Příspěvek
od jerry mouse » 06 říj 2014, 22:35
Mám taky pocit že to ovlivnuje konštrukcia motora ako aj nespravny spôsob ovladania auta, myslim bud to podtačanie motora alebo zase pretačanie, ale najskôr to bude podtačanim! Mál si už na tvojej zafke dvojhmotny zotrvačnik, lebo ked sa nemylim tak od modelu 04 a vyššie ho tam ladovali a motor išiel o dosť jemnejšie. Dnešne dizlaky sú už všetke z dvojhmotenkou ale aj tak niečo praskne ale už nie tak často!

EDIT: Asi založim obdobne vlakno:

Kolik vám vydržela klika na dizlu? A budeme mať prehľad ako to je v skutočnosti aj zo životnostou kľuky!

Mimochodom do vzdialenej buducnosti pozeram aj po inej alternative tohoto motora kandidatom sú: 1.9cdti resp. 2.0 cdti z novšej proviencie kde je potrebne doriešiť elektroniku a tradáááá do upgrade!
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957