o kterým si myslím, že je vadný! ale kdo to má platit?? fakt Opel je zmetek! se divím, že to vymysleli Němci, takový pedanti na preciznost, no asi to dělají ti němečtí přivandrovalci (Turci a jiná sv..), pak to má mít nějakou kvalitu, nakonec budeme rádi, když toho Opela budou dělat číňani, od těch alespoň člověk ví, co má čekat - levný a nic moc, pak to může člověk lehce hodit na vrakáč a koupit nový vůz!AstraDTI píše:Mno kamarad nedavno prodaval Opla s 1.6 16v a mel najeto vic nez 250tkm. Byl prvni majitel a spis motor podtacel nez co jinyho a zadny problemy s motorem nemel.
Ty jo, nechtěl jsem ale musím reagovat. A podle Tebe jiná auta problémy nemají? Jiné autorizované servisy, viz třeba škoda, se chovají jinak? Nebavme se teď o tom, že zmíněnou škodovku dělají ve skoro každém servisu a záleží jim na tom, jinej přístup, v 90% opraví. Ale o autorizovaných servisech. Nezlob se, ale neznám jediný, kde by nejeli systémem výměn dílů. Oni nemají zájem na tom, něco opravovat. Prostě vymění vadný díl. Když to není on, mění jiný. ALe to prostě dělají VŠICHNI. A teď flame.... WV, Ford, Škoda, Hyundai, MB, Audi... se vším jsem měl možnost jezdit a sype se na všem něco. Buď seš klikař a chytíš dobrej kus, nebo prostě jen furt opravuješ. Je to vždycky kus od kusu. A není to o tom, jestli to je zrovna Opel nebo co jinýho.Oliver píše: jo, ale jo, proč by ne, jenže s Opelama je více problémů než je zdrávo, v servise ví prd a vořech, jenom vyměňují díly, to umím taky, mít na to prachy, tak to mám už opravené, tak si říkám, že si asi zařídím soukromý servis, páč ti hoši z nás dělají jenom blbce, když tam člověk přijede, tak nic neví a jenom zkoušejí, tak to dokážu já taky, měnit jeden díl po druhém o kterým si myslím, že je vadný! ale kdo to má platit?? fakt Opel je zmetek! se divím, že to vymysleli Němci, takový pedanti na preciznost, no asi to dělají ti němečtí přivandrovalci (Turci a jiná sv..), pak to má mít nějakou kvalitu, nakonec budeme rádi, když toho Opela budou dělat číňani, od těch alespoň člověk ví, co má čekat - levný a nic moc, pak to může člověk lehce hodit na vrakáč a koupit nový vůz!
Na milion km, co mám nalítáno, jsem nejspokojenější s oplem, nejmíň problémů, vždycky jsem dojel domů...... což o podstatně luxusnějších a dražších autech říct nemůžu..... Tak vynech tuhle jednostrannou kritiku Opla jako celku!!!
END
no, nebýt mého švagra, který tento vůz má (ještě ale na něm nemá tolik kilometrů najeto co já) když tvrdil, že je to auto bez problémové, tak jsem si ho koupil taky, jenže, vše do času, jak přišly problémy, tak nikdo není schopný to opravit za přijatelnou cenu, vymněňovat jeden díl po druhém, než přijdu na tu závadu, dokážu já taky, ale v servise - značkovém servise, by to snad měli ti "supermani" umět! jenomže neumí nic, jenom ždímat peníze z lidí , tak jako vždy..
Vidíš, a já mám na astře 260tis. km a krom fouklýho těsnění pod hlavou na 240tis. je v pohodě. Jen běžné provozní opravy.Oliver píše:no, nebýt mého švagra, který tento vůz má (ještě ale na něm nemá tolik kilometrů najeto co já) když tvrdil, že je to auto bez problémové, tak jsem si ho koupil taky, jenže, vše do času, jak přišly problémy, tak nikdo není schopný to opravit za přijatelnou cenu, vymněňovat jeden díl po druhém, než přijdu na tu závadu, dokážu já taky, ale v servise - značkovém servise, by to snad měli ti "supermani" umět! jenomže neumí nic, jenom ždímat peníze z lidí , tak jako vždy..
