Stránka 1 z 3

Cukani v nizkych otackach(ne AGR)

Napsal: 21 srp 2007, 09:59
od phill
Zdravim vsechny astraky,

po vymene AGR ventilu, ktery vyresil cukani auta s lehce seslapnutym plynem a jizde po rovince se na astre objevil bohuzel dalsi podobny problem.

Kdyz se benzin. motor lehce zahreje (cca 5-10minut jizdy) je v nizkych otackach 1000-2800 hrozne liny. Napriklad pri rozjezdu po prerazeni 1->2 muzu slapat na plyn jak chci(hodne/malo) ale motor huci, je slyset, ze nejede spravne. Zni to, jakoby jel jen na tri valce. Kolem 2500-2800 to najednou skubne a motor dostane zase zpet tah a jede jak vino. Blby je, ze se to pri rozjezdech, atd. musi dost tocit a sem tam se to stane i ve vyssich otackach. Napriklad pri podrazeni 4->3 pri predjizdeni motor nedostane silu a je nutne nekdy i vicekrat dat nohu z plynu a zase znovu seslapnout, potom vetsinou uz naskoci a jede normalne.

Dokazal by me nekdo nakopnout co zkusit krome servisu opel?

Diky,
Phill


Jinak jeste k AGR ventilu - pro diagnostiku rozbiteho AGR ventilu se mi osvedcilo z nej proste vytahnout napajeni a jezdit. Pokud tedy nekdo vaha, zda je v haji AGR ventil, neni nic jednodussiho nez to vyzkouset.

cukání

Napsal: 24 srp 2007, 09:37
od Pavel Brno
začal bych diagnostikou a taky bych napsal co je to za motor, potom bych zkusil zapalovací lištu.

Napsal: 14 lis 2007, 11:39
od phill
Tak jsem dal konecne Astru v Plzni do servisu. Samozrejme, ze ne na Rokycanskou do Opla, ale do Radcic do http://www.autokellyservis.cz/hodek/ .

Tam nejdriv zjistili, ze nefunguje termostat a motor je moc studenej. Po jeho vymene, jeste ten samy den, vzali nahradni zapalovaci listu a vymenili ji. Zjistili, ze astra uz neskube, zavolali mi, objednali a za dva dny jsem to mel opraveny.

Ted jezdi auto jak nove. Za praci si rekli mnohem min nez v autorizovanym Oplu a vypadali, ze tomu i rozumi :)

Napsal: 14 lis 2007, 17:53
od Oliver
tak já mám podobný závady, jenomže u mne je to až se motor zahřeje, ne až na 80°C , ale cca tak po 3 - 5 Km při mírně sešlápnutém plynu auto cuká, někdy to vyhodí chybu elektroniky, pak to vždy vymažu (a vždy to hlásí stále stejnou závadu - P0136) je to něco s lambdou, jo a motor žere jako prase, cca 8,3L/100Km!!

Napsal: 14 lis 2007, 18:02
od Salám
Oliver píše:tak já mám podobný závady, jenomže u mne je to až se motor zahřeje, ne až na 80°C , ale cca tak po 3 - 5 Km při mírně sešlápnutém plynu auto cuká, někdy to vyhodí chybu elektroniky, pak to vždy vymažu (a vždy to hlásí stále stejnou závadu - P0136) je to něco s lambdou, jo a motor žere jako prase, cca 8,3L/100Km!!
Tak proč si to nenecháš spravit? Zkoušel jsi měnit ty lambdy?

