Olej místo nafty

Odpovědět
rusty
Příspěvky: 40
Registrován: 26 dub 2006, 07:23
Bydliště: Liberec

Olej místo nafty

Příspěvek od rusty » 25 črc 2006, 07:51

Ahoj, máte někdo zkušenosti s olejem místo nafty? Znám už hodně lidí, co na to běžně jezdí, jen nikoho s oplem dti a nechci bejt první:-)
2.0 di 16V Caravan Sport '98 EX

Reklama
 

Luky
Příspěvky: 1556
Registrován: 14 úno 2006, 15:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luky » 25 črc 2006, 09:00

Kdyz si chces znicit auto...
Si nevidel, jak dopad ten Golf, co s nim testovali jizdu na fritovaci olej? Par desitek tisic km prezil s drobnejsima poruchama (i kdyz to ze te to nekde necha je hnus) nez se uplne rozsypal.
--- Astra G '98 1.4 16V ---

Uživatelský avatar
Vojta
Příspěvky: 8053
Registrován: 25 led 2006, 12:39
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vojta » 25 črc 2006, 09:10

čerpadlo BOSCH PSG5 stojí 53000 v oplu, záleží na tobě jestli si ho chceš zadřít olejem....
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel

Marhonza
Příspěvky: 47
Registrován: 26 čer 2006, 12:28
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Marhonza » 25 črc 2006, 09:36

No sám mám diesla a nedělám to ale známý s Escortem má najeto nějakých 50 tis km. Co jsem o tom tak četl tak je vhodnější čerpadlo Bosh než Lucas a v tom Escortu má přitom Lucase. Nejezdí ale na čistý olej. Jezdí na směs 30 Nafta/70 olej pokud je teplo jinak tak 50/50 případně méně. V zimě jezdí myslím jen na naftu. Používá ale čistý v obchodě koupený rostlinný olej - ne použitý z friťáku. Říká že čistý olej bez předehřevu je pro auto smrťák, ale ve směsi s naftou prý je to v pohodě právě i u Lucase. Jinak exisuje i firma co dělá přestavbu auta a stojí to kolem 30-ti tisíc. To je pak v autě druhá nádrž na naftu, je tam předehřev oleje a přepínač mezi naftou a olejem. Startuje se na naftu, pak se to přepne na olej a dojíždí se zase na naftu, aby v palivovém systému zůstala nafta.
Zatím astru nemám, ale chci ji

Uživatelský avatar
Marky
Příspěvky: 1821
Registrován: 13 bře 2006, 17:39
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marky » 25 črc 2006, 10:47

Luky píše:Kdyz si chces znicit auto...
Si nevidel, jak dopad ten Golf, co s nim testovali jizdu na fritovaci olej? Par desitek tisic km prezil s drobnejsima poruchama (i kdyz to ze te to nekde necha je hnus) nez se uplne rozsypal.
Nebyl to nahodou Renault R19 :wink: . Ale jestli se nepletu tak hlavne dojel na to, ze to testovali kdyz byla rano teplota kolem nuly a mene. Jinak osobne toho vubec zastancem nejsem a silne bal bych se toho tam dat. Na straem eFku jsem obcas jezdil na Naturdiesel a problem s tim nebyl, ale u DTi to bych se velmi silne bal.

Luky
Příspěvky: 1556
Registrován: 14 úno 2006, 15:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luky » 25 črc 2006, 11:30

Marky píše:Nebyl to nahodou Renault R19 :wink: . Ale jestli se nepletu tak hlavne dojel na to, ze to testovali kdyz byla rano teplota kolem nuly a mene. Jinak osobne toho vubec zastancem nejsem a silne bal bych se toho tam dat. Na straem eFku jsem obcas jezdil na Naturdiesel a problem s tim nebyl, ale u DTi to bych se velmi silne bal.
Ja to videl na novym Golfu V, ale je mozny, ze to testovali i na starsich sunkach. Jinak s tou teplotou mas pravdu, rano byla docela kosa.
Muj nazor na tohle je, ze jeste ta cena nafty je unosna a zere min jak benzinak, takze cpat tam nejaky "vychytavky" se muze pekne prodrazit.
--- Astra G '98 1.4 16V ---

