moje ccko a vsetko o nom
Napsal: 04 led 2009, 15:32
Zdravim Vas všetkých, kedže je tá zima a nudím sa, tak sa idem s vami podeliť o moje Cečko.
Všetko to začalo letom 2006, kedy na dovolenke v Chorvátku som sa z neviem akých dôvodom zamiloval do VC. Po ceste na pláž vždy jedna parkovala a nemohol som sa vynadívať na tie krivky. Situácia u nás doma bola taká, že sme mali starého Renaulta a bol čas na nové auto. Pár krát som doma rodičom VC spomenul, že je to krásne auto no vždy sa na to nejako zabudlo. No jedného dňa som prišiel z nočnej a už o 9 ráno ma budila mama s tým že vstávaj zachvíľu ti príde auto!!! Šok by bolo slabé slovo. Stála tam Vectra C modrej farby, viac som vedieť nemusel, kedže som bol stále v šoku. Ani neviem ako sa to celé udialo a zrazu bola naša.
rv2003, 2,0DTI, mala najazdené 160t, zachovalá, všetko ok
Úplna sériovka na plecháčoch ale vtedy som to absolútne neriešil. Mal som iba 21 rokov a moc som sa v autách nevyznal. Až keď som sa potom začal zaujímať o svet Vectier som objavil možnosti.
Ako prvé sa vymenili zadné tlmiče, olej a filtre. Potom prišla na radu maska Lexmaul a biele blinkre. Takto bolo auto celu zimu až do jary. Na jar muselo dojsť na výmenu serva za repasované. Po nom prišlo na nové Alu BSA 7x17 225/45.
V ten istý týždeň sa dávali aj najtmavšie fólie. Tesne po nich nasledovala inštalácia xenonového kitu 8000k, ich výškové zoštelovanie a nastavenie.
To sa písal rok 2007 v ktorom som ešte vymenil zadné svetlá za smavšie z verzie GTS. Takto auto prešlo celým rokom 2007. Až v zime došlo na nové Angel Eyes.
Na jar 2008 som kúpil nové kola MAM RS1 tentokrát 9,5x19 na pneu 225/35.
Zákonite muselo prísť aj na znížené pružiny, vybral som značku Inter Alloy no od pokojnosti to bolo ďaleko, predok sadol omnoho menej ako zadok.
Pred znížením:
Po znížení:
Auto som doplnil chromovovými lištamy a krytmi kľučiek(vtedy sa mi to ešte páčilo). Potom prišlo navýmenu zadného tlmiču za trochu športovejší(10cm) a z nudy som prestriekal stare svetlá čiernym sprejom (no niesom samovrah ich používať na cestách). Dal sa aj nainštalovať systém Magicar M100AS vrátane dialkového štartu(je to dobrá vec)
Následne som sa rozlúčil s EA z dôvodu, že sa mi páčili klasické čierne GTS, tak som podľa návodu z webu rozobral staré a prestriekal vnútro na čierno.
Na auto sa ešte stihlo dať modré podsvietenie(aj ext. aj int.)
No potom prišlo pre mňa tzv. uvedomovacie obdobie, začal so mať odpor k chromu a "show and no go" ma dosť hnevalo. To znamenalo, že všetok chróm išiel z auta dole. Prestriekal som na čierno špz držiaky, bočne blinkre, či anténu. Na aute zostala iba zadná kufrová lišta.Bolo pridaných pár drobnosí v podobe zisilovača a subwooferera, flat stieracov,šišky na lepšie sanie.
Keďže jednostranný výfuk sa mi na Vectru moc nehodil dala sa dorobiť aj druhá strana.
Tak takto sa zakončil rok 2008. No už viem čo od auta chcem, rozohodol som sa pre kúpu nového(pôvodne som chcel ostať verný vectre v podobe 3,2V6) no po dlhom zvažovaní som zatiaľ pre Astra Coupe turbo z dôvodu že chcem jazdiť šprinty a občas okruh(samozrejme po nejakých motorových úpravách). Každopádne ma teší, že moje C ostane v rodine otcovi takže bude stále v dobrých rukách.
Mal som v plane dat tie alu prestriekat na plno ciernu, ale zrejme usetrim peniaze na planovane turbo.
