Stránka 1 z 1

CAR 400 -chybí mi napětí z alternátoru-co s tím???

Napsal: 08 srp 2006, 11:05
od toža
zdravím, tak mi nechodí radio PHILIPS CAR400 /pořád svítí SAFE/ a můžu dělat všechno možný, radio samotný je v pořádku /potvrzeno servisem PHILIPS/, tip servisáka, že chybí jedno z napětí. Tedy jsem měřil a fakt: z baterky tam + je a z alternátoru tam nic není. Netušíte, kde hledat chybu či mohu "natvrdo" propojit na konektorech radia +baterky s +alternáru? Díky. T.

Napsal: 08 srp 2006, 11:37
od Pavel Brno
spíš bych řekl že to bude tím že někdo víckrát zadal blbej kód. Plus je plus a je jedno jestli je z baterky nebo z altu.

Napsal: 08 srp 2006, 11:43
od toža
...ale kdepak, radio bylo v značkovým servisu philips, kde bylo napojeno na externí display a fungovalo naprosto normálně, samozřejmě musel být zadán kod, takže je třeba chybu hledat v káře...díky

Napsal: 08 srp 2006, 16:15
od Vojta
co třeba otočit klíček při zadávání kódu? + z baterky jde z altíku to je nesmysl co píšeš

Napsal: 08 srp 2006, 16:47
od toža
prosím, asi něco špatně chápu: klíček při zadávání kodu samozřejmě otočený/zapnutý/ mám, ale radio se rozvítí přeci již při zhasnutém/vypnutém/ motoru, tzn. že to jde v tu chvíli z baterky. Ještě jednou: přeci alternátor pracuje pouze při běžícím motoru, je to tak? úplně jsem znejistěl....

Napsal: 08 srp 2006, 16:51
od Vojta
toža píše:prosím, asi něco špatně chápu: klíček při zadávání kodu samozřejmě otočený/zapnutý/ mám, ale radio se rozvítí přeci již při zhasnutém/vypnutém/ motoru, tzn. že to jde v tu chvíli z baterky. Ještě jednou: přeci alternátor pracuje pouze při běžícím motoru, je to tak? úplně jsem znejistěl....
nesmysl do rádia jde přece šťáva jak z baterky tak z altíku "jednim" kabelem, pro zadání kódu musí bejt zapnutý zapalování, zjisti si jestli ti tam nechibí právě kabel ze spínačky, ale to jedině jestli se v tom už někdo vrtal

Napsal: 08 srp 2006, 17:03
od toža
někdo se v tom vrtal, to je pravda......tedy rozumim dobře, že jednou na konektorech/při vyjmutém radiu/ musím naměřit +12V trvale a na jiném konektoru při běžícím motoru 12+. jinak díky za trpělivost se mnou.

Napsal: 08 srp 2006, 17:22
od Vojta
toža píše:někdo se v tom vrtal, to je pravda......tedy rozumim dobře, že jednou na konektorech/při vyjmutém radiu/ musím naměřit +12V trvale a na jiném konektoru při běžícím motoru 12+. jinak díky za trpělivost se mnou.
ne běžícim motoru ale otočenym klíčkem do polohy kdy svítí kontrolky

Napsal: 08 srp 2006, 17:28
od toža
yes, jasně, a pokud tam to napětí ze spínací skřínky chybí, pak ho tam musím nějakým způsobem dostat, což bude libůstka. Díky.

HOTOVO

Napsal: 21 srp 2006, 08:53
od toža
zdravím, tak vám musím sdělit, že se povedlo: skutečně mi chybělo napětí ze spínací skříňky, pomohl jsem si kusem kablíku, natvrdo ho spojil s +12V z baterky a rázem bylo po problému, radio jsem bleskem nakodoval a nyní už vyhrávám. Díky všem za ochotu poradit. T.T.