Včera večer jsem si při podvečerní jízdě všiml, že mi nesvítí podsvícení přepínače výstražných světel (trojúhelník). Ani pokud ho sepnu, protože chci slušně poděkovat

neblikal - znovu opakuji že pouze podsvětlení přepínače, blinkry fungují normálně. Přepínač jsem vyndal (komu by to nešlo ať jukne
sem 
). Dále pak rozdělal (viz fotky). Je tam 12V žárovka a pokud praskne, tak Opel asi počítá s výměnou celého přepínače, protože její výměna spočívá v odpájení jedné nožičky žárovky na nožičce předřadného rezistoru (odporu 100 ohm) a "odlisování" druhé nožičky z kontaktu přepínače pro zem. Jednu nožičku tedy odpájet, druhou s rezervou skřípnout štípačkami, aby bylo možné k čemu připájet žárovku novou. V obchodě s elektrosoučástkami se jistě podobná 12V žárovka dá koupit, já ale použil žárovičku kterou jsem měl v autě, tedy tu samou co je třeba na osvícení ovladačů topení, nebo zásuvky zapalovače (12V 1,2W) - musel jsem tedy nastavit její nožičky tenkým drátem (viz foto).
Žárovka tam je zapojená po otočení klíčku přes odpor 100 ohm (slabé podsvícení přepínače) a bez odporu v rytmu taktu blikačů při zapnutí (silné blikání). Vývojář u Adama nad tím musel trávit snad tejden. Stačí multimetr a základní znalost slaboproudé elektrotechniky a člověk pochopí, jak to tam hezky funguje - mě to trvalo asi 15 min

.
Fotodokumentace je vždy to nejlepší:
