Výměna autoradia - demontage
Re: Výměna autoradia - demontage
celkem fajn typ akorát jsem to přeposlala mému kamarádovi. Ten se zrovna s tím Philipsem trápí jako kůň.
- Reklama
- kleno-coupe
- Příspěvky: 87
- Registrován: 05 led 2013, 14:44
- Bydliště: Sereď
Re: Výměna autoradia - demontage
caute mam taku otazuku ohladom pioneer mvh 160ui co je v podstate to iste ako 150ui,v baleni bol taky bielomodry kabel ale bol rozpojeny,neviete mi poradit ci ho treba spojit?
Astra coupe 1.8 16V 92kW
Re: Výměna autoradia - demontage
tak to by zaujimalo aj mna naco je ten modrobiely kabel tiez som ho mal rozpojeny?
Opel Astra G 1,7 DTi (2003)
ex: Opel Astra G 2,0 DTi (2001), Opel Astra F 1,4 (1996)
ex: Opel Astra G 2,0 DTi (2001), Opel Astra F 1,4 (1996)
Re: Výměna autoradia - demontage
Přiznám se, připadám si jak guma ale dneska jsem rádio páčil ven přes půl hodiny a sviňa se ani nehne! Nemám sice ty origo vidličky ale použil jsem vrtáčky co do těch dírek krásně zajely a i šlo cítit jak se tam něco odsunuje ale nic ani ťuk. Vytáhl jsem přihrádku od spolujezdce a zkoušel zezadu zatlačit ale ani se nehne..
Astra 1.8 16V Elegance X18XE1
- DJTommek
- Příspěvky: 261
- Registrován: 13 srp 2013, 11:17
- Bydliště: Orlová + Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna autoradia - demontage
Zezadu nemá cenu tlačit, je tam ještě taková kovová schránka, která se dá vytáhnout až po vytažení rádia.
Nedávno jsem se s tím znovu mordoval a i přes to, že jsem to už předtím 3x vytáhl, tak mi to teď po půl roce nešlo... Další den jsem posbíral nervy a vyšlo to, ale musel jsem do toho dát takovou sílu, že jsem užuž musel křupnout disketovku Ale vyšlo to. Dovnitř jsem strčil obyčejný imbus, pevně chytil o nějaký kovový něco který se nehýbal a tahal co to šlo. Podařilo se. Pak se ti odkryje šroub (už nevím jaký), který když dáš do pryč tak ti půjde vytáhnout již zmiňovaná kovová schránka (já ji vytáhnout musel, jinak bych tam nestrčil nové rádio)
Ještě jeden tip: když jsem zacvakával ty čtyři dírky (použil jsem špejle) tak dvě z nich byly nějaké vadné a i když jsem tam špejli strčil, tak špejle zajela až dovnitř (vlezla by se celá) ale packu nepovolila. Je potřeba poslouchat, jestli to cvakne (třeba i jemně) u všech čtyř!
Nedávno jsem se s tím znovu mordoval a i přes to, že jsem to už předtím 3x vytáhl, tak mi to teď po půl roce nešlo... Další den jsem posbíral nervy a vyšlo to, ale musel jsem do toho dát takovou sílu, že jsem užuž musel křupnout disketovku Ale vyšlo to. Dovnitř jsem strčil obyčejný imbus, pevně chytil o nějaký kovový něco který se nehýbal a tahal co to šlo. Podařilo se. Pak se ti odkryje šroub (už nevím jaký), který když dáš do pryč tak ti půjde vytáhnout již zmiňovaná kovová schránka (já ji vytáhnout musel, jinak bych tam nestrčil nové rádio)
Ještě jeden tip: když jsem zacvakával ty čtyři dírky (použil jsem špejle) tak dvě z nich byly nějaké vadné a i když jsem tam špejli strčil, tak špejle zajela až dovnitř (vlezla by se celá) ale packu nepovolila. Je potřeba poslouchat, jestli to cvakne (třeba i jemně) u všech čtyř!
