Stránka 1 z 2

Úbytek chladící kapaliny

Napsal: 22 lis 2006, 19:24
od Trdlo
Mám problém, po najetí cca 200km musím dolít asi 1l do chladící kapaliny. Když jsem na servisu napojil tlakovačku, tak zůstala 15min. stát na 1bar. Víc jsem si netroufl tam cpát. Pod autem taky v garáži žádné mokro nemám, přesto se kapalina ztrácí. Kde může být zakopaný pes? Těsnení pod hlavou to není, to je zkontrolované. Bo jaký tlak můžu napumpovat na tlakovačce, aby se ukázaly netěsnosti?

Napsal: 22 lis 2006, 19:24
od manli2
co vodní pumpa :wink:

Napsal: 22 lis 2006, 19:32
od Hany
Tak pokud není mokro v motorovém prostoru, ani pod autem, Tak to teče do auta, jak mě, přes radiátor. Jak se pustí topení, otevře se radiátor a teplá voda teče do radiátoru,resp ven. Zkus zastavit radiátor a jezdit, uvidíš jestli Ti ubývá. Taky jsem to tak zkoušel,až jsem na to přišel. To poznáš i dřív, pokud do expanzky naliješ vodu zárovno s tím límcem,co je uvnitř / k poznáni je to dobrá měrka/ a budeš jezdit, poznáš hned, jestli je vody po ten límec.

Napsal: 22 lis 2006, 19:35
od Vojta
Hany píše:Tak pokud není mokro v motorovém prostoru, ani pod autem, Tak to teče do auta, jak mě, přes radiátor. Jak se pustí topení, otevře se radiátor a teplá voda teče do radiátoru,resp ven. Zkus zastavit radiátor a jezdit, uvidíš jestli Ti ubývá. Taky jsem to tak zkoušel,až jsem na to přišel. To poznáš i dřív, pokud do expanzky naliješ vodu zárovno s tím límcem,co je uvnitř / k poznáni je to dobrá měrka/ a budeš jezdit, poznáš hned, jestli je vody po ten límec.
no nevim, kdyby měl každejch 200km litr vody pod nohama tak by to asi viděl :wink:

Napsal: 22 lis 2006, 19:40
od Hany
Otázka je jak dlouho se mu to ztrácí,kolik už dolil, přiznám se, než jsem na to došel,dolil jsem minimálně dvě expanzky a teklo mi to jak ke spolujezdci,tak šoférovi a koberec velice z vrchu nebyl poznat mokrý, ono se to drží v tom molitanu pod tím kobercem. To bylo taky vysušování, hadra nahoru, hadra po ten molitan a už jsem šlapal,ať to co nejvíc vytlačím.

Napsal: 22 lis 2006, 19:40
od manli2
jinak proč nepoužíváš svůj starej nick? M&R :wink:

Napsal: 22 lis 2006, 19:44
od pepca
manli2 píše:jinak proč nepoužíváš svůj starej nick? M&R :wink:
:shock: :shock: že by detektivní práce?Manli-Colombo?no super,já stále čekám na ty již po druhé odeslané repráčky,asi jdou kolem světa či co,no hezký. :wink:

Napsal: 22 lis 2006, 19:46
od manli2
pepca píše:
manli2 píše:jinak proč nepoužíváš svůj starej nick? M&R :wink:
:shock: :shock: že by detektivní práce?Manli-Colombo?no super,já stále čekám na ty již po druhé odeslané repráčky,asi jdou kolem světa či co,no hezký. :wink:
no víš ten podpis se nezapomíná... ;) a stejná IP adresa mi to jen potvrdíla ;) si porovnej ten podpis... http://www.tuningforum.cz ;) a IP adresu mi musíš věřit :wink: :lol:

Napsal: 22 lis 2006, 19:50
od Hany
Chlapi nejste mimo téma? Nepřeskočili jste sem z jiného pokecu?

Napsal: 22 lis 2006, 19:54
od manli2
no už se to tu řešilo takže asi lock :wink:

Napsal: 22 lis 2006, 20:32
od Vojta
manli2 píše:jinak proč nepoužíváš svůj starej nick? M&R :wink:
bravo :o

Napsal: 22 lis 2006, 21:41
od CUBErt
Měl jsem podobnej problém, stačilo nalejt nějakej utěsňovací sajrajt do chladící kapaliny a bylo po problému. Prý mikrodirky v chladiči. Po zahřátí se roztáhnou a proto ubývá jen za jízdy.

Napsal: 22 lis 2006, 22:12
od Trdlo
Koberce navrch i vespod suchý. Sajrajt do chladiče nalitej a taky to nepomohlo. A vodní pumpa taky suchá. :roll:

Napsal: 22 lis 2006, 22:13
od Trdlo
manli2 píše:jinak proč nepoužíváš svůj starej nick? M&R :wink:
To je nick bráchy a jeho manželky. :D Ty by mi dali. :P

A IP adresa musí souhlasit, nastěhoval jsem se zpátky k rodičům a tady je jen jeden pc s netem...

Napsal: 22 lis 2006, 22:14
od Trdlo
pepca píše:
:shock: :shock: že by detektivní práce?Manli-Colombo?no super,já stále čekám na ty již po druhé odeslané repráčky,asi jdou kolem světa či co,no hezký. :wink:
Co ti ten vůl slíbil?