Stránka 1 z 1
Dekarbonizace
Napsal: 24 čer 2009, 20:30
od 33peter
chci se zeptat jestli nekto z vas delal na astre dekarbonizaci ci jine cisteni motoru ,a jestli s nejakyma aditivama nebo v servisu,a tak jestli s aditivama na cisteni a ci vsechno bylo v poradku jestli se nucpal nejaky filtr nebo neco.Moje astra ma uz 170tk tak nevim jestli to udelat nebo ne a ci to vubec pomuze.
Re: Dekarbonizace
Napsal: 24 čer 2009, 21:30
od Štráda
Já jo,ověřenou a pokud používáš kvalitní oleje,tak je to zbytečné,já mám najeto jednou tolik,co ty a nic(žádné usazeniny atd)Když nebudu počítat new olej a filtr,tak mě dekarbonizace stála cca 100,-
Re: Dekarbonizace
Napsal: 24 čer 2009, 22:37
od Trdlo
Štráda: Ty máš najeto 340 tis. km?
Re: Dekarbonizace
Napsal: 24 čer 2009, 22:47
od Štráda
Mám přes 3kila,jsem spokojen,autí maká už přes 5let co ho mám bez chyby(jen dvakrát jsem měnil diodovej můstek),motor tahá jak prase-všichni,co maj tady astru se stejným mot a najeto o půlku míň,tak říkaj,že mi to jede líp(to bylo jetě před úpravou...
)!
Jo jo-autobazary mno...
Motůrek šlape jak švícary a vše kolem něj!!!A teď po GO a úpravě si jen přede:vrr vrr vrr
To mám taky kamráda,má Fko 1.6i v kombu a má nalítáno 490tis!!!! a jezdí stále super a v poho-z toho vyplívá,že Opel má kvalitní motory(GM)
Re: Dekarbonizace
Napsal: 24 čer 2009, 23:41
od Phrz
ale za ty prachy co jsi do toho nastrkal by jsi mel tri novy motry s vetsim obsahem
Re: Dekarbonizace
Napsal: 24 čer 2009, 23:46
od AstraMan
Jsou lidi, co si koupí shnilou š120 a komplet ji předělají tak, že za ty prachy by měly rodinný domek ( bez podsklepení a podkroví se dnes do 250tis vejdeš od firmy Phoroterm )
Já si také občas říkám, zda mělo cenu rvát tolik peněz do Astry, když se defakto nic nezměnilo
Takže tímto tématem se asi nemá cenu zaobírat
Ale ten štrádův počet najetých km je fakt překvapující
Re: Dekarbonizace
Napsal: 25 čer 2009, 06:46
od langdon2
No ja mam uz skoro 226000 km. Dekarbonizaciu by som tiez chcel skusit.
A Strada, na taku G.O sa casom chystam aj ja...
Re: Dekarbonizace
Napsal: 25 čer 2009, 18:11
od Štráda
Tak mě vše vyšlo na 11tis. a to bych motor asi nesehnal,a nebudu tam cpát silnější,co pak řeknou na technickej,nebo nedej bože při nějaké nehodě?!Tak GO jsem udělal,protože jsem chtěl upravit tu hlavu a tu pokud schodíš,tak musíš dát všechny těsnění nové,olej,filtr,svíčky,chledící náplň atd,to že mi žrala Pak olej,byla moje chyba,že jsem nepřekroužkoval při prvním sundání hlavy!Jinak než šla hlava dolů.tal do té doby jezdila astrule jak fík a bez jediného problému,pokud bych to nerozebíral,jezdila by nadále!Já teď mám klid,motor po GO,dekarbonizovanej,vypláchnut chladící okruh atd.Díly stály kolem 6tis a úprava 5tis-já jsem spokojen!
Ono s GO dojde postupem na každého,pokud to neprodá dřív....Však to má už skoro 11let,si myslím,že nároky už nějaké jsou....
Re: Dekarbonizace
Napsal: 25 čer 2009, 19:02
od denny
Jenže štráda nědělal žádnou GO.Pouze zodpovědné překroužkování motoru a zabroušení ventilů.
GO začíná hlavně výbrusem a novými písty ,broušením klikovky a novými ložisky ,a to už leze do jiných peněz.
To je abychom si tu nepletli pojmy s dojmy.
Re: Dekarbonizace
Napsal: 25 čer 2009, 19:18
od AstraMan
Mě ta cena připadala "trochu" nízká, ale přikláněl jsem se k tomu že to měl třeba přes nějakého známého
přes ně se dá mnohdy ušetřit, avšak nesmíme opomenout kvalitu
Re: Dekarbonizace
Napsal: 25 čer 2009, 21:53
od Štráda
Mno,tak dělat komplet GO,jak píše denny(výbrus,new písty atd...),tak to bych raději koupil málo jetej motor z bořby,pač to by bylo grošů.... Já pouze vyměnil veškeré těsnění kolem motoru včetně kroužků.Těsnění pod hlavou-Glaser,veškerej zbytek včetně šroubů hlavy -Elring a kroužky-Goetze,což si myslím good kvalita!Ceny se tu už rozebíraly v jiném topicu
a úprava hlavy stála 5litrů u známého,ten dělal-zbroušené ventily,sedla ventilů,zvětšení a leštění kanálů jak sacích,tak výfukových+slícování tešnění a zvětšování průchodů v ném,tak i parohů(svodů na výfuk a sacího potrubí se vstřikama),vše je podle let praxe známého a tabulek...-já jsem spokojen.
A práci jsem si udělal sám za pomoci kamaráda(nejsme mechanici) a při překroužkování opět známej
Dekarbonizace provedena,motor byl relativně čistej...
Re: Dekarbonizace
Napsal: 02 úno 2014, 17:38
od jerry mouse
članok iba o chemickej dekarbonizacii, škoda že sa jedna o čistenie nasavacieho traktu ako aj vstrekov. Mňa asi najviac zaujima dekarbonizacia piastov a kružkov ako aj dekarbonizacia kľukovej skrine, nakoľko sa mi stretli dva obdobne motory z rozdielnym najazdom a rozdielnym pristupom k vymene kvalitnym olejom a poviem vam že, rozdieli boli viac než šokujuce
. Našiel som aj jdnu diskusiu na nete ohladom chem čistenia vršku.
http://forum.autobazar.eu/dekarbonizaci ... 12911.html
Re: Dekarbonizace
Napsal: 02 úno 2014, 17:46
od spermin
já dělal dekarbonizaci vodou, přímo do sání pístu, auti mi ale jede stejně až
na problém s lištou, jestli po vyměně lišty budu chytřejší těžko říct,
změnu jsem nezaznamenal,