max 150? 2.0dtl
- Reklama
- Luboš X17DTL
- Příspěvky: 2216
- Registrován: 03 črc 2007, 20:51
- Bydliště: Slatina(NJ)
Zkuste si někdy se zahřátým motorem na neutrál dát plný plyn klidně na takových 5 vteřin. Je to to samé jako na emisích, motoru to neuškodí. Od toho můžete odvodit maximální teoretickou rychlost. Píšu teoretickou, protože existuje něco jako odpor vzduchu, valivý odpor kol atd. Já sám mám zkušenost, že s mým motorem nedosáhnu větší trvalé rychlosti než 160 km/h. Ale teď bych kecal, při kolika otáčkách.
Opel Astra F Caravan X17DTL (už má novou majitelku)=>
Astra G Caravan 1,7 DTi (na to se už jen dívám)=>
něco malého černého patří ženě a já nemám nic:-(
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=10583
Astra G Caravan 1,7 DTi (na to se už jen dívám)=>
něco malého černého patří ženě a já nemám nic:-(
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=10583
- genius0011
- Příspěvky: 2289
- Registrován: 24 říj 2007, 22:46
- Bydliště: Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
- Luboš X17DTL
- Příspěvky: 2216
- Registrován: 03 črc 2007, 20:51
- Bydliště: Slatina(NJ)
Na to ti tak na emisích budou dávat majzla. Jak jinak by je dělali, tak to prostě u Diesela je.genius0011 píše:Moc bych s tím plným plynem neriskoval pokud nevíš v jakým stavu je rozvoďák, nejvíc prasklejch řemenů je právě na neutrál
Opel Astra F Caravan X17DTL (už má novou majitelku)=>
Astra G Caravan 1,7 DTi (na to se už jen dívám)=>
něco malého černého patří ženě a já nemám nic:-(
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=10583
Astra G Caravan 1,7 DTi (na to se už jen dívám)=>
něco malého černého patří ženě a já nemám nic:-(
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=10583
2DI
no ten diesel si urcite clovek nekupuje koli maximalke ale spotrebe a fajnsmeker koli krutiacemu.. 2.2DTI samozrejeme maju uplne ine vykony, dnesne turbo diesle sa v normalnych prevedeniach takmer vykonovo rovnaju benzinom v rovnakom objeme.. samozrejme benzin tazi z otacok a diesel z krutiaceho momentu..
inak X20DTL sa kombinoval s prevodovkami ktore maju kratke stupne takze aj ked mu zabezpecite chip na cca 80kW na maximalke mu to neprida lebo ho otacky nepustia.. no v kazdom pripade 150km/h je problem,v pohode by s tym vykonom 60kW a najkratsou prevodovkou mal dat cca 175km/h ..
inak X20DTL sa kombinoval s prevodovkami ktore maju kratke stupne takze aj ked mu zabezpecite chip na cca 80kW na maximalke mu to neprida lebo ho otacky nepustia.. no v kazdom pripade 150km/h je problem,v pohode by s tym vykonom 60kW a najkratsou prevodovkou mal dat cca 175km/h ..
Astra G - sportive, X20DTL, 1999, 3dv, spotreba 3,5-5 l/100km leto , 4,5-6 l/100km zima
jj nieco tam bude, zatial urcite viem ze mam zaneseny egr ventil to citim v nizsich otackach, podla toho co som zistil ale na maximalku vplyv nema , niekto spominal vahu vzduchu, tu mi predajca hovoril, ze je nova aj tak vypada,,,,skusim pozicat od kamosa a vymenit,,,,kazdopadne ked opravim ten egr tak pojdem na diagnostiku a uvidim kde je problem
Neztracej nadeji - brachovi odesel EGR ventil na dieselu (ne Opel) a krom problemu v nizkejch otackach to celkove melo nizsi vykon a moc se to na dalnici nerozjelo.rodel99 píše:jj nieco tam bude, zatial urcite viem ze mam zaneseny egr ventil to citim v nizsich otackach, podla toho co som zistil ale na maximalku vplyv nema ,