A specielně na Euro Car Vik v Liberci si absolutně nemůžu stěžovat. Jen kladné hodnocení. (tím nechci pochlebovat jednomu členu zdejšího fóra)
END
ale jo, jenže nemáš motor Z a tyto motory jsou šmejd prvního stupně!! jenom kat tě stojí 27 tisíc u Opela!! na ten tvůj motor stojí nějakých cca 2 500 až 3 500 Kč! tak vo co go? a navíc zde jsou dvě lambdy, jedna za 4 500,- u Opela! ty máš jednu za nějakých cca 1800,-KčTrdlo píše:Oliver píše:no, nebýt mého švagra, který tento vůz má
Vidíš, a já mám na astře 260tis. km a krom fouklýho těsnění pod hlavou na 240tis. je v pohodě. Jen běžné provozní opravy.
A specielně na Euro Car Vik v Liberci si absolutně nemůžu stěžovat. Jen kladné hodnocení. (tím nechci pochlebovat jednomu členu zdejšího fóra)
To nemám, ale jak říkám, je to kus od kusu, ale to tak je v každé automobilce. A pokud ti nevyhovuje autor. servis, proč se nedomluvíš v nějakém neznačkovém? Nebo máš představu, že když je to Opel, tak to jde opravit jen u Opela?? A lamba origo na můj motor za 1800? Máš dobrý ceny. Já se slevou na servis koupil neorigo bosch LS7 za 2.400,-Oliver píše: ale jo, jenže nemáš motor Z a tyto motory jsou šmejd prvního stupně!! jenom kat tě stojí 27 tisíc u Opela!! na ten tvůj motor stojí nějakých cca 2 500 až 3 500 Kč! tak vo co go? a navíc zde jsou dvě lambdy, jedna za 4 500,- u Opela! ty máš jednu za nějakých cca 1800,-Kč
END
To nemám, ale jak říkám, je to kus od kusu, ale to tak je v každé automobilce. A pokud ti nevyhovuje autor. servis, proč se nedomluvíš v nějakém neznačkovém? Nebo máš představu, že když je to Opel, tak to jde opravit jen u Opela?? A lamba origo na můj motor za 1800? Máš dobrý ceny. Já se slevou na servis koupil neorigo bosch LS7 za 2.400,- [/quote]
..nevím jak ti to mám napsat, ale asi takto, pokud je nějaká závada, tak bys jako servisman měl vědět, že těch příčin je sice více, ale měl bys vědět, když ti člověk, který k tobě příjde do servisu, vědět, že to je tím a tím, my tu na netu řešíme podobné věci, je to sice podobné, ale nemůžeš si na to šáhnout a není to v reálu! takže, já jsem už něco do činění z autama měl, pak jsem se na to po převratě vyprd, no a nyní, je to tak, že pokud si sám nezjistím čím to je, ta porucha, tak ti nikdo v žádném servise nepomůže! proč? páč vědí velký kulový! chodí na školení a nic neumí, nebo to dělají záměrně!
..nevím jak ti to mám napsat, ale asi takto, pokud je nějaká závada, tak bys jako servisman měl vědět, že těch příčin je sice více, ale měl bys vědět, když ti člověk, který k tobě příjde do servisu, vědět, že to je tím a tím, my tu na netu řešíme podobné věci, je to sice podobné, ale nemůžeš si na to šáhnout a není to v reálu! takže, já jsem už něco do činění z autama měl, pak jsem se na to po převratě vyprd, no a nyní, je to tak, že pokud si sám nezjistím čím to je, ta porucha, tak ti nikdo v žádném servise nepomůže! proč? páč vědí velký kulový! chodí na školení a nic neumí, nebo to dělají záměrně!