Re: Výměna autoradia - demontage
To je v pytli, moje radio je na CD a tam prsty fakt nedám
edit: ale návod parádní, skoro jak u nákého sejfu
edit: ale návod parádní, skoro jak u nákého sejfu
Astra 1.8 16V Elegance X18XE1
- DJTommek
- Příspěvky: 261
- Registrován: 13 srp 2013, 11:17
- Bydliště: Orlová + Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna autoradia - demontage
Aha, tak to já psal na Blaupunkt 300, no Škoda že jsem to nefotil, hned by šlo vidět, o čem mluvím. Ale něco se tady na fóru určitě najde
Re: Výměna autoradia - demontage
Zdravím chlapi,
rozhodl sem se vyměnit na svém Géčku radio (kazetové za moderní na usb/sd/aux) a rovnou taky vyměnit zteřelou tesnící gumu na anténě.
Vytažení radia proběhlo hladce (díky návodům), gumu jsem taky vyměni v pohodě.
Prooblém nastal když sem zapojil nové (zánovní) radio ... nic ani se nerožlo.
No řekl sem si že možná je chyba v ISO redukci do rádia, projel sem schémata propájel kabely aby odpovídali a s předtuchou úspěchu jsem rádio opět zapojil ... a opět nic, nula.
Jelikož sem kupoval zánovní rádio neznámé značky tak sem řekl že to asi bude šmejd a zajel sem do elekra koupit rádio Sencor (taky žádná hitparáda ale pro mé užití v pohodě). Světe div se po zapojení se zase ani nerožlo.
To mi už hlava nebrala, tak sem zapoji staré rádio Blaupunkt 300 a ejhle, to se rožlo ale hodilo mi to tam nápis SAFE.
Projel sem návody na netu prej že mám stisknout AS a zapnout, po zaznění signálu zadat kód. Jenže SAFE si tam v klidu svítí dál k zapsání kódu mě nepustí. Přitom do doby něž sem radio vytahoval fungovalo!!
Napadlo mě vyzkoušet napětí na ISO konektorech. Přišel sen na to že mezi 4 a 8 mám stále napětí 12V, ale mezi 4 a 2 je pořád 0V i při zaplém motoru, schéma viz dole. Nevim čím to může být, pojistky jsou OK. Napadlo mě jestli sem nepoškodil kabely?(!)
Jesli se mi podařilo poškodit dráty, dají se nějak "prozvonit" multimetrem? abych zjistil jestli jsou opravdu K.O. nebo je chyba jinde ?
Pokud máte stímhle nějaký zkušenosti či rady tak vyzkouším co se dá.
Díky.
rozhodl sem se vyměnit na svém Géčku radio (kazetové za moderní na usb/sd/aux) a rovnou taky vyměnit zteřelou tesnící gumu na anténě.
Vytažení radia proběhlo hladce (díky návodům), gumu jsem taky vyměni v pohodě.
Prooblém nastal když sem zapojil nové (zánovní) radio ... nic ani se nerožlo.
No řekl sem si že možná je chyba v ISO redukci do rádia, projel sem schémata propájel kabely aby odpovídali a s předtuchou úspěchu jsem rádio opět zapojil ... a opět nic, nula.
Jelikož sem kupoval zánovní rádio neznámé značky tak sem řekl že to asi bude šmejd a zajel sem do elekra koupit rádio Sencor (taky žádná hitparáda ale pro mé užití v pohodě). Světe div se po zapojení se zase ani nerožlo.
To mi už hlava nebrala, tak sem zapoji staré rádio Blaupunkt 300 a ejhle, to se rožlo ale hodilo mi to tam nápis SAFE.
Projel sem návody na netu prej že mám stisknout AS a zapnout, po zaznění signálu zadat kód. Jenže SAFE si tam v klidu svítí dál k zapsání kódu mě nepustí. Přitom do doby něž sem radio vytahoval fungovalo!!
