CDR500 Utržený hlavní knoflík
CDR500 Utržený hlavní knoflík
Zdravím astráci.
Mám takový menší problém. Na mém rádiu CDR500 se mi podařilo ukroutit ten hlavní knoflík, ten co ovládá hlasitost a zapnutí/vypnutí autorádia. Spínač pod ním byl od vždycky problémový, vyžadoval hodně cviku (a bohužel i hodně síly) abych vůbec dokázal rádio zapnout a teď už je konečně úplně mrtvý, knoflík se na něm jen volně protáčí. Neřešil tu někdo stejný problém? Prozatím nebudu rádio vypínat a hlasitost vyřeším z volantu, ale rozhodně to chci opravit.
Říkám si, že nejjednodušší řešení je vyndat rádio, rozebrat a vyměnit ten spínač. Nějaký návod k vnitřku rádia by se nenašel? Taky netuším, jestli se ten bazmek dá vůbec samotný sehnat a kolik by to cca stálo.
Mám takový menší problém. Na mém rádiu CDR500 se mi podařilo ukroutit ten hlavní knoflík, ten co ovládá hlasitost a zapnutí/vypnutí autorádia. Spínač pod ním byl od vždycky problémový, vyžadoval hodně cviku (a bohužel i hodně síly) abych vůbec dokázal rádio zapnout a teď už je konečně úplně mrtvý, knoflík se na něm jen volně protáčí. Neřešil tu někdo stejný problém? Prozatím nebudu rádio vypínat a hlasitost vyřeším z volantu, ale rozhodně to chci opravit.
Říkám si, že nejjednodušší řešení je vyndat rádio, rozebrat a vyměnit ten spínač. Nějaký návod k vnitřku rádia by se nenašel? Taky netuším, jestli se ten bazmek dá vůbec samotný sehnat a kolik by to cca stálo.
Astra J Sports Tourer, A20DTH, 2012
Předchozí: Astra G Caravan Njoy, Z16XE, 2003
Předchozí: Astra G Caravan Njoy, Z16XE, 2003
- Reklama
Re: CDR500 Utržený hlavní knoflík
vymena cudliku by me taky zajimala..
Opel Meriva A 1,4 16v Twinport
ex autíčko: Mazlik = Opel Astra G Caravan 1,8 16v Comfort
ex autíčko: Mazlik = Opel Astra G Caravan 1,8 16v Comfort
- marko100le
- Příspěvky: 337
- Registrován: 07 čer 2009, 08:27
- Bydliště: ruzomberok
Re: CDR500 Utržený hlavní knoflík
a ktory typ VDO alebo DELCO .
lebo jedno pokazede DELCO na ND mam doma tak by som ti ten knoflik (popripade cely plosak s tim knoflikom)pustil za rozumnu cenu.
lebo jedno pokazede DELCO na ND mam doma tak by som ti ten knoflik (popripade cely plosak s tim knoflikom)pustil za rozumnu cenu.
_ _ _ Zafira 2.0 Di 16 V 2000 _ X20DTL _s CHIPOM
_ _ _ Citroen C15 D_ _ _
_ _ _ Suzuki Samurai SJ 410_ _ _
_ _ _ Citroen C15 D_ _ _
_ _ _ Suzuki Samurai SJ 410_ _ _
Re: CDR500 Utržený hlavní knoflík
Cau mám doma jedno rozebráne radio jestli chceš mužů poslat
[color=#000000]Mirdova2908-Tempomat,4xEl.okna,Pp od davida a mnoho dalsich veci[/color]
Kia ceed 1.6crdi 94kw,2013
Kia ceed 1.6crdi 94kw,2013
Re: CDR500 Utržený hlavní knoflík
Je to asi VDOmarko100le píše:a ktory typ VDO alebo DELCO .
lebo jedno pokazede DELCO na ND mam doma tak by som ti ten knoflik (popripade cely plosak s tim knoflikom)pustil za rozumnu cenu.
Astra J Sports Tourer, A20DTH, 2012
Předchozí: Astra G Caravan Njoy, Z16XE, 2003
Předchozí: Astra G Caravan Njoy, Z16XE, 2003
Re: CDR500 Utržený hlavní knoflík
Ztroskotal jsem na tom, že to rádio z toho auta prostě nevytáhnu. Zkoušel jsem to podle návodů nalezených tady na fóru, ale nehne se ani o milimetr. A že bych kvůli tomu nějak rozebíral kryty kolem palubky, tak to mě ani nehne. Takže se s tím holt smířím.
Astra J Sports Tourer, A20DTH, 2012
Předchozí: Astra G Caravan Njoy, Z16XE, 2003
Předchozí: Astra G Caravan Njoy, Z16XE, 2003
Re: CDR500 Utržený hlavní knoflík
tak se s nekym domluv co jsou s prahy napr,defender tomu sem to vyndaval a umel by ti poradit nebo pomoct jak nato
[color=#000000]Mirdova2908-Tempomat,4xEl.okna,Pp od davida a mnoho dalsich veci[/color]
Kia ceed 1.6crdi 94kw,2013
Kia ceed 1.6crdi 94kw,2013
Re: CDR500 Utržený hlavní knoflík
v těch dirkách jak se strkají ty vyhazováky bejvaj imbusáky, ty musí ven a pak by přece neměl být problem.
