Autorídio Mosfet s DVD. TV, MP3 a 3,5"TFT
Napsal: 09 pro 2007, 23:00
Tak jsem si k Vánocům pořídil nové autorádio, takže tady jsou parametry, rady k montáži a fotky jak vypadá v astře.
Parametry a funkce:
Rádio lze bez problémů do astry namontovat, je k němu redukce od ISO konektoru k e konektrou autorádia, má vlastní pojistku na kabelech. Na kabelech redukce je potřeba udělat úpravu zapojení, pro Opel je nutné zaměnit oranžový kabbel s červeným, jinak autorádio sice hraje, ale po vypnutí klíčku si smaže paměť. Já ty dráty prostě přestřihl a spojil přes svorku červený na oranžový a opačně. A pak je nutné přestřihnout žlutý kabel, jinak zhasíná po zapnutí rádia datum na TID/MID displeji. KOnektor na anténu zřejmě potřebuje redukci, jelikož jsem jí neměl, tak jsem konektro na rádiu přizpůspbil anténímu konektoru auta, takže jsem přesahující měděný plech konektoru od rádia odstřihl, po této úpravě do sebe konektory perfektně pasují. Při montáži je lepší si vyndat schránku před spolujezdcem, protože rádio má další vstupy a výstupy řešené přes kabeli zakončené CINCH konektory a je doecla práce to všechno naskládat do prostoru pro rádio, opel tu skutečně místa nazbyt nemá.
A tady jsou fotky z montáže a výsledek:
Další fotky budu přidávat, nebyl zatím čas rádio nafotit v provozu.
Text a práce by Charlie
Foto by Zelvicka
Parametry a funkce:
- - 1DINové rádio o výkonu 4x60 W
- odnímatelný čelní panel s 3,5" TFT displejem (úhlopříčky 9cm)
- MP3 a DVD přehravač
- Slot na paměťové karty a konektor USB
- vestavěný TV tuner (zatím nemám anténu, takže nevyzkoušeno)
- vstup z couvací camery (budu též montovat, jen co na ní budou penízky)
- výstupy na zesilovač, externí monitory, atd.
- - smotné 1DIN autorádio
- odnímatelný čelní panel v pouzdře
- montážná rámeček
- dálkový ovladač
- kabelová redukce od konektoru rádia k ISO konektoru vozidla
- USB kabel
- vyndavací vidličky a montážní materiál
- návod v anglickém jazyce
Rádio lze bez problémů do astry namontovat, je k němu redukce od ISO konektoru k e konektrou autorádia, má vlastní pojistku na kabelech. Na kabelech redukce je potřeba udělat úpravu zapojení, pro Opel je nutné zaměnit oranžový kabbel s červeným, jinak autorádio sice hraje, ale po vypnutí klíčku si smaže paměť. Já ty dráty prostě přestřihl a spojil přes svorku červený na oranžový a opačně. A pak je nutné přestřihnout žlutý kabel, jinak zhasíná po zapnutí rádia datum na TID/MID displeji. KOnektor na anténu zřejmě potřebuje redukci, jelikož jsem jí neměl, tak jsem konektro na rádiu přizpůspbil anténímu konektoru auta, takže jsem přesahující měděný plech konektoru od rádia odstřihl, po této úpravě do sebe konektory perfektně pasují. Při montáži je lepší si vyndat schránku před spolujezdcem, protože rádio má další vstupy a výstupy řešené přes kabeli zakončené CINCH konektory a je doecla práce to všechno naskládat do prostoru pro rádio, opel tu skutečně místa nazbyt nemá.
A tady jsou fotky z montáže a výsledek:
Další fotky budu přidávat, nebyl zatím čas rádio nafotit v provozu.
Text a práce by Charlie
Foto by Zelvicka