Napadlo mě vyzkoušet napětí na ISO konektorech. Přišel sen na to že mezi 4 a 8 mám stále napětí 12V, ale mezi 4 a 2 je pořád 0V i při zaplém motoru, schéma viz dole. Nevim čím to může být, pojistky jsou OK. Napadlo mě jestli sem nepoškodil kabely?(!)
Jesli se mi podařilo poškodit dráty, dají se nějak "prozvonit" multimetrem? abych zjistil jestli jsou opravdu K.O. nebo je chyba jinde ?
Pokud máte stímhle nějaký zkušenosti či rady tak vyzkouším co se dá.
Díky.
- marcus_Astra_
- Příspěvky: 505
- Registrován: 01 pro 2013, 21:29
- Bydliště: Blatná na Ostrove
Re: Výměna autoradia - demontage
Niekedy je v kablovom zväzku od nového rádia taká smyčka pre napájanie pretože opel to má niekedy inak ja som to tiež riešil a v navode od rádia je aj popis že ako to prehodiť tie káble
Marcus_Astra_G_1,8_X18XE1_1998_220 000 tkm_Run_to_OPC-Line_from_GM_Parts
Vectra_B_Caravan_2.2_DTi_Y22DTR_2001_360 000 tkm_Original_Crankshaft_and_Engine_
OP-COM-diagnostika_v.1.39_EN
Vectra_B_Caravan_2.2_DTi_Y22DTR_2001_360 000 tkm_Original_Crankshaft_and_Engine_
OP-COM-diagnostika_v.1.39_EN
- vasekpetr1
- Příspěvky: 3106
- Registrován: 24 led 2006, 08:33
- Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče
Re: Výměna autoradia - demontage
Pojistka F3.21 (5A) je v pořádku? To je ten potenciál (W) při otočeném klíčku. ZMĚŘIT! (né kontrola pohledem).
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna autoradia - demontage
Na pinu 2 musíš mít po zapnutí klíčku napájení.Zkus propojit pin 2 a pin 8. Bude to vše napájeno trvale a rádio musí šlapat.
Dokupovaná rádia mají většinou ta napájení přehozena.pin 2 permanent a pin 8 ignition.
Dokupovaná rádia mají většinou ta napájení přehozena.pin 2 permanent a pin 8 ignition.
Re: Výměna autoradia - demontage
Kde prosímtě najdu tu pojistku, předpokládám že ve pojistkové skřínce není..vasekpetr1 píše:Pojistka F3.21 (5A) je v pořádku? To je ten potenciál (W) při otočeném klíčku. ZMĚŘIT! (né kontrola pohledem).
Ještě zkusím i dennyho fintu..
- vasekpetr1
- Příspěvky: 3106
- Registrován: 24 led 2006, 08:33
- Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče
Re: Výměna autoradia - demontage
Předpokládáš špatně - je tam. Podívej se pořádně na symboly na krytu a poznáš to.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Re: Výměna autoradia - demontage
Máš pravdu je tam. Ale 7,5A(?)..vasekpetr1 píše:Předpokládáš špatně - je tam. Podívej se pořádně na symboly na krytu a poznáš to.
Nicméně pojistka vyměněna, kabely na baterku a zapalování propojeny a Rádio Hraje!
-Díky za rady.
ALE!!.. auto začlo pískat po otevření dvěří, jako když zapomenu klíček v zapalování nebo rosvícené světla a taky mi nefunguje dálkové zamykání, odemykání ovšem funguje.
Asi to bude tím propojením baterky a zapalování. S tím si už ale pohraju zas zítra dneska by další možné komplikace moje nervy už neunesly...
Dám pak vědět, jestli rozpojení kabelů pomohlo
- vasekpetr1
- Příspěvky: 3106
- Registrován: 24 led 2006, 08:33
- Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče
Re: Výměna autoradia - demontage
Ne, že propojíš kabely, co jdou do konektoru na 2 a 8, ale kabel, co jde na dvojku odstřihneš a zaizoluješ a z osmičky natáhneš klemu do odstřižené dvojky, co jde do rádia. Hodně zjednodušeně:
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)