Stránka 1 z 8

Svítí žlutá kontrolka motoru

Napsal: 06 zář 2007, 11:11
od Suja
Mám Astru 2.0 Di r.v.99'

Před rokem: Při delší jízdě nad 3tisíce otáček mi začala svítit žlutá kontrolka motoru a přitom bylo znatelné částečné omezení tahu motoru. Nechal jsem auto nepíchnout na compl a nic se nezjistilo.

Po dvou měsících: Mi konrolka přestala svítit a závada z ničeho nic zmizela.

Nyní: Kontrolka začala znovu svítit,ale jinak.Svítí jen při jízdě bez plynu.Když přidám plyn,tak kontrolka zhasne. Nechápu to

Kdosi mi řekl,že závada je způsobená špatnou cívkou......
Poradíte mi někdo prosím......,moc se v autech nevyznám. :(

Napsal: 06 zář 2007, 11:25
od Okura
chce to napojit na pc,
když se rozdvítí kontrolka motoru - je uložena chyba do ecu (řídící jednotka), musí tam být nějaká chyba
záleží co měli za hw a sw na opel

Napsal: 06 zář 2007, 11:31
od spermin
A co nyní, jede dobre?

Re: Svítí žlutá kontrolka motoru

Napsal: 07 zář 2007, 19:08
od lubosh007
Suja píše:Mám Astru 2.0 Di r.v.99'

Před rokem: Při delší jízdě nad 3tisíce otáček mi začala svítit žlutá kontrolka motoru a přitom bylo znatelné částečné omezení tahu motoru. Nechal jsem auto nepíchnout na compl a nic se nezjistilo.

Po dvou měsících: Mi konrolka přestala svítit a závada z ničeho nic zmizela.

Nyní: Kontrolka začala znovu svítit,ale jinak.Svítí jen při jízdě bez plynu.Když přidám plyn,tak kontrolka zhasne. Nechápu to

Kdosi mi řekl,že závada je způsobená špatnou cívkou......
Poradíte mi někdo prosím......,moc se v autech nevyznám. :(
Cus, mel jsem onehda stejnz problem. Zaclo to tim, ze zacal "klepat" motor po zahrati a vydavalo to divny zvuky. A pak se mi po nejake dobe taky rozsvitila kontrolka. Tak jsem jel do Opla a tam mi rekli, ze ta kontrola kdyz se rozsviti, tak to znamena, ze je porucha v rizeni motoru a aby se neco neznicilo, tak to prene na nouzovy rezim a snizi to vykon motoru. No a pak to pripojili na kompl a vyfluslo to, ze tam mam malo oleje. Tak jsem dolil a vse po par dnech prestalo. A ten chlap rikal, ze Astry zerou olej, tak se to musi kontrolovat,

Re: Svítí žlutá kontrolka motoru

Napsal: 07 zář 2007, 20:40
od spermin
lubosh007 píše:Astry zerou olej, tak se to musi kontrolovat,
u všech aut se to musí kontrolovat, pokud nechceš ztratit cca 3 min 1x za 3 měsíce, nebo za 2000 km radši nejezdi! :!:

Napsal: 09 zář 2007, 09:44
od Suja
spermin píše:A co nyní, jede dobre?
Teď to právě svítí při každém sundání nohy z plynu. :? :(

Napsal: 09 zář 2007, 11:24
od Ďuri
Asi ťa moc nepoteším, ale podobný problém s tým istým motorom mal svojho času jeden známi a bolo to vstrekovacie čerpadlo - čosi sa mu tam pridrelo... Dufam že to ale nebude tvoj prípad lebo to nie je lacná záležitosť... Kolko maš kilometrov?

Napsal: 10 zář 2007, 11:17
od Suja
No právě,že mám najeto něco kolem 120tisíc.Kdosi mi říkal,že repas čerpadla stojí kolem 40ti tis. :cry: a ptal se,jestli mi ho má i sehnat.Tím pádem pevně věřím,že mě chtěl jen natáhnout :x a ten repas bude u někoho solidnějšího trošku v jiné cenové relaci. :wink:

Napsal: 10 zář 2007, 11:22
od Suja
.....nechci zatím myslet na to nejhorší. :? Raděj se asi pokusím vyměnit tu cívku a zjistit jestli to pomůže,ale nevím kde ji mám hledat.Ani ten mizernej manuál mi nikdo k tomu autu nedal. :(

Napsal: 10 zář 2007, 11:40
od spermin
spermin píše:A co nyní, jede dobře?
Znovu se ptám, za plynem jede dobře???? :?:

Napsal: 10 zář 2007, 14:18
od Suja
spermin píše:
spermin píše:A co nyní, jede dobře?
Znovu se ptám, za plynem jede dobře???? :?:
Pokud nesvítí kontrolka tak jede perfektně.Teprve až se rožne kontrolka tak se omezí tah motoru.

Napsal: 10 zář 2007, 17:47
od AstraMan
Mě spíše zaráží, že se rozsvicí jen když jedeš bez plynu a jakmile sešlápneš plyn, tak zhasne :idea: Kdyby se rozsvicela občas z ničeho nic, tak by to bylo taky o něčem jiném

Napsal: 10 zář 2007, 17:55
od Ďuri
Ten znýi čo som ho spomínal, tomu sa to zažínalo cca za pol plynom. t.j. do pol plynu ako hodinky a od pol sa rozsvietila kontrolka a rj sa prepla do núdzového režimu. Repas musí byť lacnejší - aj u nás v SR to stojí okolo 20tis. a u nás je všetko akosi drahšie :?

Napsal: 11 zář 2007, 09:12
od spermin
Suja píše:Teprve až se rožne kontrolka tak se omezí tah motoru.
Jestli se rožne za ubrání plynu, tak je jasné že to nejede, mohl by to být AGR, který je zablokovaný v zavřeném stavu,
zkus s někým vyměnit, práce cca 20 min. Jinak jistotu Ti dá OPEL TECH 2.
Čerpadlo bych řekl že je dobré, blblo
by to za vyšších rychlostí, kdy by asi nemělo tlak.

Napsal: 31 říj 2007, 13:40
od AstraDTI
Nechci delat dalsi vlakno tak to hodim sem - pri otoceni klicku do posledni polohy (zhaveni) mi bezne po nekolika sekundach zhasla i kontrolka elektroniky motoru - pred par dny ale prestala zhasinat, respektive zhasne az po nastartovani. Stejne mi to delalo kdyz jsem mel nejake chbyby EGR ventilu. Technik v servisu mi ale tvrdi ze ta kontrolka ma vzdy zhasnout az po nastartovani ... muze nekdo s podobnym nebo stejnym motorem (2.0 nebo 2.2 DTI) napsat zda mu kontrolka motoru zhasne i bez nastartovani? Diky