Prehlad motorov
- Reklama
Vojta: Zelene a cerne jsou oznaceny hodnoty pred upravou a cervene a modre jsou hodnoty po votuzeni motoru. Merilo se asi na posledni kvalt, cili napr. 2.0DTI ma maximum kroutaku origo 262Nm pri 2390ot. a rychlosti 110km/h a nejvyssi vykon 80kW pri 3770ot. a rychlosti 174km/h.
Pak tam jsou dalsi plky jako ze zmerili maximalni vykon 60kW na kolech a ztratovej vykon cinil 19.5kW a z toho dopocitali vykon na motoru ... Ztratovej vykon bohuzel neni vynesenej v grafu.
Manli: nechapu proc to je neobjektivni srovnani? To je snad jedno jestli mam turbo, pet valcu, sest, nebo tri ...
Pak tam jsou dalsi plky jako ze zmerili maximalni vykon 60kW na kolech a ztratovej vykon cinil 19.5kW a z toho dopocitali vykon na motoru ... Ztratovej vykon bohuzel neni vynesenej v grafu.
Manli: nechapu proc to je neobjektivni srovnani? To je snad jedno jestli mam turbo, pet valcu, sest, nebo tri ...
Je to www.rototest.com. Uvadeji vykon na kolech a ne na motoru. Vetsina namerenejch hodnot zaostava za papirovejma udajema. DTIcko pomerne dobre sedi, protoze merenej vykon na motoru miva prez 100kW.
Mam tady, grafy se zavislosti dostupnyho vykonu na rychlosti ... nektery zavodniky/sprintery to mozna bude zajimat - jednoduse se da zjistit optimalni rychlost pro prerazeni.
X16XEL (do 6500ot.):
X18XE1 (do 6500ot.):
X20XEV (do 6000ot.):
Zdroj dat: www.rototest.com
X16XEL (do 6500ot.):
X18XE1 (do 6500ot.):
X20XEV (do 6000ot.):
Zdroj dat: www.rototest.com
Njn, delal jsem si to pro jinej motor jen pro svoje ucely (optimalni razeni pri sprintu), takze sem se neobtezoval si popisovat osy. Kdyz uz jsem to mel pripraveny tak sem tam soupnul i data pro Oplacky motory. Clovek neco najde a zpracuje pro ostatni a jeste ho zprudej ze to je vodflaknuty Je to zavislost vykonu na rychlosti takze skutecne osa X je rychlost v km/h a osa Y vykon v kW. A ty jednotlivy krivky odpovidaj kvaltum.Luky píše:Takhle udelat grafy ve skole, tak letim jak namydlenej blesk a nikdo se se mnou nebavi a je jedno, jak hezky jsou tam ty krivky vysvihly. Kery prase to delalo?
Pocitam ze svisla osa bude vykon [kW] a vodorovna rychlost [km/h]?
Zigi: jukni na tu adresu www.rototest.com - osumnactce zmerili pod 80kW ... dvoulitru ale taky jen 91kW. Ta firma na me pusobi verohodne a nemam duvod vysledkum neverit.
No vetsinou atmosfery mivaj min nez je udavano. Ale neni to pravidlem. A i nektery turbomotory davaj min. Taky musis kouknout kolik km mel merenej vuz najeto ... k tomu jeste kazdej motor je jinej - staci se podivat na Opli 1.6 ...
Kazdopadne jsem to sem dal kvuli ilustraci toho, ze se vyplati pri akceleraci motor vytocit prez maximunm vykonu. A taky ze cim nizsi kvalt, tim se ma vytocit vic.
Kazdopadne jsem to sem dal kvuli ilustraci toho, ze se vyplati pri akceleraci motor vytocit prez maximunm vykonu. A taky ze cim nizsi kvalt, tim se ma vytocit vic.
- Cidla
- Příspěvky: 1377
- Registrován: 08 srp 2006, 15:31
- Bydliště: kousek od Pardubic
- Kontaktovat uživatele:
Na co máme omazovač když ho ani nevyzkoušíme ...přesně manli v těch 6000 to teprv začina být sranda
moje bývalka :-)
https://www.astra-g.cz/galerie/cidla/
https://www.astra-g.cz/galerie/cidla/
Ví někdo proč v chytré knize jak na to chybí motory1,4.Díky. Chtěl bych nějaké parametry.
ASTRA-G-1,6 -X16SZR,3dv.1999, ABS,4kotouč,4airbag,el.zrcátka,centrál,alarm, lité kola 16Allesio,křídlo Irmscher,Angel eyes,folie SunTek.
------
ASTRA-H-1,7CDTI-ENJOY,2005,ABS,4kotouč,8airbak,el.zrcátka,okna,centrál,AAC,CD30MP3,
16 origo Opel,OPC křídlo.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=2261
------
ASTRA-H-1,7CDTI-ENJOY,2005,ABS,4kotouč,8airbak,el.zrcátka,okna,centrál,AAC,CD30MP3,
16 origo Opel,OPC křídlo.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=2261
Cus all.
Hodně poslední dobou přemýšlím o výměně mého mazla AF Caravan X17DTL 95rv. Za AG Caravan.
Jen nevím a potřeboval bych radu odborníka přes motory, který motor si vybrat? Měla by to být samozřejmě nafta a min 2litr
Co se G modelu týče naprosto se v tom neorientuji, ale prostě jde hlavně o spolehlivost - spotřeba/výkon až na druhém místě.
- X20DTL = 82 PS Nafta
- Y20DTL = 82 PS Nafta
- Y20DTH = 100 PS Nafta
- Y22DTR = 125 PS Nafta
Hodně poslední dobou přemýšlím o výměně mého mazla AF Caravan X17DTL 95rv. Za AG Caravan.
Jen nevím a potřeboval bych radu odborníka přes motory, který motor si vybrat? Měla by to být samozřejmě nafta a min 2litr
Co se G modelu týče naprosto se v tom neorientuji, ale prostě jde hlavně o spolehlivost - spotřeba/výkon až na druhém místě.
- X20DTL = 82 PS Nafta
- Y20DTL = 82 PS Nafta
- Y20DTH = 100 PS Nafta
- Y22DTR = 125 PS Nafta
Astra F Caravan X17DTL r.v. 1995 - minulost
Astra G Caravan Z18XE r.v. 2003 současnost
Astra G Caravan Z18XE r.v. 2003 současnost