OPEL ZAFIRA 1.8 16v 85kw - rok 2000 X18XE1
https://picasaweb.google.com/106136654297466934849/Zafira
Jsou jen dva druhy aut - Opel Zafira a ty ostatní
https://picasaweb.google.com/106136654297466934849/Zafira
Jsou jen dva druhy aut - Opel Zafira a ty ostatní
-
- Příspěvky: 730
- Registrován: 08 kvě 2010, 15:44
- Bydliště: Frýdecko-místecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: CDR500 Utržený hlavní knoflík
když jsem já vytahoval rádio, tak mi to tež nešlo.. ty bazmeky byly nepatrně volné a tak jsem si našel doma trubičky které se zasunovaly trochu ztuha a s použitím velké síly se rádio pohlo.. možná podobný problém...
Re: CDR500 Utržený hlavní knoflík
Už jsem pár rádií vytahoval, princip je stejný, zepředu 4 imbusy, pak nějaký porichtuňk zastrčit a vytáhnout. Vždy to šlo, až jsem narazil právě na pětistovku . I když jsem vyndal kastlík před spolujezdcem, nepohnul jsem s rádiem ani o fous. Bohužel pro nedostatek času jsem to vzdal. Jednalo se zrovna o tu pětistovku a taky zlomený čudl
Skoro podezřívám konstrukci, že je to rádio vzadu chycené maticí, jak se kdysi dělávalo
Skoro podezřívám konstrukci, že je to rádio vzadu chycené maticí, jak se kdysi dělávalo
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: CDR500 Utržený hlavní knoflík
je pravda že přípravek na uchycení matkou tam je. Já koupil Sony a v balení je i na tohle pamatováno. Tak jenom nevím jestli eje to uchycení matkou vzadu praktický. Sice to zloděje asi odradí a rádio nedostane ( většinou) ale zničí půl auta a nadělá spoustu škod. Jinak když jsem neměl vytahováky rádia tak uplně v pohodě oklepanou svářcí elektrodou a nebo hřebíky. Sice to zní asi hrozně ale pomůže to.
OPEL ZAFIRA 1.8 16v 85kw - rok 2000 X18XE1
https://picasaweb.google.com/106136654297466934849/Zafira
Jsou jen dva druhy aut - Opel Zafira a ty ostatní
https://picasaweb.google.com/106136654297466934849/Zafira
Jsou jen dva druhy aut - Opel Zafira a ty ostatní
Re: CDR500 Utržený hlavní knoflík
Kdysi se tou maticí řešila kostra.Že chmatouni kvůli tomu zničí půl auta je taky fakt. Já to vytahuju 2,5Cu drátem, ale u té pětistovky se to ani nehlo
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: CDR500 Utržený hlavní knoflík
Já jsem použil nějaký drát co jsem našel v dílně, tloušťkou takový že se skoro přesně vejde do těch dírek po imbusových krytkách. A na všech dírkách stejná situace. Drát šel zasunout cca 4 až 5 cm, pak na něco narazil. Vrtěním a šťouráním jsem sice slyšel, že tam něco přeskakuje, ale vytáhnout jsem to nedokázal. Pak se mi povedlo tímhle místem dráty prorazit a zalezly aspoň 20cm, až mi drát už nestačil. Zkusil jsem to přitom vzít i zevnitř za slot na CD, ale ani se nehne. Teď jedu na dovolenou a budu bez auta, ale možná to ještě zkusím až se vrátím.
Astra J Sports Tourer, A20DTH, 2012
Předchozí: Astra G Caravan Njoy, Z16XE, 2003
Předchozí: Astra G Caravan Njoy, Z16XE, 2003
Re: CDR500 Utržený hlavní knoflík
Hlásím úspěch
Chtělo to změnit nástroj a víc času. Místo 2,5 Cu drátu jsem použil napínací ocelový drát na ploty ( cca něco přes 3 mm). Troška zlodějského cviku a šlo to ven jak po másle.
Za chvíli jdu rádio otevřít, tak jsem zvědav na ten knoflík .
Chtělo to změnit nástroj a víc času. Místo 2,5 Cu drátu jsem použil napínací ocelový drát na ploty ( cca něco přes 3 mm). Troška zlodějského cviku a šlo to ven jak po másle.
Za chvíli jdu rádio otevřít, tak jsem zvědav na ten knoflík .
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: CDR500 Utržený hlavní knoflík
Tak jsem se k tomu rádiu o víkendu vrátil a povedlo se. Podle obrázků originálního vytahovače rádií jsem si na tom vytahovacím drátu udělal zářezy a pak už to šlo ven. Rozebral jsem ten panel a ten čudl (totiž, rotační enkodér s tlačítkem, tak se ten bazmek jmenuje) je definitivně rozlámaný. Navíc jsem zjistil, že to nikde neseženu a při odpájení se mi povedlo utrhnout jednu diodu.
Takže, kdo máte nefunkční CDR500 na náhradní díly, tak koupím plošňák z čelního panelu s funkčním ovladačem hlasitosti.
Takže, kdo máte nefunkční CDR500 na náhradní díly, tak koupím plošňák z čelního panelu s funkčním ovladačem hlasitosti.
Astra J Sports Tourer, A20DTH, 2012
Předchozí: Astra G Caravan Njoy, Z16XE, 2003
Předchozí: Astra G Caravan Njoy, Z16XE, 2003