to je pouze oprava diod, ale může být vadné i něco jiného, ale v 90 procentech to je ten můstekJardaLN píše: Kde to tak lacino repasujou ??
Měl jsem to ale komplet diody ložiska regulátor uhlíky
HELP - Servo
- Reklama
Za C známýmu servo vrčelo a údajně odešla regulace která přepouští olej levá pravá strana a právě ta deska s regulací ho měla stát 7000,-spermin píše:buď máš malo náplně v hydraulice serva, nebo to bude nějaký kontakt u serva. Jinak by to dělaloBossMeloss píše:Jo jezdil jsem a baterku prubezne proměřoval a vše ok pak jsem jel ke znamýmu co mi udržuje mazlyka a po konzultaci s nim to vypada čistě jen na servo tak jsem ted strašně štasnej za tech cca asi 7000. No zitra to tam rano vezu na pořádnou kontrolu a pak dam schvalne vedet.
diky moc kluci za info
A úplně nahodile= kontakt-studený spoj
B stále. vadné servo nebo přívod energie.
pokud to dělá ve stejné poloze, bude to kontakt nebo ta náplň
Caravan 1,6 16 V Elegance 1998
No mě to odešlo celý nejdřív se měnily diody a nakonec se zjistilo že to kleklo i s regulátorem No a když už to bylo takhle rozebraný tak se to udělalo celý kromě obalu a kotvyspermin píše:to je pouze oprava diod, ale může být vadné i něco jiného, ale v 90 procentech to je ten můstekJardaLN píše: Kde to tak lacino repasujou ??
Měl jsem to ale komplet diody ložiska regulátor uhlíky
Jenom diody snad stojí 1200,-
Caravan 1,6 16 V Elegance 1998
- BossMeloss
- Příspěvky: 54
- Registrován: 15 úno 2007, 18:10
- Bydliště: Liberec
tak jsem si byl vecer pro auto a celý to proměřovaly a dle jeho tvrzení je cele servo v prd.. takze pokud budu chtít zkusej ho sehnat nekde na vrakači, ale až po novim roce.
Zkusim mu jestě poslat tady podnety od Vas ale ma v servise kluka co delal v Oplu a ten mu rekl ze je to na 90% servo
Zkusim mu jestě poslat tady podnety od Vas ale ma v servise kluka co delal v Oplu a ten mu rekl ze je to na 90% servo
Atra Kombíček 16 16V 1999 Elegance jedině kombi
Ak máš posilovač od TRW tak skús niektoré servisné stredisko http://www.intercars.sk/?id=178&lang=SK&BossMeloss píše:tak jsem si byl vecer pro auto a celý to proměřovaly a dle jeho tvrzení je cele servo v prd.. takze pokud budu chtít zkusej ho sehnat nekde na vrakači, ale až po novim roce.
Zkusim mu jestě poslat tady podnety od Vas ale ma v servise kluka co delal v Oplu a ten mu rekl ze je to na 90% servo
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Zdravím, taky jsem měl trable se servem. Projevovalo se mi to tak, že při studeným motoru, vše OK. Jakmile se zahřál, tak taky fungovalo, ale když jsem chcípnul motor a znova nastartoval, tak se servo nechytlo. Znovu naskočilo, až když jsem třeba hodinku-dvě nechal chaldnout motor, tak po nastartování zase fungovalo.BossMeloss píše:tak jsem si byl vecer pro auto a celý to proměřovaly a dle jeho tvrzení je cele servo v prd.. takze pokud budu chtít zkusej ho sehnat nekde na vrakači, ale až po novim roce.
Zkusim mu jestě poslat tady podnety od Vas ale ma v servise kluka co delal v Oplu a ten mu rekl ze je to na 90% servo
Naštěstí bylo auto ještě v záruce bazaru, ti se k tomu postavili čelem a vše proměřovali a nakonec uznali, že je v pr.. servo a sehnali nějaký z vrakáče, který už funguje. Při kontrole toho starého zjistili, že prosakoval ten olej a kapal přímo na svorkovnici na servu a tam to zřejmě dělalo neplechu, protože i když ho potom přetěsnili a vytkoušeli, tak se závada projevovala znova.
Přeju hodně štěstí při opravě.
Začal bych pojistkou serva F23(10A) a F7 (80A). Pokud jsou dobré, udělal bych na diagnostice test motoru serva. Pokud ho nespustím ani přes TECH 2, tak měním sevo. Pokud ho spustím, hledal bych problém v koncovkách a drátech co vedou k servu. Ale pozor, starší serva nejdou diagnostikovat. Pozná se to podle toho, kolik pinů je v koncovce u pojistek v motorovém prostoru (2 nebo 3 piny - 2 piny bez diagnostiky)
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
- BossMeloss
- Příspěvky: 54
- Registrován: 15 úno 2007, 18:10
- Bydliště: Liberec
Jaké tam máš. Jedno TRW (GENERACE 1) bych měl na prodej za 3500,. Kč.
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
- BossMeloss
- Příspěvky: 54
- Registrován: 15 úno 2007, 18:10
- Bydliště: Liberec