Charlie
Příspěvky: 1047
Registrován: 14 čer 2006, 12:16
Bydliště: Hořovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Charlie » 25 črc 2006, 13:16

No Svět Motorů to zkoušel na Renaultu 19
Corsa C 1,0 12V, Peugeot 607 2,2HDi,

Luky
Příspěvky: 1556
Registrován: 14 úno 2006, 15:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luky » 25 črc 2006, 14:27

Charlie píše:No Svět Motorů to zkoušel na Renaultu 19
Tohle byli Nemci a myslim, ze jsem to videl v Autotipu, kterej to od nich prevzal.
--- Astra G '98 1.4 16V ---

wlcak
Příspěvky: 478
Registrován: 06 črc 2006, 03:02
Bydliště: Praha

Příspěvek od wlcak » 25 črc 2006, 16:54

Luky píše:
Charlie píše:No Svět Motorů to zkoušel na Renaultu 19
Tohle byli Nemci a myslim, ze jsem to videl v Autotipu, kterej to od nich prevzal.
jsem taky četl o tom golfu V. Ale myslím, že si na to čerpadlo vydělal, úsporou na oleji. :)

Já si třeba nedokážu představit jak jdu do delvity pro 50 lahví oleje a pak si to někde venku nalejvám, by na mě určitě všici čučeli jak na idiota.. :lol: :lol:
Astra G coupe Z22SE

rusty
Příspěvky: 40
Registrován: 26 dub 2006, 07:23
Bydliště: Liberec

Příspěvek od rusty » 26 črc 2006, 07:50

Právě že zcela běžně na to jezdí už docela dost aut. A zkuste mrknout do kauflandu, když mají akci na olej, třeba za 15kc, co se tam u toho děje. Paleta vydrží pár minut. Ta přestavba je důležitá hlavně na zimu a těch 30tisic je hodně. Dá se sehnat celá sada na přestavbu za 4tis. V tom je nejdřív elektr. ohřev a když se motor zahřeje, tak to ohřívá jen voda. Dvě nádrže jsou blbost. Viděl jsem nekde na Něm. stránkách předělanou Vectru dti a měla jen tu předehřívací baňku jinak nic. Kdo z vás co máte koksaky najezdíte aspoň 40-50tis za rok? Já jezdím dost a je rozdíl tankovat litr za 30 nebo za 16kc...
2.0 di 16V Caravan Sport '98 EX

Krenstik
Příspěvky: 55
Registrován: 12 črc 2006, 13:31
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krenstik » 28 črc 2006, 11:40

Nemyslim si ze vstrikovace budou nadseny hustym olejem. Mozna s tim ohrevem, ale i tak. Mozna jen v nejakem starem dieslu.
Zafira 2,0 DTi Elegance, tempomat, klima, 4x airbag, El okna, Alarm s dalkovym startem, CB radio FOTO

Luky
Příspěvky: 1556
Registrován: 14 úno 2006, 15:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luky » 01 srp 2006, 09:03

Tak jsem vcera vyhrabal Autotip a schvalne jsem se podival, ktery to auto tam testovali.
Jedno byl dvojkovej Golf, kterej si s olejem poradil vcelku bez problemu a najeto bylo nekolik desitek tisic km.
Jako druhej sel na test Golf V a ten to nerozchodil. Ujeto 4200km a naky drobny, nez ho museli odtahnout. Mimo par blbosti uplne odeslo turbo. Pry to bylo zaneseni lopatek, takze jejich variabilni nataceni nefungovalo a zvysily se tak otacky. Max. je pry kolem 216 000 ot/min, tohle jelo na 250 000 - 300 000 ot/min. Videl jsem ten obrazek a ty lopatky byly uplne na sra..y.
Pry ale po nejake uprave by to mohlo chodit, otazka je, na kolik by to vyslo.
--- Astra G '98 1.4 16V ---

Odpovědět