Napsal: 14 lis 2007, 18:12
od Princ William
tak na hodka jsem zatim slysel jen samou chvalu ale vlastni zkusenost nemam :!:

Napsal: 14 lis 2007, 18:49
od Oliver
Salám píše:
Oliver píše:tak já mám podobný závady, jenomže u mne je to až se motor zahřeje, ne až na 80°C , ale cca tak po 3 - 5 Km při mírně sešlápnutém plynu auto cuká, někdy to vyhodí chybu elektroniky, pak to vždy vymažu (a vždy to hlásí stále stejnou závadu - P0136) je to něco s lambdou, jo a motor žere jako prase, cca 8,3L/100Km!!
Tak proč si to nenecháš spravit? Zkoušel jsi měnit ty lambdy?
Jo, a ty si myslíš, že oni to v sevise i umí??!! když jsem tam byl, tak ani nedokázali říct, proč nezhasne ta kontrolka s tím autíček a francouzákem!! pokud ti tato kontrolka nezhasne po otočení klíčem zapalování cca do 2-4 sec. ještě před startováním a zhasne až po nastartování, tak máš závadu v ŘJ!! a oni to ani neví! to je síla, pak jezdi do servisu, jenom tě připraví o peníze a nevyřeší téměř nic.

Napsal: 14 lis 2007, 19:08
od Majklus
Mam take podobnej problem z skubanim :cry:

Re: Cukani v nizkych otackach(ne AGR)

Napsal: 28 dub 2009, 10:21
od muna
Taky mám podobný problém, auto v nízkých otáčkách cuká,že vypadám jako autoškola. Od vyšších otáček se vytáčí bez problému, a žádná kontrolka nesvítí. na diagnostice to napsalo chybu čidla otáček a ta chyba nešla vůbec smazat. Otáčkoměr ukazuje normálně, tak než vyhodím prašule za nějaké čidlo nevíte někdo něco bližšího :? a může to způsobovat vadné čidlo otáček?

Re: Cukani v nizkych otackach(ne AGR)

Napsal: 28 dub 2009, 11:38
od Salám
Jééva vyměň čidlo a budeš bez problémů, nevím co řešíš, pokud jsi tam neměl ještě nějakou jinou chybu...

Re: Cukani v nizkych otackach(ne AGR)

Napsal: 28 dub 2009, 19:54
od Trdlo
Čidlo otáček, nebo snímač otáček? Jaké bylo číslo chyby? Jinak jde pravděpodobně o čidlo otáček klikové hřídele.

Re: Cukani v nizkych otackach(ne AGR)

Napsal: 28 dub 2009, 22:25
od muna
no a to je právě ono jaké čidlo? psalo to snímač otáček ale to je které? snímač na vačce? su z toho trochu jelen :| čísla jsem si nevšiml :roll:

Re: Cukani v nizkych otackach(ne AGR)

Napsal: 28 dub 2009, 23:43
od Trdlo
To je špatný, ten kdo to diagnostikoval měl jít dál a říct ti, které čidlo to je... Takhle se těžko radí, já ti napíšu vem tohle a bude to zrovna jiný. Pak budeš nadávat mně...
Nech to znova napíchnout, určitě je v tvém okolí někdo z fora s diag. ať neplatíš balík v oplu.

Re: Cukani v nizkych otackach(ne AGR)

Napsal: 29 dub 2009, 12:06
od marve1
ahoj,mam ten samej problém s cukáním při přidání plynu.koupil jsem nové svíčky (denso) a po ujetí asi 1000 km začalo auto opět cukat,skusil jsem zaslepit egr ventil,cukalo to stale,vyčistil jsem klapku i krokoví motorek +egr a výsledek žadný.V kopci jsem chtěl předjed traktor a spíš jsem ho předskakal než se to chytlo.A na rovině kolem 3tis. otáček začne opět cukat a dusí se.na diagnostice nic není ta ukazuje vše ok.Jěště mě napadá jestli to nedělá podtlakový regulator nebo nějaké čidlo s ním spojené

Re: Cukani v nizkych otackach(ne AGR)

Napsal: 03 kvě 2009, 15:28
od gemarc
Hodně poškubávání způsobují vadné DIS moduly, tedy zapalovací rampa. Zkus si od někoho půjčit jinou a uvidíš. A svíčky, mám odzkoušeno že nejlíp fungují originál Opel.