Ok, konec flamu. Máš pravdu, měli by... Jenže jestli jsi si všiml, tak dneska ve většině servisech pracují mladí kluci těsně po učňáku a když se konečně něco naučí, stejně utečou za jinou prací, kvůli penězům.... Takže se asi ani nemůžeme moc divit, že prostě vyměňují systémem pokus omyl.....Oliver píše: ..nevím jak ti to mám napsat, ale asi takto, pokud je nějaká závada, tak bys jako servisman měl vědět, že těch příčin je sice více, ale měl bys vědět, když ti člověk, který k tobě příjde do servisu, vědět, že to je tím a tím, my tu na netu řešíme podobné věci, je to sice podobné, ale nemůžeš si na to šáhnout a není to v reálu! takže, já jsem už něco do činění z autama měl, pak jsem se na to po převratě vyprd, no a nyní, je to tak, že pokud si sám nezjistím čím to je, ta porucha, tak ti nikdo v žádném servise nepomůže! proč? páč vědí velký kulový! chodí na školení a nic neumí, nebo to dělají záměrně!
END
dily
Priklanim se k oliverovi, mel jsem skodu Fabia, po celou dobu co jsem ji mel 3roky zadna zavada, prodal jsem ji kvuli hezkym tvarum opela astry G, ale to byla velika chyba!!!!!!! Mam Opla 6 mesicu a mam najezdeno vice po servisech, nez po normalnich cestach. Je to katastrofa, nikdy v zivote bych si uz Opela nekoupil! Je to zmetek prvni tridy. A o tech servisech ani nemluvim.................Bych se musel vytocit! Presne jak rika Oliver, takhle muzu opravovat ai ja, vymenovat dily. Ale kdyz uz ti reknou je to lista, koupis listu, zjisti ze listou to neni, tak at ti za ni vrati penize ne? Kdyz to spatne diagnostikovali! Kde potom jsme????? To muzu menit dily do nekonecna! Jen tahaj z lidi penize, a zadni odbornici to nejsou!!!!! OPEL NEBRAT !!!!! nerikam, kazde auto ma neco, ale tohle uz je extrem. Ted mam pry zakarbonovany motor, rekli v oplu, oprava asi do 10 000Kč. Asi me z toho kramu brzo odvezou!! JE TO HEZKE AUTO, ALE NEHORAZNE SE TO SERE.
Re: dily
to jsi asi koupil nejaky špatný kousek ja mam astru 1.4 16V osm let a měnil jsem tlumiče,brzdove obložení,kosti stabylizátoru,filtry a olej.Nikdy se nestalo žeby se to zastavilo nebo jsem ji nenakopl. a vedle Fabie ji nemužeš ani postavit natož to srovnávat větší šrot jak Fábka je jen Hyundaiarnie píše:Priklanim se k oliverovi, mel jsem skodu Fabia, po celou dobu co jsem ji mel 3roky zadna zavada, prodal jsem ji kvuli hezkym tvarum opela astry G, ale to byla velika chyba!!!!!!! Mam Opla 6 mesicu a mam najezdeno vice po servisech, nez po normalnich cestach. Je to katastrofa, nikdy v zivote bych si uz Opela nekoupil! Je to zmetek prvni tridy. A o tech servisech ani nemluvim.................Bych se musel vytocit! Presne jak rika Oliver, takhle muzu opravovat ai ja, vymenovat dily. Ale kdyz uz ti reknou je to lista, koupis listu, zjisti ze listou to neni, tak at ti za ni vrati penize ne? Kdyz to spatne diagnostikovali! Kde potom jsme????? To muzu menit dily do nekonecna! Jen tahaj z lidi penize, a zadni odbornici to nejsou!!!!! OPEL NEBRAT !!!!! nerikam, kazde auto ma neco, ale tohle uz je extrem. Ted mam pry zakarbonovany motor, rekli v oplu, oprava asi do 10 000Kč. Asi me z toho kramu brzo odvezou!! JE TO HEZKE AUTO, ALE NEHORAZNE SE TO SERE.
X14XE HATCHBACK
auto
Mas nejake zkusenosti s hyudaem? Myslis ze je to taky strep? Je to mozny, ze jsem trefil na nejaky spatny kus, ale uz me to vazne neba! Jen to zere penize. Ty mas Z14XE? Tohle jsou pry nejvetsi kudry. O oplech se vzdy rikalo, ze maji super motory, tak me tohle prave prekvapilo, ze to mam zakarbonovane, jede mi to na 3 valce.