Stránka 1 z 1
Suzuki Wagon R+ 1.3 ccm 56kw 16v
Napsal: 25 bře 2013, 17:22
od Pan Inkognito
Zdravím Vás a prosím o radu, ačkoli není tématem opel. Na autě suzuki wagon r+ 1.3ccm 56kw 16v se udělali rozvody. Auto normálně jelo, ohřál se motor a v cca 5tis. otáčkách motor zhasl. Rozvodový řemen přeskočil o zub, ačkoli byl napnutý. Zistilo se, že přišla menší kladka, tak se vyměnila a postavili se rozvody tak, jak byli označené před prvním úspěšným startem. Po přeskočení v 5ti tisících se samozřejmě sundala hlava a zkontrolovaly se ventily a jejich vůle. Kupodivu vše ok. Vačka i vahadla... Po druhém složení auto nechce chytit, nehází jiskru, někdy jí hodí ale jen první otáčku, pak nic. Diagnostika nenapsala žádnou chybu a jsem s rozumem v koncích...Zapřemýšlejte se mnou, opravdu už nevím, děkuji.
Re: Suzuki Wagon R+ 1.3 ccm 56kw 16v
Napsal: 26 bře 2013, 11:22
od spermin
nějaké čidlo, které je v kontaktu nebo má něco společného s měněnýni díly
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Re: Suzuki Wagon R+ 1.3 ccm 56kw 16v
Napsal: 26 bře 2013, 14:32
od Pan Inkognito
Zatím mám podezření na čidlo na setrvačníku, jestli nepůjde jiskra ani vstřik, tak chybí signál z čidla na otáčky motoru. Pokud nejde jen jiskra, tak zapalovací cívky. Ty jsou ale dvě, pro 1 a 2 válec a pro 2 a 3, takže by měla alespoň ta druhá chodit.Nechodí...Hned jak se k autu dostanu, překontroluju to.
Re: Suzuki Wagon R+ 1.3 ccm 56kw 16v
Napsal: 29 bře 2013, 20:34
od Pan Inkognito
Vyřešeno: Na řemenici rozvodového řemene na klice, je ozubené kolo, které snímá čidlo polohy klikového hřídele. chyběl tam jeden zub a údaje mezi čidlem kliky a čidlem vačky nesouhlasili. To způsobilo, že první otáčku šla jiskra a další už ne.