Fotecka spolocne s autickom naj kamosa Honda Civic 1.8Vti(169ps)
Snaď sa uvidíme pri dalšom článku dúfam, že už bude o Coupečku. čaute
Všetko to začalo letom 2006, kedy na dovolenke v Chorvátku som sa z neviem akých dôvodom zamiloval do VC. Po ceste na pláž vždy jedna parkovala a nemohol som sa vynadívať na tie krivky. Situácia u nás doma bola taká, že sme mali starého Renaulta a bol čas na nové auto. Pár krát som doma rodičom VC spomenul, že je to krásne auto no vždy sa na to nejako zabudlo. No jedného dňa som prišiel z nočnej a už o 9 ráno ma budila mama s tým že vstávaj zachvíľu ti príde auto!!! Šok by bolo slabé slovo. Stála tam Vectra C modrej farby, viac som vedieť nemusel, kedže som bol stále v šoku. Ani neviem ako sa to celé udialo a zrazu bola naša.
rv2003, 2,0DTI, mala najazdené 160t, zachovalá, všetko ok
Úplna sériovka na plecháčoch ale vtedy som to absolútne neriešil. Mal som iba 21 rokov a moc som sa v autách nevyznal. Až keď som sa potom začal zaujímať o svet Vectier som objavil možnosti.
Ako prvé sa vymenili zadné tlmiče, olej a filtre. Potom prišla na radu maska Lexmaul a biele blinkre. Takto bolo auto celu zimu až do jary. Na jar muselo dojsť na výmenu serva za repasované. Po nom prišlo na nové Alu BSA 7x17 225/45.
V ten istý týždeň sa dávali aj najtmavšie fólie. Tesne po nich nasledovala inštalácia xenonového kitu 8000k, ich výškové zoštelovanie a nastavenie.
To sa písal rok 2007 v ktorom som ešte vymenil zadné svetlá za smavšie z verzie GTS. Takto auto prešlo celým rokom 2007. Až v zime došlo na nové Angel Eyes.
Na jar 2008 som kúpil nové kola MAM RS1 tentokrát 9,5x19 na pneu 225/35.
Zákonite muselo prísť aj na znížené pružiny, vybral som značku Inter Alloy no od pokojnosti to bolo ďaleko, predok sadol omnoho menej ako zadok.
Pred znížením:
Po znížení:
Auto som doplnil chromovovými lištamy a krytmi kľučiek(vtedy sa mi to ešte páčilo). Potom prišlo navýmenu zadného tlmiču za trochu športovejší(10cm) a z nudy som prestriekal stare svetlá čiernym sprejom (no niesom samovrah ich používať na cestách). Dal sa aj nainštalovať systém Magicar M100AS vrátane dialkového štartu(je to dobrá vec)
Následne som sa rozlúčil s EA z dôvodu, že sa mi páčili klasické čierne GTS, tak som podľa návodu z webu rozobral staré a prestriekal vnútro na čierno.
Na auto sa ešte stihlo dať modré podsvietenie(aj ext. aj int.)
No potom prišlo pre mňa tzv. uvedomovacie obdobie, začal so mať odpor k chromu a "show and no go" ma dosť hnevalo. To znamenalo, že všetok chróm išiel z auta dole. Prestriekal som na čierno špz držiaky, bočne blinkre, či anténu. Na aute zostala iba zadná kufrová lišta.Bolo pridaných pár drobnosí v podobe zisilovača a subwooferera, flat stieracov,šišky na lepšie sanie.
Keďže jednostranný výfuk sa mi na Vectru moc nehodil dala sa dorobiť aj druhá strana.
Tak takto sa zakončil rok 2008. No už viem čo od auta chcem, rozohodol som sa pre kúpu nového(pôvodne som chcel ostať verný vectre v podobe 3,2V6) no po dlhom zvažovaní som zatiaľ pre Astra Coupe turbo z dôvodu že chcem jazdiť šprinty a občas okruh(samozrejme po nejakých motorových úpravách). Každopádne ma teší, že moje C ostane v rodine otcovi takže bude stále v dobrých rukách.
Mal som v plane dat tie alu prestriekat na plno ciernu, ale zrejme usetrim peniaze na planovane turbo.
Fotecka spolocne s autickom naj kamosa Honda Civic 1.8Vti(169ps)
Snaď sa uvidíme pri dalšom článku dúfam, že už bude o Coupečku. čaute